Problem z automatem w mv6 !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

Od dwóch dni mam problem chyba z automatem !
Pisze chyba bo nie jestem pewien . Objaw jest taki :
po przejechaniu 6-7km wskazówka od obrotomierza w ułamku sekundy spada do zera i silnik gaśnie . Silnik można zapalić dopiero po paru minutach . Dziwna jest prawidłowość że mogę przejechać tylko 6-7km i to bardzo spokojnie bo jak się dociśnie pedał też gaśnie , parę minut czekania, odpalam, jadę i tak wkoło Macieja . Nie świeci się dioda na skrzyni przy „N” .
Prośba do znawców czy to może być problem z pozycjonerem skrzyni ?
  
 
Najpierw odczytaj kody błędów,bo przyczyn może być pare.
  
 
czy odległość ma znaczenie czy czas też? jak stoisz na wolnych czy lekko podgazowanych przez pare minut to też ci zgaśnie?
  
 
jak stoję na wolnych i docisnę pedał dosyć mocno efekt jest taki sam , wskazówka obrotomierza jakby miała silny magnes
przy zerze ? ale jak wolno gazuje nic się nie dzieje .

  
 
odczytałem błedy ale chyba nie mają nic wspólnego z automatem ?
73,33,34,88,69,
  
 
nie mają , bo odczytałeś błędy z pamięci sterownika silnika

73- przepływka niskie napięcie
33- recyrkulacja spalin (simteca masz???)
34- jak wyżej
88- przekaźnik wył klimkę wysokie napięcie
69- czuj temp pow dolotu niskie napięcie
opisałem dla simteca, dla motronika są pewne różnice

[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2006-08-27 13:02:41 ]
  
 
gdzie w wawie mogę podjechac na techa za niewielkie pieniądze ?
żeby sprawdzić błedy w skrzyni .
  
 
daj se luz z tą skrzynią narazie, masz zapuszczone sterowanie silnikiem....
  
 
jak mam dać sobie luz ze skrzynia kiedy nie da się jeżdzić
a wszystkie te błedy mam od conajmniej roku i nic się nie działo !
pare miesiecy temu wymieniłem przepływke a niedawno kolektor wydechowy .
  
 
to po co je tutaj cytujesz???? skoro "nic się nie dzieje" z takim zestawem usterek he he he
jeżdzisz pewno na trybie awaryjnym i nawet tego nie wiesz
  
 
nic sie nie dzialo do piatku , błedy odczytywałem bo ktoś pytał zresztą robiłem to pare razy w ciagu roku i doszedł tylko 88 . Ostatnio robiłem przegląd klimy i pewnie coś spaprali .
Co masz namyśli pisząc tryb awaryjny ?
Jeli chodzi o skrzynie to rusza zawsze z 1 i przełącza wszystkie biegi .
Co to to jest ta recylkulacja spalin ? na prawym kolektorze jest jakiś czujnik czy to może być to ?
  
 
tak to jest zawór recyrkulacji, tryb awaryjny to podstawianie przez kompa danych zastępczych zamiast sygnału uszkodzonego czujnika. dzięki temu auto pomimo niesprawności jedzie , ma ograniczone osiągi, zablokowane funkcje autuodaptacji, zablokowana regulację zapłonu i coś tam jeszcze
  
 
ciekawe to !
nawet nie wiedziałem , ale miałem wrażenie że omcia jakoś słabo się zbiera !
o qtwa jadę w poniedziałek do warsztatu niech to wszystko usuwają , jak dojadę He He
  
 
no , sam widzisz he he he
  
 
...się tak spytam gaz? .
  
 
Cytat:
2006-08-27 16:06:29, PiotrS pisze:
...się tak spytam gaz? .



Odczep się od gazu, żeby nie ten gaz to nieden z nas nie jeździłby Omegą.
  
 
E.................. nie czepiam się tylko się pytam czy jest bo ma to znaczenie.


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-08-27 16:45:54 ]
  
 
pewnie że gaz ale chyba nie ma to znaczenia bo niby jakie .
Tak samo jest na benie .
  
 
Cytat:
2006-08-27 18:18:56, leenin pisze:
pewnie że gaz ale chyba nie ma to znaczenia bo niby jakie . Tak samo jest na benie .



Tak oczywiście nie ma znaczenia .
Na forum jest pełno zagazowowanych aut, pewnie Ci ktoś pomoże.
  
 
leenin jeżeli po usunięciu tychże usterek będzie dalej to samo no może troszkę lepiej to jedź do gazownika bo niestety Piotrs prawdę gada, miełem podobne problemy tzn. saocód po odpaleniu nie mial siły jechać.