| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Dominik_Olechnowicz Szczecin | 2006-09-22 13:41:30 co do komputera to sie nie łam bo kosztuje 70 zl uzywany ... jego uszkodzenie jest raczej mało prawdopodobne , ale mozliwe...myleś komore silnika??? |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2006-09-22 13:47:29 nie, komore silnika nie mysel ale popsikalem wd 40 tu i tak |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-09-22 13:54:00 sprawdź czy nie masz przebicia na kablach wn, obejrzyj wszystkie kostki elektryczne - może coś ruszyłeś |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-09-22 14:22:14 Ja też nietak dawno miałem problem z sądą lamda.
Zapewne większość z Was pamięta o tym. Pomogło przejechani kilkudziesięciu km na PB Pisałem o tym tu: Błąd 13 - Sonda Lambda, jak to sprawdzić dokładnie? |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2006-09-22 15:02:24 na lpg to samo |
tomtu PRIMERA GT łódź | 2006-09-22 15:13:02 Może pociekło na kompa od gazu .
Ja kiedys wymyśliłem sobie ,że umyję silnik. Skutek: nie przełączał sie z pb na lpg,szarpał ponizej 2500 obrotów, Pomogło wysuszenie kompa od lpg. |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2006-09-22 16:36:59 pod maska wszedzie sucho, na kompa od gazu nie pocieklo bo sie przelacza, zrobilem 10km na lpg i Check engine sie zapala i gasnie ale nieszarpie, jedzie normalnie. Kody bledow caly czas te same. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2006-09-23 09:42:38 Wniosek
Nie myć auta |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2006-09-24 15:35:31 wiec tak, esperak na lpg chodzi juz normalnie, na pb caly czas to samo czyli co jakis czas check engine szarpanie i jalowe czasem jalowe obroty swiruja.
Zastanawia mnie jedna sprawa gdyz, jezdze ostatnio na lpg i zero problemow, zresetowalem kompa odpalilem i na lpg sobie chodzil do rozgrzania ( check sie ani razu nie zapalil ) wylaczylem i o dziwo kody bledow dalej siedza wiec jeszcze raz zresetowalem kompa i bez kalibracji i odpalania od razu po resecie sprawdzilem kody bledow i ku jeszcze wiekszemu zdziwieniu kody bledow dalej siedza, co moze byc nietak ze przy resecie on ich nie usuwa ??? |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-09-24 15:45:44
prawdopodobnie masz po prostu uszkodzone te elementy, kable lub styki i komputer wykrywa błąd już przy włączeniu zapłonu. Sprawdź przede wszystkim tps |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2006-09-24 15:55:34 ok ale czemu na lpg jest ok ??
Problem mi sprawia to ze jezeli bylby czujnik zepsuty lub kabelek lub styk to przeciez by sie check engine caly czas swiecil, poza tym czy jest mozliwe aby 2 czujniki TPS i EOS sie jednoczesnie zepsuly czy tez kod jednego wywolal nieprawidlowe dzialanie drugiego ?? |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-09-24 16:16:50
zrób reset odłączając akumulator na godzinę, włącz zapłon i odczytaj kody błędów. Jeśli są - podzespół do spradzenia. Jeśli nie - bez odpalania kilkakrotnie powolnym ruchem wciśnij i puść pedał gazu. Sprawdź ponownie błędy. Być może ścieżka oporowa tps jest zanieczyszczona A czy błąd powoduje błąd drugiego - nie można tego wykluczyć. |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2006-09-25 11:40:20 Sprawy poszly kawalek dalej na szczescie w dobrej drodze, wczoraj wieczorem wyjalem bezpiecznik i wlozylem go dzis rano, odczytuje kody i jest tylko kod 12 ( ten co powinien byc ) przejechalem kilka km na lpg i sie zaswiecila kontrolka, sprawdzilem i wyszedl blad 21 i zaden inny wiec mam uszkodzony czujnik TPS, a kod 45 ten co jeszcze wczoraj mi wywalalo to musi byc z jakis stary kod kiedy mi palil na trasi 12l ( zbyt bogata mieszanka ) i lpg zostalo zregulowane, wiec sprawa wyglada tak ze mam tylko jeden kod bledu i w sobote jade do ASO na wymiane TPS |
n0ras skośnookie z krzyżyk ... Kraków | 2006-09-25 11:57:21 Bez przesadyzmu - wymiana TPS łącznie z wypiciem piwa trwa 3 min.
2 śruby i jedna złączka. |