Kupię niedrogi, a nawet tani zestaw CB do złomiaka

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o cb radia. Chciałbym kupić jakiś komplet radio-antena silnie tanio, żeby pobawić się i zobaczyć czy złapię bakcyla w tym temacie. Może ktoś chce coś takiego sprzedać?

Jezeli chodzi o nowe to okolo 450zl musisz wydac na cb razem a antenka. A bakcyla zlapiesz napewno. Ja juz nieumiem bez CB jechac

Póki co chcę spróbować z używanym sprzętem i znacznie tańszym, a później się zobaczy

parę postów wyżej/niżej...

Ten już sprzedany....

Jak sądzicie, warto dać 190zł. za używanego unidena 510?

Moge sprzedac sprawna ONWE MK1. Sprzet sprawny. Cena 150 zł

ja doszedlem do wniosku ze nie potrzebuje i sprzedalem

No i kupiłem za 180zł. Unidena 510 xl za 180zł.

Cytat:
2006-08-23 15:04:25, Andy335 pisze:
No i kupiłem za 180zł. Unidena 510 xl za 180zł.

Trochę się spóżniłam, ale jak ktoś chce kupić CB z anteną (na magnes na klapę), gruchą i sprawne to musiałby do mnie przyjechać do Katowic marka taka jak kupił autor cena taka sama, ja nie umiem się tym posługiwać ale jak kupowałam to sprzedawca pokazywał i demonstrował że jest sprawne. Kupujący musiałby sobie sam to ustrojstwo wymontować co by nie uszkodził mi reszty.

Cytat:
2006-08-27 08:49:24, Marzenkachilsz pisze:
ja nie umiem się tym posługiwać

To tak działa jak żelazko z nawilżaczem, albo mikser. Chcesz strzał pary/miksować/mówić naciskasz/przekręcasz guzik przy tym czymś co trzymasz

Cytat:
2006-08-27 09:02:21, piotr_ek pisze:
To tak działa jak żelazko z nawilżaczem, albo mikser. Chcesz strzał pary/miksować/mówić naciskasz/przekręcasz guzik przy tym czymś co trzymasz

O jej to w takim razie ja się poddaję to bardziej skomplikowane od maszyny do szycia ja wysiadam ...

Cytat:
2006-08-27 12:12:47, Marzenkachilsz pisze:
O jej to w takim razie ja się poddaję to bardziej skomplikowane od maszyny do szycia ja wysiadam ...