| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maltoron MOVIE MASTER Lew 407sw Okrąg | 2006-04-01 12:55:39 WYSZUKIWARKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
to nie boli |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-04-01 13:10:07 jasne - ja nigdzie nie wyczytałem, że po odkręceniu, odczepieniu wszystkiego wyjmując zebary trzeba je unieść w górę, bo na dole są jeszcze zaczepy. U mnie było to dodatkowo posklejane jakąś masą bitumiczną - izolacją czy czymś takim i zegary trwały jak Wolski w okopach Woli |
Buyek Ełk | 2006-04-01 13:40:07 Najlepsze jest to że nie można ręki nawet włożyć żeby odłączyć wtyczkę i linkę czy można zegar śmiało choć trochę odciągnąć?? |
Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2006-04-01 13:42:02
Odpowiedź znajdziesz w wyszukiwarce. ----------------- czasem tu zaglądam |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2006-04-01 13:58:47 reke mozna spokojnie wlozyc od tyłu aby odkrecic linke lub np. wymienic zarowke w podswietleniu
Wlasnie ide ja wymienić-pozdrawiam |
Buyek Ełk | 2006-04-01 14:03:34 A może ktoś poda link z instrukcją demontażu zegarów. byłbym wdzięczny. |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2006-04-01 16:33:33 ALE Z WAS KOLEDZY!! nie pomozecie nowemu....
Porozkrecaj to wszystko w pierony.. (plastiki) 4 sruby z oslony zegarów(tam gdzie są przyciski) 2 sruby na zegarach. Przechyl zegary najlepiej na prawą strone (lewą stroną do siebie) wsadz łape za licznik i odepnij jedną lewą kostke i linke. Pozniej przechyl na druga odepnij prawą kostke. POzniej kierownica max w dol i powoli wyciągasz budziki manewrując nimi. Jak chcesz sciągnąc szybke z zegarów to z tyłu mniej wiecej posrodku jest jedna sruba którą jest przykrecona szybka, dodatkowo trzyma sie na zaczepach(chyba 6 albo 8 nie pamietam- najlepiej sciągac ją we dwoch) Nie wkładaj niebieskich diodek.. chyba ze wpakujesz ich tam ze 20. Najlepiej żarówki W5W i folie tak jak mam ja załozone. (foto w profilu) |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2006-04-01 16:47:31
A dlaczego nie diodki? Ostatnio zeby poprawic podswietlenie kupilem na allegro diody walcowe, podobno o kacie 180* i swieca pieknie. Barwe maja jasniejsza od tych normalnych (co mialem poprzednio) ale swiatlo rozklada sie bardzo rownomiernie. Minusem malym jest to, ze swiatlo wylazi mi az na szybke i na srodku mam mala niebieska plamke. Poza tym jezeli chcesz wymienic tylko podswietlenie zegarow to nawet nie musisz ich wyciagac. Wystarczy wlozyc lape od dolu, wymacac najwieksze zarowki, wyciagnac, wlozyc diode, zamontowac. Jezeli masz kierownice bez regulacji wysokosci to mysle, ze lepszy bedzie ten sposob |
![]() Torp12 Klubowy Weteran Było Daewoo Espero Warszawa | 2006-04-01 17:01:59
QLogic no to bys sie pochwalil jakims foto tych zegarow z walcowymi diodami;] Bo wszyscy mowia ze bryndza a ty zachwalas wiec nei wiadomo;] |
HenBas Klubowy Weteran Ford Focus 1,6; Astr ... Chorzów | 2006-04-01 21:05:36 Ta fotka pokazuje chyba "najstarsze" klubowe blue ledy - to zwykłe diody 12V 8 mm i kilka sztuk 5 mm wraz z opornikami, bo wtedy nie było mniejszych na 12 V. Napisałem "wtedy" - bo działo się to już prawie 3 lata temu i nadal wygląda tak samo - ja ciągle jestem zadowolony
Opis znajdziesz w dziale "Tuning" : Strona Klubowa [ wiadomość edytowana przez: HenBas dnia 2006-04-01 21:06:05 ] |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2006-04-01 21:50:55
Spoko, zrobie jakies fotki
Dlaczego bryndza? Maja taki bardziej jasny niebieski kolor, nie tak intensywny jak normalne diody. To tylko taka roznica. No i nie swieca punktowo
Aha, zdjecie jak wygladalo poprzednio jest u mnie w profilu [ wiadomość edytowana przez: QLogic dnia 2006-04-01 21:51:18 ] |
![]() dogan Daewoo Espero 1.8 Bydgoszcz | 2006-04-01 21:52:25 Witam.
Temacik dla mnie aktualny więc się podłączam. Diody walcowane faktycznie dają fajne, rozproszone światło i nadają się do podświetlenia licznika. Występują co prawda różnice w nasyceniu barwy światła w różnych miejscach ale to jest do przeskoczenia. U ojca założyłem niebieskie podświetlenie i wygląda nienajgorzej. U siebie mam zamiar wstawić albo zielone albo białe. Poniżej fotki z różnymi kolorkami
Niebieski u ojca w aucie
Zielony (próba nr 1)
Biały (próba nr 2)
Pozdrawiam Dogan |
Buyek Ełk | 2006-04-01 22:09:57 Wielkie dzięki Czarek O taki instruktarz właśnie mi chodziło Czas teraz poczekać na przypływ gotówki i brać się do roboty |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-04-02 00:21:12
jedna mała uwaga....wg mnie DUUUŻO łatwiej wypiąć linkę licznika pikując "pod pedały"....łapę wsadzić od tyłu dechy i w 5 sekund masz wypiętą linkę ...No i na dodatek, przynajmniej nie będziesz jęczał jak CZaruś że masz pokaleczone łapki |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-04-02 08:03:16
Białe są najlepsze. |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2006-04-02 09:59:27 Musze Ci przyznac racje, naprawde bardzo fajnie wygladaja |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2006-04-02 11:23:49
Dla mnie wygodniej "z góry" nie wygodnie sie klasc w auciepod kierownicą |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-04-02 11:38:30
W "auciepod" fcale siem nie trza kłaść ....ewentulanie pierwszy raz coby se looknąć jak wygląda "zatrzask" mocowania linki do zegarów i gdzie potem capnąć coby odepiąć ....pakujesz samą łapę i "w ciemno" bez żadnego kłopota se odpinasz
P.S. Czaruuuś...coś słabo wczora chlałeś skoro o 11-tej jusz jesteś na chodzi...wprawdzie mocno Ci siem jeszcze pieprzy w gófce ale sam fakt jest Dziwny |