Mandat?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przegladalem posty ale nic konkretnego nie znalazlem. Chcialem aby wypowiadaly sie osoby ktore maja doswiadczenie w tych sprawach. Sprawa polega na ewentualnemy zrobieniu zdjecia przez foto radar. Opisze sytuacje.

Dzis jechalem w kierunku Krakowa odcinkiem terenu nie zabudowanego wiec tne ok 110 km/h nastepnei widze tablice Tegoborze wiec teren zabudowany zwolnilem do ok 70 tuz za znakiem miejscowosci ustawiono radar taki przenosny i nie wiem czy mnie zlapal czy nie. Jechalem jakies max 5 m od poprzedzajacego auta co podejzewam ze jechal ok 60-70. Moje pytanie brzmi czy radar zdazyl mi zrobic foto? Jaka jest zazwyczaj tolerancja na radarach predkosci? Jaki ewentualny mandat i punkty oraz do jakiego czasu moze mi przyjsc wezwanie. Ewentualnie jaby przyszlo czy moge sie ubiegac o umozenie bo nie pracuje i jestem uczniem szkoly sredniej?

Cytat:
2006-08-27 19:58:31, pablo_ns pisze:
Ewentualnie jaby przyszlo czy moge sie ubiegac o umozenie bo nie pracuje i jestem uczniem szkoly sredniej?

Nie, ale możesz starać się o zamianę na areszt

Cytat:
2006-08-27 19:58:31, pablo_ns pisze:
czy radar zdazyl mi zrobic foto?
Jaka jest zazwyczaj tolerancja na radarach predkosci?
Jaki ewentualny mandat i punkty oraz do jakiego czasu moze mi przyjsc wezwanie.
Ewentualnie jaby przyszlo czy moge sie ubiegac o umozenie bo nie pracuje i jestem uczniem szkoly sredniej?

Tak, fotoradary robią do 5 fotek na sekundę.
Max 10%.
70/50 w zabudowanym to 200 pln i 4 pkt (o ile dobrze pamiętam). Czas oczekiwania to 30 dni od daty ujawnienia wykroczenia, potem sąd grodzki.
Nie bądź śmieszny, dorosłość polega na ponoszeniu konsekwencji swoich czynów. Jesteś kierowcą, wiedziałeś co robisz.

czyli jak do 30 dni nie dostane mandatu to mnie nie zlapalo?

Źle myślisz, tego nie wiadomo, jeśli Cie złapało to sąd godzki. Czytaj Waść ze zrozumieniem.

[ wiadomość edytowana przez: Adam4302 dnia 2006-08-27 21:07:37 ]

nie rozumiem.DO 30 dni ma mi przyjsc wezwanie czy tak?