Jakie sprzeglo polecacie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! szykuje sie do wymiany sprzegla, dociski i lozysla a w portfelu pusto jakie sprzeglo polecacie z tych tanszych? szukalem na allegro ale nie ma do mojego modelu[1,6efi (8v) 90rok] sa do mniejszych silnikow i 1,6 16v.
  
 
a nie zastanawiasz sie nad regeneracja??;> ja sam chce oddac do tegeneracji tarcze:] w kazdej firmie chca 60-70zl za nowe okladziny i szlif docisku, a przerobienie sprzegla na sportowe wolaja od 360-500zl:]
  
 
zapytaj gości co mają do innych modeli, bo trudno, żeby wystawiali wszystko na aukcjach. Kolega Sławas1 ma w dobrych cenach...
  
 
OSOBISCIE JEZDZE NA SACHSIE!!!!!!!!!! i uwazam że jest godne polecenia ,poza tym VALNEŁO też dobre ,no i jeszcze LUK i nic wiecej nie polece Ci!!!!!bo reszta to szrot!!!!! nie ma sensu kupowacc orginałów ale markowe zamienniki jak najbardziej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 i takowe polecam gorąco
  
 
Cytat:
2006-07-24 13:19:58, pytlar pisze:
a nie zastanawiasz sie nad regeneracja??;> ja sam chce oddac do tegeneracji tarcze:] w kazdej firmie chca 60-70zl za nowe okladziny i szlif docisku, a przerobienie sprzegla na sportowe wolaja od 360-500zl:]


A co poprawia przeróbka na sportowe
  
 
Cytat:
A co poprawia przeróbka na sportowe


No jakbyś miał probe jak pytlar to bys wiedział
  
 
Kupowal ktos z LUKa to 1,6egi? ile kosztowalo?
  
 
LUK robi dla motocrafta, przynajmniej do 16V
  
 
Cytat:
2006-07-24 13:53:40, SebaNowy pisze:
No jakbyś miał probe jak pytlar to bys wiedział


no niestety mam skromne 1.6 ale tak powaznie wytrzymalsze czy cos czy tylko taki pic ze sportowe mam
  
 
Cytat:
2006-07-24 13:46:01, m-chmielo pisze:
A co poprawia przeróbka na sportowe



oto jakie maile dostalem:
z Gdanska:
Witam.

Koszt wymiany okładzin zależy wyłącznie od średnicy tarczy i w tym przypadku będzie wynosił od 60-70 zł.

Okładziny z importu.Wyczymałość zależy od techniki jazdy.Ten sam materiał stosuje do samochodów ciężarowych,

które przejeżdżają po kilkaset tysięcy km.Jeżeli samochód jest eksploatowany dość ekstremalnie mogę

przerobić starą tarczę i założyć zamiast zwykłych okładzin tzw. spieki ceramiczne (stosowane w samochodach

wyczynowych). Koszt takiej tarczy to ok. 450-500 zł.

Pozdrawiam
Przesyłam zdjęcie tarczy na spiekach.


z Wa-wy:

Witam
Koszt wymiany okładzin oraz szlif docisku to 70 zł. Przy normalnej jeździe nasze okładziny radzą sobie bez problemu. Natomiast jeżeli zależy Panu na wytrzymalszym sprzęgle oraz na tym aby mogło ono przenieść większy moment obrotowy oraz większą moc radził bym zastanowić się nad tarczą sportową. Ma ona trochę inna charakterystykę od zwykłego sprzęgła tz szybszy moment załapania oraz ostrzejsza praca sprzęgła. Sprzęgła sportowego nie ma możliwości "spalić" jest w stanie przenieść moment obrotowy do 480 Nm. Koszt takiej przeróbki to 360 zł lub 460zł w zależności od użytej ilości par spieków 4 lub 6 par. Przy czym im większa ilość „spieków” tym większy przebieg oraz zbliżona praca sprzęgła do tego seryjnego.

Pozdrawiam

Michał Janowski



SPRZĘGŁA S.C.
REGENERACJA
03-469 Warszawa, ul. Skoczylasa 10
tel.: +48 22 619 92 19

W okresie letnim (lipiec, sierpień) czynne w godzinach 9-15



  
 
Cytat:
2006-07-24 17:00:41, pytlar pisze:
oto jakie maile dostalem: z Gdanska: Witam. Koszt wymiany okładzin zależy wyłącznie od średnicy tarczy i w tym przypadku będzie wynosił od 60-70 zł. Okładziny z importu.Wyczymałość zależy od techniki jazdy.Ten sam materiał stosuje do samochodów ciężarowych, które przejeżdżają po kilkaset tysięcy km.Jeżeli samochód jest eksploatowany dość ekstremalnie mogę przerobić starą tarczę i założyć zamiast zwykłych okładzin tzw. spieki ceramiczne (stosowane w samochodach wyczynowych). Koszt takiej tarczy to ok. 450-500 zł. Pozdrawiam Przesyłam zdjęcie tarczy na spiekach. z Wa-wy: Witam Koszt wymiany okładzin oraz szlif docisku to 70 zł. Przy normalnej jeździe nasze okładziny radzą sobie bez problemu. Natomiast jeżeli zależy Panu na wytrzymalszym sprzęgle oraz na tym aby mogło ono przenieść większy moment obrotowy oraz większą moc radził bym zastanowić się nad tarczą sportową. Ma ona trochę inna charakterystykę od zwykłego sprzęgła tz szybszy moment załapania oraz ostrzejsza praca sprzęgła. Sprzęgła sportowego nie ma możliwości "spalić" jest w stanie przenieść moment obrotowy do 480 Nm. Koszt takiej przeróbki to 360 zł lub 460zł w zależności od użytej ilości par spieków 4 lub 6 par. Przy czym im większa ilość „spieków” tym większy przebieg oraz zbliżona praca sprzęgła do tego seryjnego. Pozdrawiam Michał Janowski SPRZĘGŁA S.C. REGENERACJA 03-469 Warszawa, ul. Skoczylasa 10 tel.: +48 22 619 92 19 W okresie letnim (lipiec, sierpień) czynne w godzinach 9-15


THX całkiem ciekawe szczegolnie ze konczy mi sie tarcza
  
 
A czy we Wrocku jest zakład regenerojacy sprzegla ??
  
 
jezeli ma ktoś namiary na regeneracje sprzęgieł w Krakowie, niech da znac gdzie takowy zakład jest .
  
 
mam zamiar kupic nówkę,
KLIK o to własnie

i niech mi ktoś potwierdzi czy jest ono idealne do ZETECA kombi 1,6 16V `99.
Czy za taką cenę jest ok?
Ile wytrzyma?
  
 
Cytat:
2006-08-12 10:57:36, Biedrona pisze:
mam zamiar kupic nówkę, KLIK o to własnie i niech mi ktoś potwierdzi czy jest ono idealne do ZETECA kombi 1,6 16V `99. Czy za taką cenę jest ok? Ile wytrzyma?



nie pasuje do Twojego