System nawigacji satelitarnej.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich
Jestem zainteresowany zakupem nawigacji do samochodu i myślę tu o palmptopie, ale jestem w tym całkowicie zieloniutki, mam już coś na oku ale boję się zakupić bez dowiedzenia się czegoś od użytkowników takowych urządzeń. Patrząc na opis techniczny widnieje coś takiego jak : gps sirf III , procesor , ram , rom, auto mapa , tom tom itp.
Nie wiem czym mam się sugerować lub do czego przyrównywać tzn nie wiem jakie są najszybsze procesory w tych urządzeniach , nie wiem czy sirf III to najnowszy czy może jest już sirfIV i tak dalej
Jeżeli ktoś może mi przybliżyc ten temat ( ale bez podpowiedzi w stylu : a nie masz google?) bo takie mnie nie interesują w tam jest tysiące stron ale zbyt ogólnikowa , ja chcę aby ktoś mi pomógł kto takowe urządzonko obsługuje i ma doświadczenie w tym.
z góry dzięki pozdrawiam hej

sirf III musi byc (łapi chyba 24 satelity). Ja osobiscie mam Mio a201 i jego tez polecam. Maly, wbudowane wszytsko co potrzebujesz, bluetooth (moze robic jako zestaw glosnomowiacy) itd. Jest stosunkowo niedrogi, do ceny musisz jeszcze doliczyc karte pamieci (512mb minimum) i ew. mapy (w internecie tez sa...). kiedy go kupowalem mial najlepszy stosunek jakosc/cena. Wiecej mozesz poczytac na pdaclub badz tez na autokaciku (jak sie zarejestrujesz to masz dostep do cbradio/gps)

Tata ma era mda vario z zestawem nawigacyjnym i dziala to swietnie. Masz tam telefon, palma, navi... czego chciec wiecej

Polecam goraco!

Miesiąc temu kupiłem MIO P550. Do tego karte 1 GB - absolutne minimum to 512Mb.

MIO działa bez problemu, GPS szybko łapie sygnał, a mapy przy przewijaniu nie zamulają za bardzo.
Przejechałem Polskę, Niemcy i Czechy bez najmniejszych problemów. Do nawigacji uzywam w Polsce Auto Mapę, a za granica TomToma.

Nie daj się naciąć na allegro jak będziesz kupował, w niektórych sklepach sa przewaznie pare złotych tańsze. Ja kupowałem w www.gral.pl.