MotoNews.pl
  

Dziwne objawy z jazdy escortem:(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Otorz tak dzisiaj jadac essina zaczyna mi sie tak jakby dusic czyli zmieniam bieg z 1 na 2 spr4zeglo do polowy w gaz a on mi sie zaczyna dusic no to ja mu sprzeglo i w gaz a sie przestal dusic ale po kilku metrach znow to samo ale jak mu przygazowalem na sprzegle to sie wkrecal na obroty.

Z poczatku myslalem ze to moze juz brak paliwa ale wskazowka jest powyzej rezerwy i ostatnio zostal zalazny za 40 zl czyli jakies 9literkow wachy w baku bylo i gratis co tam jeszcze zostalo i dopiero przejechalem na tym paliwie cos kolo 70-80km czyli zostalo jeszcze.

Druga opcja to taka ze moze jest zapchany filtr paliwa ale dwa lata temu zostal wymieniony i leje tylko na Lotosie lub na Statoil.

I czytalem watek z problemem z pompa wody i zwrocilem uwage ze po przejechaniu jakiegos 1-2km silnik szybko sie grzeje silnik ale temperatura jest w normie a w czesniej potrzebowal dluzszego przejechania aby osiagnal temperature Normy

trzecia... no wlasnie co moze jeszcze byc przyczyna tego dziwnego zachowania
  
 
Może też siadać czujnik położenia przepustnicy. Czy to się dzieje na małych czy wysokich obrotach?
  
 
tak cos kolo 1-2,5 tys obrotow i dzisiaj sie objawilo poraz pierwszy i sie zdziwilem na maxa.

Jutro sproboje odlaczyc aku i wykasowac z pamieci bledy bo na bank sa tam jakies. i pytanie na ile min i co mam pozniej zrobic??
  
 
Z tego co kiedyś czytałem to musisz zdjać klemy z akumulatora na okolo 15 minut,a potem odalić auto i niech chwilę pochodzi na wolnych obrotach.
  
 
Ktos ma moze jakis pomysl co oge jeszcze sprawdzic czy lepiej pojechac do pana "kazia" na jakas diagnoze

Chcialbym podkreslic ze dzis sie to zdarzylo poraz pierwszy
  
 
nie bede zakąłdał nowego tematu, ale mam podobny problem i nie wiem w czym tkwi rzecz.....

jak silnik zimny, to nie ma problemu, ale w momencie jak sie troche rozgrzeje to szarpie, własciwie na kazdym biegu od 1,6-2,5-3 tyś szarpie........ jak mu dociskam do dechy, to jakby nie chciał ciągnąć...., jak wejdźie na wyższe ( pow 3 to jest w miare ok, choć sdarza mu sie szarpnać), njagorzje jest przy wyprzedzaniu.....

pytanie co to moze być?


jeżdże na benie, gazu nie ma zainstalowanego, escort 1,6 16v 94 1(2)40 przejechane

jakiś pomysł co tu zrobić?

pozdrawiam wszytskich klubowiczów(mój pierwszy post :p)
  
 
saruman moze masz ktorys tlumnik zapchany lub kata ale jak czytam to tylko na cieplym silniku ci szarpie


No i witam nowego klubowicza

[ wiadomość edytowana przez: MacFly dnia 2006-08-31 00:42:57 ]
  
 
no wąłsnie, tylko na ciepłym...... na zimnym dociskam i na mega niskich nie szarpie..... po rozgrzaniu jest syf......

i teraz pytanie.....
bo widze że sam tego raczje nie posprawdzam..... ile moze cos takiego zrobienie kosztować?


ktos mi mówił, że to krokowy, ale niemozliwoe, skoro na zimnym jest ok....
  
 
Cytat:
2006-08-31 00:36:51, saruman pisze:
nie bede zakąłdał nowego tematu, ale mam podobny problem i nie wiem w czym tkwi rzecz..... jak silnik zimny, to nie ma problemu, ale w momencie jak sie troche rozgrzeje to szarpie, własciwie na kazdym biegu od 1,6-2,5-3 tyś szarpie........ jak mu dociskam do dechy, to jakby nie chciał ciągnąć...., jak wejdźie na wyższe ( pow 3 to jest w miare ok, choć sdarza mu sie szarpnać), njagorzje jest przy wyprzedzaniu..... pytanie co to moze być? jeżdże na benie, gazu nie ma zainstalowanego, escort 1,6 16v 94 1(2)40 przejechane jakiś pomysł co tu zrobić? pozdrawiam wszytskich klubowiczów(mój pierwszy post :p)



a nie puszcza ci oleju na docisk sprzęgła? Jak jest zimny to ok ale jak sie rozgrzeje to gorzej. Miałem tak kiedys w kaszlu. co prawda nie essi ale sprzęgło ma
  
 
nie, nic nie leci... nie kapie, bo sprawdzałem........

jakieś moze inne pomysły?
  
