Problem z C30NE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem w postaci, iż silnik po odpaleniu na wolnych obrotach, zarówno na gazie jak i benzynie, jakby gubił sygnał, czyli chodzi przez chwilę na 800 obr/min i nagle obroty na sekundę spadają jakby ktoś wyłączył zapłon, po czym znowu zaczyna chodzić normalnie. Przy wyższych obrotach, tak do 3tyś. obr./min. powtarza się to, a powyżej już chodzi normalnie! Co to może być? Przypominam że dzieje się tak i na gazie, i na benzynie! POMOCY!!! Bo nie da się jeździć bo strzela i szarpie, a nie chcę jechać!
  
 
Gaz - zrób z nim porządek.
  
 
Cytat:
Gaz - zrób z nim porządek.



hahaha, znów się zaczyna

bez zmian.

  
 
Mega co się zaczyna?
Jesteś fachowiec od gazu, C30sej, C30ne, MV6 to pomóż koledze.

Ja wyraziłem się jasno "niech kolega zrobi porządek z gazem" co jednoznacznie sugeruje udanie się do gazownika.

Teraz twoja kolej, masz lepszy pomysł to napisz zamiast bić pianę.

  
 
to dziwne bo czytając Twoje posty trudno nie zauważyć, że próbujesz "dorzucić" zawsze swoje trzy grosze w wątkach, które mówią o LPG i ich generacjach, MV6, X30XE, X20XEV, C30NE i LE a tak naprawdę wiedza Twoja o wspomnianych wcześniej nie jest zbyt imponująca i niewiele pomocy i cennych porad wnosi do całości.

Gdy nie wiem , lub nie znam się, nie piszę lub nie zabieram głosu. Tak staram się postępować na tym forum, a za fachowca uważasz się chyba tylko Ty
Proste.
Ale w końcu wolny kraj mamy więc Ty możesz pisać co chcesz i ja również



P.S.
GrzesiekK proponuję sprawdzić kopułkę, palec i ogólnie cały aparat zapłonowy. Oblukaj również przyłącza cewki zapłonowej i takiego dziwnego modułu przy niej.
O resztę odnośnie C30NE pytaj Piotra S, bo ja się w tym temacie od kilku lat już nie "obracam"
  
 
Oj MEGA jak sie nieznasz to sie nie odzywaj W R6 w A niebylo modulu zaplonowego przy cewce to tak na marginesie.A dla kolegi z problemem doradze aby sprobowal zmienic podmienic komp silnika bo z takim przypadkiem przygasania silnika joz sie spotkalem.
  
 
tak, nie znam się, nie wiem jak wygląda senator , silniki w nich i w ogóle przepraszam , że zabrałem głos wśród takich wielkich fachowców jak Wy


Widocznie pomyliło mi się z 30NE i C30LE, które to montowane w senatorze A posiadało właśnie taki moduł

EOT



[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2006-08-15 09:58:30 ]
  
 
No i wyszło szydło z worka. Super.
Zamiast pomóc koledze wyprawiasz wycieczki osobiste.

Do wspomnianego problemu wyjasnię co miałem na myśli.
Jeśli istnieje instalka gazowa w aucie to najpierw należy sprawdzić czy wszystko jest ok z instalką gazową a potem dopiero szukać rozwiązania problemu gdzie indziej mając pewność, że cały układ gazowy jest ok. Wtedy jest dużo łatwiej.
  
 
Nie kłućcie się!
Piotrze ale Ja mam problemy zarówno na gazie, jak i na benzynie, więc chyba nie tendy droga! Myślę bardziej że problem tkwi gdzieś w elektronice czyli czujniki, albo coś innego,ale nie gaz! Zaczeło się wszystko podczas jazdy, gdy jadąc na 5 biegu przy 2,5-3 tyś.obr/min. nagle zaczął co jakiś czas tracić sygnał, objaw taki jakby ktoś wyłączał zapłon na sekundę i znowu go włączał, i dopiero wtedy gaz wystrzelił, wcześniej było wszystko OK!
  
 
Ja sprawdziłbym najpierw stan całej instalki a potem szukałbym przyczyny dalej. Wiesz jakie masz ingernecję w układ elektroniczny przy zakładaniu instalacji gazowej? Jakieś emulatory, odcięcia pompy itp.Układ sprawdzania błędów działa poprawnie?
Potem to już standard kopułka, kable, cewka, luźne wtyki.
  
 
MEGA widzisz i prawie dobrze ale jeszcze nie bo silniki w A z oznaczeniem C byl sterowany motronikiem a tam nie istanialy moduly zaplonuSkolei w 30NE i innych 25NE i bog wie jakie byly jescze to tam sie zgodze na moduly zaplonu ale tam joz LEJetroniki byly i wszelkie odmiany modelowe tego.
  
 
Witam!
I uporałem się z tym problemem w końcu , dzięki uprzejmości Mariosa, który na początku porzyczył mi czujnik!
Okazało się że do wymiany był czujnik obrotów wału korbowego, który tak dawał w d..e! Po wyjęciu starego okazało się że przewód w pewnym miejscu był przetarty i najprawdopodobniej chwytał co jakiś czas masę i dlatego dawał trochę złe dane na zapłon!

Dzięki Marios za porzyczkę, a kasę wysyłam dzisiaj najdalej jutro!

[ wiadomość edytowana przez: GrzesiekK dnia 2006-09-01 18:37:24 ]