Ile koni moze miec silniczek do malca?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jakie znacie przerobki i jakie moce z nich osiagacie?
  
 
firma z belgii (która już nie istnieje) sprzedawała 4 kity do malucha.. praktycznie jedynym wymganym elementem był własny blok . w skład kitów wchodziły kute wały, kute tłoki, kute korby, 2-kanałowe głowice, webery 40 dcoe, wałki rozrządu itp.. praktycznie cały silnik. pojemności były od 650c do 900cc i w tej najwyższej osiągali gwarantowane 82KM. koszt najdroższego kitu to było ok. 20 000zł przy ówczesnej cenie Euro.
  
 
wlasnie chcemy oferowac 75 km kity dla 700 cc, inne sa raczej bezsensowne ze wzgledu na ciezar tlokow. jaka cena za kit wraz z manualem byla by odpowiednia na polski rynek ?
  
 
jeżeli wszystko by było na kutych podzespołach to raczej w Polsce nie sprzedacie takiego kitu ze wzgędu na cenę (niestety).. nawet w sporcie nie będzie się dało tego wykorzystać bo w tym momencie maluchy mogą jeździć tylko w RC, gdzie silniki muszą mieć praktycznie seryjne części, lub w wyścigach górskich, gdzie obowiązują przepisy N lub A-grupy.

jakbym miał możliwośc (finansową) kupienia takiego zestawu mógłbym dać za niego koło 8000-9000zł, czyli tyle za ile bym kupił taki komplet w fiat500sport.com... natomiast wątpię żeby w Polsce znaleźli się tacy zapaleńcy z taką kasą
  
 
No tak, ale to maja byc kity do cc700
  
 
Cytat:
2003-06-17 11:11:58, Zuraw pisze:
No tak, ale to maja byc kity do cc700


nie .. to mają być kity do 700cc
  
 
to maja byc kity do seryjnego malca zeby go podciagnac do 700 cc
czasami chyba nie wyrazam sie jasno )
  
 
Nie, Ty wyrazasz sie soczyscie jasno jak slonce, to Zuraw zle interpretuje...
  
 
a co bedzie wchodzic w skład takiego kitu???

  
 
Cytat:
2003-06-17 10:10:11, schwepes pisze:
w sporcie nie będzie się dało tego wykorzystać bo w tym momencie maluchy mogą jeździć tylko w RC, gdzie silniki muszą mieć praktycznie seryjne części, lub w wyścigach górskich, gdzie obowiązują przepisy N lub A-grupy.



a grupa H w górskich?
tam przecież możesz wystartować pełną egzotyką, ogranicza cie tylko poj. silnika, (nie wiem czy wymagany jest seryjny blok, musiałbym zał. J przejrzeć...)
  
 
klasa H w górskich wymaga chyba aby auto posiadało homologację.. natomiast w klasie HR (np. HR-750 gdzie startują maluchy i inne auta do 750cc) masz ograniczenie modyfikacji do N lub A-grupy, w klasach histrycznych HS ma być to zgodne z dawnymi homologacjami, ale nie wiem czy jest to aż tak wymagane.. nie ma raczej możliwości wystrtowac na takim zestawie...
...natomiast w KJSach można szaleć w generalce