Wałek rozrządu ireco do 126

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś coś wie na temat jakości wałków robionych przez ireco z Bielska. Prosze niech się podzieli swoją opinią. Widziałem taki do sprzedania za 150zl niby w bardzo dobrym stanie (taki jak światka 385)
  
 
Witam! Moim zdaniem walek ten jest porównywalny jakością do Świątka. Miałem silnik na Świątku W105, póżniej założyłem 7 z Bielska i silnik "smigał" jeszcze lepiej. Osiągi na tym wałku przy max. silniku w gr. A i krótkiej skrzyni to 13 sek. do 100 km/h! Myślę, że naprawdę warto się w to zaopatrzyć!
  
 
Witam! Moim zdaniem walek ten jest porównywalny jakością do Świątka. Miałem silnik na Świątku W105, póżniej założyłem 7 z Bielska i silnik "smigał" jeszcze lepiej. Osiągi na tym wałku przy max. silniku w gr. A i krótkiej skrzyni to 13 sek. do 100 km/h! Myślę, że naprawdę warto się w to zaopatrzyć!
  
 
Cytat:
2003-12-16 18:13:44, Mirek-Rally pisze:
Osiągi na tym wałku przy max. silniku w gr. A i krótkiej skrzyni to 13 sek. do 100 km/h! Myślę, że naprawdę warto się w to zaopatrzyć!



Coś mi się wierzyć nie chce , w maxymalnych A grupach takie wałki wkładają?

[ wiadomość edytowana przez: Art126 dnia 2003-12-16 19:27:52 ]
  
 
A powiedzcie jaki jest koszt takiego nowego wałka?? No i czy mają "z półki" czy też trzeba dostarczyć starygo??
  
 
Kiedyś mieli "z półki" i robili z zamawiającego. Chyba jednak lepiej oddać swój, przynajmniej wiesz co służyło za baze do nowego
  
 
Witam)) Swoją drogą , drogą ciekawe czemu jak ja zadałem to pytanie jakiś czas temu to nikt nie odpowiedział(((

Ale odnośnie wałka:

Irecco robi 7 rodzajów wałków.

Nr 4 to poprawiona 385 Świątka, Zaczyna ciągnąć od ok 4000tyś/obr, planowanie wymagane 3mm To dane od Irka, włąściciela Irecco. A tereaz powoiem wam co wiem od kumpla. Kręci się to pod 8000tyś, Nie wiem jak z wytrzymałościa ale na KJS ten wałek spisuje się idealnie. kupmel przejechał na nim ok 15 KJS w ciągu roku i większość z nich kończył w pierwsej 10.

Nr 7 to wąłek wyscigowy, zaczyna ciągnąć chyba od 7000tys( tak mi tłumaczył producent ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem))

Wałków z półki nie mają, robią tylko na zamówienie. Cena każdego (od 1 do 7) to 180zł jeżeli przerabiają Twój wałek, jeżeli trzba go regenerować to koszt wynosi 240zł czyli dokładnie tyle samo co zrobienie nowego wałka na bazie fabrycznej nówki. Tak więc jeśli masz dobry wałek to 180zł jeżeli nie to dajesz 240zł i robią Ci z nowego. No to byłoby na tyle.

Ps sam bede kupował jakoś po nowym roku (mam nadzieje) wałek nr 4.
  
 
Sam budowałem taki silniczek na wałku nr. 7 i naprawdę autko lepiej chodziło mi niż na Wyczynowym 105 od Świątka! Fiacika juz się pozbyłem ale kontakt z nowym właścicielem jeszcze mam i myślę, że potwierdzi, że autko naprawdę ma takie osiągi....oczywiście co do żywotności, to już inna historia! Silnik Top A grupa, krótka szkrzynia, odelżona buda i ręczę, że 13 sek do 100 m/h!!!
  
