Problem z odpalaniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej

Krótko i zwięźle, bo w archiwum nie znalazłem pomocnych informacji, na zimnym silniku odpala z miejsca prawie, pochodzi nagrzeje się, wyłączy się go i nie ma opcji prawie żeby odpalić go znowu :/ dodam ze gaźnik dopiero próbujemy ustawić i przy okazji , jako że od niedawna ten gaźnik mam, czy to że silnik 1.3 a są dysze 1500 może mieć wpływ na to i na ewentualne ustawienie wolnych obrotów

P.S
...od razy przy okazji pytanko który to jest przelot I ten gdzie jest zaślepka od ssania czy ten drugi ? bo nie wiem czy mam błąd w opisie regulacji czy nie bo jest napisane ze regulacji wolnych dokonuje się przy zamkniętym przelocie I ?

dzięki
  
 
Temat dobrze znany i wałkowany milion razy.



Zobacz czy ten teleskopik masz dobrze zalozony.
  
 
dzięki, a jaka jest definicja dobrze założonego tego teloskopiku ?
  
 
Hmmm - powinno byc tak jak na obrazku

Dolna potrafi wyskoczyc - musisz ja wlozyc na miejsce chowajac teleskopik i umieszczajac go na swoim miejscu w takim "U". Jak to zobaczysz to skumasz o co biega. Jezeli tam wszystko bedziesz mial jak nalezy to ja nie mam wiecej pomyslow
  
 
...teleskop jest na swoim miejscu ale mam inne pytanie, w którym otworze powinna być ta dźwigienka 1 czy 2 ?



pzdr
  
 
Teleskop nie jest na swoim miejscu - tam powinna byc taka podkladka - bez tego to nie zagada.
  
 
....troche zły przykład podałem, bo ten gaźnik to tylko "model" do zdjęć bo na zamontowanym nie mogłem zdjęcia zrobić tego elementu o który się pytałem...

P.S
czy niemożność odpalenia na rozgrzanym silnikiem może być powiązane z brakiem kompresji / pierscieniami do wymiany ?