Mercedes 230CE + gaz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc Kolegom, jestem nowym forumowiczem.

Jak widać popełniłem błąd i zagazowałem Mercedesa 230 CE z 90r. Włożona została instalacja III generacji. Założono mi reduktor TOMASETTO, zawór gazowy TOM.., wielozawór TOM..., Centralka DREAM XXIN. Na benzynie chodzi bez zarzutu, ale na gazie nie, tzn gaśnie przy włączeniu biegu jałowego, przy zmianie biegów też potrafi zgasnąć, nie trzyma wolnych obrotów. Czasami jest wszystko OK.
Może ktoś z kolegów na forum poradzi lub doradzi czego szukać w tym aby poprawić.
Drugie pytanie, chodzi o reduktor - czy temperatura cieczy chłodzącej wpływa na prace reduktora tj czy wyższa niż 90stopni wpływa na prace reduktora.
Dziękuje
Pozdro
  
 
Cytat:
2006-09-03 21:09:21, Peteross pisze:
zagazowałem Mercedesa 230 CE z 90r. Włożona została instalacja III generacji.


Jesteś pewien, że to 3-generacja? Z tego co wiem, nie stosuje się tego od dłuższego czasu.
  
 
Tak mi się wydaje, nie znam się, nie ma w instalacji połączenia z przepływomierzem tylko wtryski do kolektora ssacego zamontowane, więc chyba III. Może się myle, ale to nieważne tak dokońca, dzisiaj wymieniono mi listwe rozdzielającą na prawidłową czyli DREAM XXI i samochód zaczął jeździć a nie kichać. Czasami jeszcze wachlują obroty ale to wina pewnie kabli WN bo nie są pierwszej młodości.

Dzięki
Pozdro