Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kerry Ford Orion Wrocław | 2006-09-18 16:20:22 Witam.
Ostatnio bawiłem się odczytem kodów. Dzieki min. Waszemu Forum wiedziałem jak to zrobić. Problemem były (i są) zbyt wysokie obroty na biegu jałowym, po rozgrzaniu silnika (1200 obr./min.). Mimo, że sprawdzenie parametrów na złączu komputera nie wykazały błędów, to odczyt kodów - 47 i 48 wskazuje, że to jednak nieszczęsny krokowiec. Powyższe kody mówią jedynie, że jest z nim problem, jak i to, że silnik nie uzyskał minimalnych obrotów podczas testu. Robiłem to na ciepłym silniku, więc nie osiągnął tych minimalnych ![]() Pytanie mam takie: czy to jednoznacznie wskazuje na krokowca? Bo jestem już zdeterminowany i jeśli tak, to kupuję. Nie jest to mały wydatek, dlatego zasięgam jeszcze Waszej rady. Dane samochodu w SIGu. |
![]() Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2006-09-18 19:12:31 Toretycznie czeka cie wymiana krokowca bo po 1 wykazały to kody błyskowe a po 2 to masz podwyższone obroty. Pomierz krokowca(zmierz rezystancje) jeszcze na "krótko" przy ciepłym silniku. |
Kerry Ford Orion Wrocław | 2006-09-18 21:32:45 Rezystancję (na złączce do EEC) mierzyłem i wg danych z książki była OK, choć nie dam głowy czy był wtedy ciepły... Zgupiałem już z tym krokowcem ![]() Poza normą była rezystancja na wstyskiwaczu - 2,1 zamiast 13 omów... |