Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() retrospect byl MKV Opole | 2005-11-07 19:10:32 a zbieznosc???? |
![]() diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2005-11-07 21:03:00 a jak nie to przekładnia kierownicza ... może |
Darek_M IbIzA CuPrA / Vectra ... Kraków | 2005-11-07 21:06:10 może felga skrzywiona, bądz opona uszkodzona |
![]() ndaniel80 MKVII Kombi 1.6 16V Wrocław | 2006-08-31 21:16:25 Help!!! podpinam się pod wątek bo już nie wiem co mam zrobić ![]() Po tym jak przywalilem lewym przednik kolem w dziure i skrzywilem felgę auto zaczelo sie niepewnie prowadzić. Mam wrazenie ze myszkuje przodem. A nie daj Boże żeby przy 120 km / h powiało trochę z boku to az nim zabuja :/ Nie wiem co robic - szukalem po wyszukiwarce ale to co znalazlem nie daje odpowiedzi albowiem: - Kierownica trzyma sie prosto - felga byla naprostowana i wywazona - zawias był badany na szarpakach 2 razy i nic nie znalezono: 0 luzu, tuleje super itd. Nie wiem jaki wplyw na to mają : "gumy w wachaczach , gumy stabilizatora , łączniki stabilizatora" oraz zbieżność którą jadę sprawdzić jutro. Koledzy pomóżcie bo "musk" mi już paruje od myślenia co może być przyczyną ![]() |
![]() ndaniel80 MKVII Kombi 1.6 16V Wrocław | 2006-08-31 21:49:29 Wciąż grzebie w archiwum ale tam jest ciągle że gumy i łączniki stabilizatora to o potrzebie ich wymiany mogą świadczyć stuki na nierównaściach itp. U mnie (podobnie jak w każdym aucie z allegro ![]() Więc co?? Tylko zostaje mi tylko zbieżność zbadać?? Czy też może przełożyć koła tylne na przód?? Naprawdę nikt z Was nie miał podobnych problemów?? Przecież to do diabła obciach żeby Essim nie można było wyciągnąć więcej niż 120 bo zaczyna się prowadzić gorzej od poloneza, a na A4 z Wrocławia do Zgorzelca to niedługo Tiry mnie zaczną wyprzedzać ![]() |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-09-01 20:34:51 tyż mi sie to zdarza...
wymieniłem: amory, wszystkie gumy na wahaczach, sworznie, końcówki drążków, łączniki, gumy na stabilizatorze, klocki, tarcze są proste potem geometria i sprawdzenie czy dobrze poskręcałem ![]() po wymianie o niebo lepiej, ale z czasem kiera mi sie przekręciła troszke i nie jest idealnie prosto (pomimo ze prosto jade), na koleinach nadal to samo tylko duuuuzo mniej i zauważyłem lekkie pukanie jak krece lewo/prawo na postoju, jakby jakis luz. podsumowując coś w przekladni nie teges i chyba tylko to jeszcze może powodować takie jak niżej opisane objawy. ktos jeszcze wspominał, że same drążki mogą być deko krzywe... ale ja jak już to całość bede zmieniał. |
![]() RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2006-09-01 20:48:27 a móz tez i jutro wymian gum w wahaczach i zobaczymy ale są poobrywane więcej luzu nigdzie więc po kilku dniach zabawy wszystko wraca do normy!!!!oby!!!! ![]() |
![]() ndaniel80 MKVII Kombi 1.6 16V Wrocław | 2006-09-01 20:56:44 Hehe ja dziś zaspałem i niezdążyłem na geometrię przed pracą ![]() ![]() |
![]() ndaniel80 MKVII Kombi 1.6 16V Wrocław | 2006-09-02 20:23:36 No i wyjaśniło się ![]() Dziś na geometrii goście najpierw po raz kolejny bardzo dokładnie oblookali mi zawias z przodu i z tyłu, a następnie zbadali geometrię - i wszystko okazało się być idealnie. Nic nie jest przesunięte, kąty w normie a zbieżność super tak że nie ma co regulować. Powiedzieli że przyczyną może być ta rypnięta opona, że to na niej może pływać przód auta na boki. Jak zamieniłem tylne kola z przednimi i pojechałem na A4 zrobić test - to znowu mogłem grzać 160 km/h a Essi prowadzić się jak po szynach ![]() Ale pytanie co teraz zrobić z tymi (rocznymi Fuldami) co je obecnie mam z tylu. Jak sztywnosc opony byla uszkodzona przy uderzeniu i wygieciu felgi i powodowala takie paskudne objawy gdy byla z przodu to moze warto by bylo wymienic te tylne opony na nowe, lub od razu kupic dwie nowe felgi i opony i zalozyc na przód a te ktore teraz mam z przodu z powrotem na tył?? Co sądzicie ?? |
![]() RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2006-09-04 12:11:42 ja wymieniłem tuleje i jak ręka odjął |