 
13 do setki jest jak najbardziej realne (szczególnie na krótkiej skrzyni)... a jakby wyjść poza ograniczenia A-gr. (np. inny gaźnik) to i 'dyszka' do przeskoczenia, choć wtedy żywotność można liczyć w kilometrach
  
 
Pomyłka, myślałem żę na irecowskim 385 tak Ci to smigało, zwracam honor
  
 
Odświeżam post bo chce sie dowiedzieć coś o wałku ireco nr 5 proszę o pomoc pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.
  
 
Widzę, że cościekawego na rynku się pojawiło oprócz Świątka, warto by to sprawdzić u nas we Wrocławiu gdzie Heinrichowe są jedynymi, tanimi i z tego co mówią posiadacze malanów są najlepszymi wałkami. Coś w tym jest, bo ostatnio w Skarbimierzu Malan przygotowany przez wrocławskiego tunera na wałkach Heinricha miał na 400m dobry czas i 1 miejsce.

tu jest galeria zdjęć ostatniego zlotu:
http://www.gds.impelnet.com/gallery/album76

a tu teledysk do ściągnięcia:
http://www.gds.impelnet.com/albums/album74/gdsskarbimierz28032004.avi

pozdrawiam
  
 
wałek ireco (7) :

ten maluszek ma taki wałek PAJCHROWSKI i jest naprawde mocnym, rozpędza sie nieziemsko, ale bazą silnika jest zbieranina z OBR-u.

oraz ten maluszek posiada wałek (7), lecz jest zdecydowanie słabszy od poprzedniego ze względu na małostkowe przeróbki.. ale nie jest znów tak tragicznie LAYER
  
 
Cytat:
2004-05-18 23:40:33, _Arti_ pisze:
wałek ireco (7) :

ten maluszek ma taki wałek PAJCHROWSKI i jest naprawde mocnym, rozpędza sie nieziemsko, ale bazą silnika jest zbieranina z OBR-u.

oraz ten maluszek posiada wałek (7), lecz jest zdecydowanie słabszy od poprzedniego ze względu na małostkowe przeróbki.. ale nie jest znów tak tragicznie LAYER



Jeśli chodzi o tego maluszka to widziałem go w akcji i faktycznie przyspiesza nieziemsko, ale jest to typowy wyczynowy silnik. On ma tak słaby dół że ledwo potrafi ruszyć z miejsca. Jednak kiesy się rozkręci to jest rakieta.
  
 
Arti: jak to nie jest tragicznie, przecież on nie ma ani dołu ani góry
Jak dojde do kasy to musimy coś z tym zrobić...

Strongi: Ty byłeś na studenckim w Gliwicach?
Jeśli tak to napisz mi PW co ma porobione ten maluszek, co wygrał klase (numer chyba 47). On jest chyba gdzieś tam z Twoich okolic.
Jak oglądałem wyniki po pierwszej pętli, to myślałem, że jestem na trzecim miejscu. Po prostu nie zauważyłem tego pierwszego, nie przypuszczałem, że jakiś kaszel może być tak wysoko



[ wiadomość edytowana przez: layer dnia 2004-05-19 10:16:39 ]
  
 
a może coś o wałku nr 5 ponoc to kopia 555
  
 
pamowie własnie przed momentem stałem się powiedzmyże posiadaczem (zamówiłem ) wałek numer 4 , na nówce wałku ma byc zrobiony cena to 240zł , zamówienie ma byc zrealizowane w czwartek lub piatek , pan ireneusz bardzo sympatyczny człowiek teraz czekam na jego produkcje i zobacze co uda mi sie wycisnąć z motoru
  
 
lukasz ja też w tym tygodniu będe mial wałek od irka kopie 555 zobaczymy jak to będzie jeździło
zobaczymy jak sie panowie z nowego warsztatu rajdowego w BB spisza
  
 
słyszałem że mają dobre pordukcje w ireco więc czekam do końca tygodnia i bede sie chwalił co i jak
  
 
odświeżam post bo chciałem sie zapytać jak sprawują sie wam te wałeczki z ireco????