Pomocy! Ja mu GAZU (LPG) a on muli :(((

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc. Pisze bo mam spory problem. Moze napisze na poczatkuo co chodzi. W wiec jak jade na PB i wcisne na maska pedal gazu to auto pruje do przodu jak nalezy. Sprawa komplikuje sie na LPG. Kiedy jade spokojnie na gazie i dodaje gazu stosunkowo powoli plynnie to jest ok auto jedzie. Jesli jednak przycisne mocno tak jak na benzynie auto zamiast pruc do przodu zaczyna mulic i muli i muli nie lapie mocy tylko muli i nie ma zadnego przyspieszenia. W czym tkwi problem ??? Wilk cos wspomnial o serwosilniku przepustnicy czy jakos tak... ale problem jest tylko przy LPG. Czy to moze byc za slaba mieszanka? Escort 1.6 MK6 z zimnym dolotem. Dzieki za kazda pomoc!!!
  
 
a kiedy gaz Ci założyli od samego początku tak jest???
filtry i inne duperele powymiejiałeś??
  
 
No i mamy ten sam problem....
Tez mam MkVI 1,6 16V i te samre objawy.W tym tygodniu wybieram sie do servisu(mam jeszcze gwarancje),zobaczymy...
  
 
jeżeli jest tam komp, to wydaje mi się, że sie nie wyrabia i tyle. Mam też podobne objawy, tylko dzieje się to jak przyciskam na LPG od początku, to na górze muli. jak jadę w miarę spokojnie i wcisnę, to jest OK (oczywiście nie to samo co na PB )
  
 
Instalke mam 2 generacji BRC. Mam tak od poczatku zdaje sie. Choc glowy nie dam. Filtr powietrza nowy, swieczki i przewody maja moze rok. Wina lezy w czyms innym ale co to nie wiem. MaRu jak bedziesz juz wiedzial o co chodzi to daj znac. Mysle ze to taka przypadlosc Escortow jak jedna z wielu... niestety Najgorsze jest to ze w stresowej sytuacji chcesz ruszyc z kopytem a tu nic stoisz i mulisz
  
 
hmm...
Ja mam problem zupełnie odwrotny muli mi na BP pomimo zalewania 98 a z chwilą przełączenia sie na LPG autko dostaje kopa . co to moze być , gdzie leży przyczyna ?
  
 
No ja mam dokładnie to co kolega Kielek....Jeżeli go delikatnie przyciskam to ciągnie, czasami tez jak go "popompuje"...
  
 
Cytat:
2005-02-07 15:08:15, matias pisze:
hmm... Ja mam problem zupełnie odwrotny muli mi na BP pomimo zalewania 98 a z chwilą przełączenia sie na LPG autko dostaje kopa . co to moze być , gdzie leży przyczyna ?


wyjeźdżij paliwo z filtra - mi po takiej opearcji cudownie ożył
  
 
a ile w ciągu roku na tych świecach zrobiłeś , może już czas na wymianę
  
 
Swieczki maja kolo 10 tys... To chyba jeszcze troche pociagna. Oryginalne Motocrafty.
  
 
wydaje mnie sie z amasz za mało dawke gazu jezeli masz II gen to mowinienes miec register na rurcew pomiedzy reduktorem a mikserem sprobuj go podkrecic na wieksza dawke
  
 
a mój essi znowu dobrze hula jak jest zimno na dworze to ma niezłego kopa na gazie a jak sie już troche cieplej pod maską zrobi to sie juz muli a czasami chcę ruszyć spod swiateł a tu normalnie taki muł z niego ze nie chce się wkrecic na obroty
  
 
Postaram si dac mu wieksza dawke. Z tym ze zspalanie teraz mi odpowiada bo wychodzi mi 10l na 100km. Trasa mieszana 50/50 miasto/poza miastem przy dosyc oszczedniej jedzie. Mysle ze wybiore sie na regulacje...
  
 
mi tez sie muli na lpg... najgorzej jest jak chce ruszyć spod świateł a tu zonk... co innego na benzynce... od razu chce się żyć
  
 
witam,

mój na LPG też troche muli, byłem dziś na regulacji i trochę się poprawiło, jednak nie wymienili filterka, bo stwierdzili że na niego jeszcze czas. Podczas analizy spalin okazało się, że są jakieś nieszczelności, czy to może być powodem mulenia
  
 
U mnie to samo. Na seryjnym zaslepionym dolocie bylo w miare, teraz zalozylem mu stozek to sie lekko pogorszylo. Co ten LPG robi z autami pewnie idzie to jakos wyregulowac. Boje sie tylko ze ten mul moze sie trafic w najmniej oczekiwanym momencie jakim jest wymuszenie pierwszenstwa.Bo i to trzeba robic przy dzisiejszym natezeniu ruchu :/
Ale nie nazekam to wkoncu ford
silnik 1.8 Zetec LPG(komp)
  
 
Cytat:
2005-02-07 15:03:40, sviru pisze:
Instalke mam 2 generacji BRC. Mam tak od poczatku zdaje sie. ...



Ja też miałem tak od początku z tą samą instalacją - ale na drugi dzień po montażu zmusiłem ich do ponownego ustawienia kompa przy użyciu kompa a na tak zwaną "zworkę" i od tego czasu było OK. To że zamulił przy gwałtownym wciśnięciu gazu - zdarzało się baardzo rzadko
  
 
A widział ktoś aby krowa piła mleko ????

komsyrtukcja silnika ( komora + tłoki - głowica ) są konstruowane pod konkretne warunki spalania.

Także taniej ? a może lepiej ?
  
 
Cytat:
2006-08-25 18:03:14, Sinuspi pisze:
A widział ktoś aby krowa piła mleko ???? komsyrtukcja silnika ( komora + tłoki - głowica ) są konstruowane pod konkretne warunki spalania. Także taniej ? a może lepiej ?




Farmazony wypisujesz i tyle.

Jak muli to najprawdopodobniej jest zbyt uboga mieszanka.
Mialem to samo na poczatku. Podjechalem na serwis zmienili sklad mieszanki i samochod dostal skrzydel. Instlacja IIIgen, sekwencja.

Jak muli tez na PB to radze sprawdzic kable WN i świece.
  
 
problem na 95% to regulacja -niewiem jak BRC ale w innych instalkach ustawiasz np. ilosc i poziom otwarcia zaworka krokowego LPG dla roznych otwarc przepustnicy i dla mocno otwartej moze zle jest dobrana ilosc skokow krokowca lub poziom otwarcia -trzeba zmienic i przetestowac bo wklepanie danych "z pamieci" nie jest idealne