 
A moze u mnie jest to problem z poloska lub przegubem bo ostatnio na zakretach slyszalem jak sie odzywa tak jakby przegub lub cos innego
  
 
ja mam to samo ale tylko na zimnym, po kilku minutach przestaje. wystepuje tylko jak docisne do dechy jak troche popuszcze to jest git
  
 
Przed chwila jechalem i nawet sie delikatnie nie zadusil ale nie wiem dlaczego wyczuwalem takie bujanie przod-tyl i tylko przy niskich obrotach cos kolo 2-2,5tys

Juz zglupialem
  
 
e tam narzekacie my dziś postawiliśmy diagnoze że EVO 1,ma do wymiany przekładnię kierowniczą zaraz wjazd na podnosnik i weryfikacja i jak się okaze ze tak jest w przyszłym tygodniu wymiana na NOWĄ!!!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
jak silnik zimny, to nie ma problemu, ale w momencie jak sie troche rozgrzeje to szarpie, własciwie na kazdym biegu od 1,6-2,5-3 tyś szarpie........ jak mu dociskam do dechy, to jakby nie chciał ciągnąć...., jak wejdźie na wyższe ( pow 3 to jest w miare ok, choć sdarza mu sie szarpnać), njagorzje jest przy wyprzedzaniu.....


Witam!
mam dokladnie to samo ale moj do tego gasnie czasam Bylem u mechanika i powiedzial ze wszystkie podzespoly sa sprawne. Musze sprawdzic jeszcze uklad wydechowy.Moze ktos ma jakes sugestje chetnie poslucham?? pozdrawiam
  
 
No to chyba juz wiem dlaczego moj tak dziwnie sie zachowuje
Wczoraj wygrzebalem z portfela 13zl i dolalem chlopakow troche wachy a dzisiaj zrobilem prawie 25km i znow to samo ale jak mail wiecej paliwka to wsystko bylo OK a wsazuwka nie jest nawet na rezerwie tylko przed czerwonym polem no i poma wyje jak by ja zarzynali i ludzi na miescie krzywo sie patrza jak slysza wycie pompy

ale essi nie gasnie przy tych objawach

A mam jeszcze jedno pytanko czy u was jak macie krytyczny stan paliwa tez tak wyje pompa glosno i czy wogole wam sie odzywa w czasie jazdy kiedy macie malo paliwa
  
 
lukaszzz -- a ile dałęś za stwierdzenie ze wsyztskie podzespoły są sprawne?


coś jeszcze sam grzebałeś?
  
 
saruman -- bylem u mechanika i siedzialem tam prawie 2 godziny , sprawdzil wszystko i powiedzial ze pdzespoly sa sprawne odlanczal wszystko nawet zrobili badanie komputerowe. Nie zaplacilem nic bo powiedzial ze nic nie wykryl (to sie nazywa fachowa obsluga, tak powinno byc wszedzie) Wczesniej bylem na badaniu komputerowym gdzie indziej (zaplacilem 100zl ) i wykrylo mi ze sonda lambda jest zla wiec wymienilem, (a na tym badaniu juz nic niewykrylo) ale po wymianie nic sie niepoprawilo. Czyscilem tez styki we wtyczkach ale nic to niedalo. Jade jeszcze zbadac uklad wydechowy bo moze jest gdzies przytkany, musze sprawdzic wszystkie rurki bo moze lapie lewe powietrze i slyszalem jeszcze ze moze sie lac z wtryskow i zalewac swiece ale niewim czy to prawda Jak cos znajde to dam znac Pozdrawiam
  
 
bede bardzo wdzieczny...... kumpel sie upiera u mnie, ze to silnik krokowy wymaga rpzecyzszczenia..... moze nie mam pojecia, najprawdopodobniej to zrobie i zobacyzmy jaki efekt dalej bedize......

pozdrawiam
  
 
jeszcze mam takie skormne pytanie....

jakie mogą być objawy skonczenia sie świecy/swiec w escorcie?