MotoNews.pl
  

Airbag kontrolka mi sie pali, belt switch ERROR!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam panowie
Mialem zapalona kontrolke airbag
zdobyłem interfejs oraz oprogramowanie
udalo mi sie ztestowac poduchy ale nic poza tym, to znaczy pokazal mi sie bład typu:
6 IGNITION CIRCUIT FOR BELT TENSIONER ON PASS. SIDE
czyli obwód pirotechniczny napinacza pasa bezpieczeństwa po stronie pasażera
i ok, wziąłem i skasowałem ten błąd
pewnie byl kabel rozlaczony... wczesniej

i kurcze teraz poduszka tez mi sie pali ale uaktywnia sie dopiero po gdzies 5 sekundach od zgasniecia
to znaczy ze cos testuje faktycznie bo przedtem paliła sie ciagle
tamten błąd zniknął
i pojawil sie inny
(wydaje mi sie ze tutaj z carsofcie bledy wypisuja sie zgodnie z ich wagą od wazniejszych do mniej waznych)
to znaczy:
16 Belt Switch, driver's side
czyli no nie wiem przełącznik/włącznik pasa po stronie kierowcy

nie mam pojecia co to jest i czego dotyczy
probowalem go skasowac, kasuje sie ale powraca
czyli cos jest źle
byc moze jest jakis switch przy napinaczu pasa
albo gdzie indziej cholera wie
proszę o jakies wskazówki
porady, cokolwiek
  
 
zobacz czy napinaczy nie masz wystrzelonych
  
 
kabelki same w bmw raczej nie wyskakuja jezeli zapalily sie te kontrolki nagle to moze byc tasma pod kierownica. jezeli juz takie kupiles sprawdz te napinacze, i czy napewno sa poduszki a nie zworki... pozdrawiam i daj znac
  
 
Witam
wielkie dzieki za odpowiedz
ale
1 gdzie jest ta tasma pod kierownicą???
jak sprawdzic czy napinacze są wystrzelone???
itd...
nie mialem do tej pory BMW
dlatego jest mi obce
wydaje mi sie ze gdyby poduszki byly wystrzelone
lub napinacze
to komputer by inne rodzaje błedów pokazywał
pozdrawiam
i czekam na dalsze sugestie i porady
WIELKIE DZIEKI
  
 
wystrzelone sa prawie calkiem pociagniete w dol. porownaj lewy z prawym
  
 
tasma jest pod kierownica, by sie do niej dobrac trzeba kiere zdjac. co do bledow slyszalem opinie ze tylko komputer GT1 odczytuje bezblednie np. Modic czesto sie myli
  
 
Wielkie dzieki za odpowiedź
spróbuje jeszcze dzis zamienic kabelki miedzy jednym i drugim napinaczem, ciekawe czy sie coś zmieni.
Kurde zdjęcie kierownicy to chyba sporo roboty, nigdy tego nie robiłem to chyba sie raczej nie podejmę, chyba ze mnie jakos naprowadzisz.
JEszcze raz dzięki
a powiedz na co Ty stawiasz ze co to moze być???
  
 
no moge sie zalozyc ze ktorys napinacz jest wystrzelony
co do kierownicy:
z tylu dwie srubki torx i poduszki nie ma. potem kierka podajrze 22 i zdjeta. do tego pare kolkow pod kierownica, ALE JAK NIE MUSISZ TO NIE GRZEB.
Odlacz kabelek z napinacza i zobacz czy blad sie zmieni
  
 
Cytat:
2006-08-24 22:42:53, jurek13 pisze:
Witam panowie Mialem zapalona kontrolke airbag zdobyłem interfejs oraz oprogramowanie udalo mi sie ztestowac poduchy ale nic poza tym, to znaczy pokazal mi sie bład typu: 6 IGNITION CIRCUIT FOR BELT TENSIONER ON PASS. SIDE czyli obwód pirotechniczny napinacza pasa bezpieczeństwa po stronie pasażera i ok, wziąłem i skasowałem ten błąd pewnie byl kabel rozlaczony... wczesniej i kurcze teraz poduszka tez mi sie pali ale uaktywnia sie dopiero po gdzies 5 sekundach od zgasniecia to znaczy ze cos testuje faktycznie bo przedtem paliła sie ciagle tamten błąd zniknął i pojawil sie inny (wydaje mi sie ze tutaj z carsofcie bledy wypisuja sie zgodnie z ich wagą od wazniejszych do mniej waznych) to znaczy: 16 Belt Switch, driver's side czyli no nie wiem przełącznik/włącznik pasa po stronie kierowcy nie mam pojecia co to jest i czego dotyczy probowalem go skasowac, kasuje sie ale powraca czyli cos jest źle byc moze jest jakis switch przy napinaczu pasa albo gdzie indziej cholera wie proszę o jakies wskazówki porady, cokolwiek

julek no niezły jesteś naprawde haahahaha
  
 
Witam
Zwirowaty sprawdzilem napinacze wiem na 100% ze są dobre bo organoleptycznie wyglądają tak samo a poza tym pomierzyłem ich rezystancje i oba maja w granicach 2 OMY.
Kabelki też sprawdzilem i na 99% są dobre, czyli widze ze dalej trza szukac, słuchaj czyli teraz ta tasma pod kierownicą, czy mozesz mi wyjasnic troszke lepiej na jakiej podstawie twierdzisz ze to moze byc ta tasma, czy miales moze juz znią jakies przejscia, czy to sie jakos psuje bo jest podatne na cos (warunki, zgiecia itd.)

z drugiej beczki, widze ze chyba było zos z drzwiami kierowny robione, poniewaz szyba kierowcy skrzypi, a jezeli tak to moze tam tkwi przyczyna, bo przeciez tam tez jest poduszka
jak myślisz, rozbierałeś moze drzwi juz kiedys od kierowcy???
bo ja mam zamiar rozebrac ale tez jeszcze nie wiem jak zeby nie uszkodzic tam siedzacej poduszki.

aha jeszcze jedno podnioslem dzisiaj wykladzine i pod siedzeniami , oczywiscie pod wykladziną po lewej stronie dla siedzenia kierowcy i po prawej dla pasazera (mozna powiedziec ze przy progach) są zamontowane jakies kostki tak jakby czujniki COTO JEST?????


pozdrawiam serdecznie