MotoNews.pl
  

Szarpie na zimnym!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problem! Od pewnego czasu moja astra dziwnie się zachowuje! Po odpaleniu na Pb szarmie muli się i gaśnie! Jak jest ciepła problem znika! Po odłączeniu LPG (wyciągnięciu bespieczników problemu prawie nie ma) Restart kompa nie pomaga tzn zmniejsza się szarpanie minimalnie ale po ostygnięciu jest dalej to samo! Zamieniłem już sterownik STAGa na AL-700 i dalej to samo! Wszyscy gazownicy się poddali koledzy z innego forum też już nie mają pomysłu! Więc bardzo proszę o pomoc! Będe wdzięczy za każdą wskazówkę! Jest to ewidentnie wina LPG! Tylko nikt nie wie w czym tkwi problem! Może ktoś z was miał podobny problem i jest mi w stanie pomóc! POZDRAWIAM i proszę o pomoc!
  
 
A moze to sprawa automatycznego ssania,moze jest uszkodzone...
pozdrawiam.
  
 
Co znaczy, że po odłączeniu LPG problemu "prawie nie ma"? Albo jest albo nie. Zczytywałeś błędy z ECU? Wykazało coś? Skoro jak piszesz wiele już robiłeś to może opisz najpierw co było robione/sprawdzane, a nie każ nam zgadywać.
  
 
Po odłączeniu LPG problemu prawie nie ma tzn odpala normalnie i są leciuteńkie i mało odczuwalne szarpnięcia! Natomiast przy załączonej instalacji problem jest cały czas i mocno szarpie nawet reset kompa nic nie daje bo też szarpie! ECU nie pokazuje żadnych błędów! Wymieniałem i sprawdzałem takie części jak:
-kable WN
-sonde lambda
- kopułke
- palec
- filtr paliwa
- filtr powietrza
- Sterownik od gazu
- czyściłem korkowca
- sprawdzałem czujnik temp. od cieczy chłodzącej
instalacja była regulowana i sprawdzana pod komputerem.
Macie jakieś pomysły!!!











  
 
Ma ktoś jakieś pomysły???? Co to może być??
  
 
Jedyny pomysł jaki mi się nasuwa w tej chwili to sprawdzić dokładnie zgodność podłączenia instalacji LPG ze schematem, skoro po odłączeniu instalacji problemy ustępują. Może gdzieś jakiś jeden przewód jest podłączony nie tu gdzie powinien i zakłóca pracę ECU lub któregoś z czujników.
  
 
No Ok! Ale problem mam od miesiąca a ilnstalacje od roku! Wcześniej tego nie było! Więc co jeszcze myślicie?
  
 
No to jeszcze jedno, sprawdź wszystkie masy, a szczególnie te które są pod ECU, może słaba masa powoduje te zakłócenia. Wybacz ale to już jest wróżenie z fusów. Jeśli odłączenie instalki poprawia sytuację to ja bym metodycznie zaczął po kolei sprawdzać wszystko co jest związane z elektryką.