XR3i - 130KM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy w klubie mamy jakieś takie autko? Interesują mnie jego osiągi, spalanie itp.

Ponieważ w przyszłym tygodniu będzie dokonywana operacja przeszczepu w moim essim na silniczek od takiego właśnie modelu, chciałbym wiedzieć, czego mogę oczekiwać
  
 
kto ma?
Spalanie? za duze
Osiagi?? ....Zadowalajace
  
 
MAG, jak juz bedzie po to napisz proszę jak to wszystko przebiegło, i co ,oprocz silnika, trzeba zmienić... Mój chyba bedzie nastepny do przeszczepu, strasznie bym cos takiego chciał mu zafundować, ale chyba musze na wakacje poczekać i zarobić... jaki koszt operacji przewidujesz???
  
 
Cytat:
2003-04-03 15:16:24 racy pisze:
MAG, jak juz bedzie po to napisz proszę jak to wszystko przebiegło, i co ,oprocz silnika, trzeba zmienić... Mój chyba bedzie nastepny do przeszczepu, strasznie bym cos takiego chciał mu zafundować, ale chyba musze na wakacje poczekać i zarobić... jaki koszt operacji przewidujesz???



Koszty:
1. silnik - 1000zł (plus legalizacja )
2. części (rozrząd, uszczelki i uszczelniacze, olej i filtr, itp) - 1000zł
3. modyfikacja głowicy (polerowanie kanałów, planowanie, poprawa kształtu zaworów) - 500zł
4. przekładka - to zależy od ilości potrzebnych przeróbek - ok. 250-500zł
5. koszty dodatkowe -

Założyłem, że przeznaczam na tę operację 3000zł (odliczając wymianę rozrządu i oleju - bo to i tak musiałbym zrobić) i mam nadzieję się w tej kwocie zmieścić. A będę miał jeszcze do sprzedania swój stary silnik, więc koszt całej operacji może być zdecydowanie niższy


Cytat:
2003-04-03 13:36:09 mazzi19 pisze
kto ma?
Spalanie? za duze
Osiagi?? ....Zadowalajace



A bardziej konkretnie

Może jakieś dane katalogowe
  
 
Tyle co narazie znalazłem: 130 KM przy 6250 rpm; 10,6 do 100 kmh (wersja cabrio, ale to chyba mniej wiecej to samo); max 196 kmh
  
 
Cytat:
2003-04-03 16:53:16, racy pisze:
10,6 do 100 kmh (wersja cabrio, ale to chyba mniej wiecej to samo); max 196 kmh



ale to z górki czy pod górkę ?
loozik
  
 
Cytat:
Tyle co narazie znalazłem: 130 KM przy 6250 rpm; 10,6 do 100 kmh (wersja cabrio, ale to chyba mniej wiecej to samo); max 196 kmh



...eeee chyba cos nie tak, to moj 115KM ma w briefie i w instrukcji napisane 196km/h, 130 cabrio ma 198! Czyzby 15KM i tak mala roznica...???
  
 
Ja sądzę, że chodzi głównie o przyspieszenia. Moj stary XR3i jechał tylko 185 kmh, ale na swiatłach robiłem nim o wiele mocniejsze auta. Wydaje mi sie że jest to kwestia zestrojenia skrzyni i masy koła zamachowego. Prawde mowiac to moj moglby nie przekraczac 150 kmh tylko zeby był zrywniejszy.....
  
 
MAG, a jak zdobyles silnik??? Nie było cieżko coś takiego znaleźć? Jaka masz gwarancję że jest dobry???
  
 
Ale powiem ci ze 10,6 do 100kmh to wcale nie jest taka rewelacja, Foka sedan 1.6 ma 10,9, a dla mojego Essika znalazlem dane w necie ze ma 9,5.... (sam jeszcze nie mierzylem)
  
 
Ja mam taki silniczek ale 105 KM. Osiągi zadowalające. Biore dużo furek z pozoru szybszych by się wydawało
Ale to nie jest jeszcze to chociaż nie narzekam
Spalanie to średnio ok 10 litrów gazu/100km.

Podobno w tym moim silniczku łatwo podnieść moc do właśnie 130 KM. Kiedyś był post na ten temat ale nie mogę go znaleźć
Ma ktoś jakieś informacje na ten temat? Coś tam było o przeprogramowaniu kompa i czymś jeszcze chyba.

Pozdrawiam
  
 
dla 105KM 0-100km/h w 9,6sek... wkrecilem go do dwoch paczuszek
  
 
Silniczek pochodzi od zawiniętego na drzewie essiego. Powiedział mi o nim zagi, który widział jeszcze nawet tą budę na złomowcu (kombinował wrzucenie go do swojego RS'a i podłączenie turbawki - mniam, mniam).
Pojechałem ze znajomym mechanikiem, który stwierdził, że silniczek wydaje się być oki (co potwierdziło się po jego rozebraniu). W tej chwili trwa praca nad głowicą.
O efektach będę informował na bieżąco
  
 
Nio ciekawy jestem jak się będzie sprawował Twój kombiaczek XR3i
czekamy na newsy..........
  
 
Klubowicze się widać zbroją na nowy sezon
  
 
Witam mam takie pytanie ogólnie nie znam się na escortach bo to nie moja parafia ale:
czy ten silnik tzn. xr3i jest na jednopunktowym wtrysku czy już na wielopunkcie ?????
Jest to escort z 1992 roku 3d 1.8 16v
I jak wygląda sprawa założenia gazu i dalsza eksploatacja na gazie ????? Co o tym sądzicie
  
 
Wielopunkt EFi. Ale 1,8 w 92 roku były 105 i 130 KM. Gaz można założyć.
  
 
Cytat:
2004-06-30 23:05:17, -DLUGI- pisze:
Witam mam takie pytanie ogólnie nie znam się na escortach bo to nie moja parafia ale:
czy ten silnik tzn. xr3i jest na jednopunktowym wtrysku czy już na wielopunkcie ?????
Jest to escort z 1992 roku 3d 1.8 16v
I jak wygląda sprawa założenia gazu i dalsza eksploatacja na gazie ????? Co o tym sądzicie


jest to napewno wielopunktowy wtrysk paliwa
a na temat gazu wypowiedza sie ci co maja ten silniczek
  
 
Cytat:
2004-06-30 23:10:07, WilK pisze:
Wielopunkt EFi. Ale 1,8 w 92 roku były 105 i 130 KM. Gaz można założyć.

a po czy poznać czy ma 105 czy 130 KM ??????????
  
 
A skrzynia biegow?? XR 'ki maja mt 75 jak RS. Masz taka skrzynie,a moze zalozysz do zwyklej??