Kupno laptopa - nie znam się - doradźcie

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak do 3tys pln... (używka mnie nie interesuje)
...nie musi to być jakiś super wypas...
...nie musi mieć wielkiego dysku i super szybkiego procka...
najważniejsze jest dla mnie to aby miał ekran większy niż 17 cali (są takie wogóle?) i DVD (niekoniecznie nagrywarkę)
na kompach się znam... ale z laptopami nigdy wcześniej nie miałem do czynienia... w sumie laptop od kompa niewiele się różni, ale jak tak przeglądam oferty to kompletnie nic mi nie mówią nazwy firm które je produkują... na jakie marki warto zwrócić uwagę?
czy wogóle na coś innego
(poza parametrami procesora, karty grafiki, pamięci operacyjnej, pojemności dysku i wielkośći ekranu)
należy zwracać uwagę?
czy w laptopach występują jakieś "typowe" usterki?

W cenie do 3 tys. nie da się kupić nowego laptopa z ekranem 17" lub większym (zaczynają się od 5 tys.). Zresztą 15,4 w WXGA (ekran panoramiczny) z pewnością by Ci wystarczyło.
Najlepiej sprzęt firmy Asus lub HP Compaq (24 miesiące gwarancji w laptopach to minimum). W Asusie za cenę 3 tys. masz wbudowaną kamerę, mikrofon, panoramiczny ekran, firewire, lpt, irda, karta wifi, torba i mysz Asus, win XP i 8 komorowa bateria. Sam sprzedałem kilka takich i klienci są bardzo zadowoleni. Szczerze polecam

Jeśli idzie o duże i mocne, to tutaj masz prawdziwego potwora, nawet serwer na nim postawisz.
dzikie.net/index.php?news=4535

tez mi sie zdaje ze matryca 15,4 spokojnie zadowoli Twoje potrzeby...
zastanow Ci jak bardzo zalezy Ci na baterii, mi nigdy na niej nie zalezalo, ale sa duze roznice w czasie pracy...
nagrywarka dvd to juz standard, postaraj sie zeby laptom mial 512mb, bo wg mnie to przesada te sprzety z 512...
pzdr

a ja ci plecam Fujitsu Siemensa Amilo Pro - takiego używam, procek Centrino 1,6G bateria trzyma ok 4 g., wifi, 60gb hhd, porządny sprzęt i spokojnie się zmieścisz w tej cenie

Cytat: