Jaka instalacja w Waszych samochodach, jaki gazownik+OPINIA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Słuchajcie mam taki pomysł -

z racji tego że w najbliższym czasie planuje założyć instalkę, jak pewnie nie jeden z Was wcześniej staje przed pytaniem - jaka instalacja dla mojego samochodu byłaby najlepsza, w jakim zakładzie najlepiej by ją zamontować, itp.

Więc jesli w to miejsce wpisywalibysmy krótko to jaki samochód mamy (silnik, itp) jaką założyliśmy do niego instalacje gazową (najlepiej z wykazem elementów składowych), gdzie był montaż (opinia o gazowniku) i w końcu to jak sprawuje się instalka (spalanie, spadek mocy, problemy, itp) + dodatkowo jakieś ogólne opinie - mysle że byłoby to bardzo pomocne dla wszystkich osób które zadają sobie te podstawowe pytania.

Pozdrawiam wszystkich i zycze Wam i sobie zadowolenia z eksploatacji naszych "furek". ::

[ wiadomość edytowana przez: pawelooo dnia 2006-08-28 23:16:19 ]
  
 
Witam. Dobrzeby było gdybyś podał marke samochodu i jaki ma silnik . Ja mam w Astrze z 1995 roku 1.6 x16sz najprostszą instalację z parownikiem lovato i resztą tomasetto. Spalanie mam niskie bo w okolicach ok. 7 litrów (instalacja dobrze wyregulowana), spadek mocy jest napewno, ale jak dla mnie nie jest za bardzo odczuwalny. Zawsze odpalam na Pb i przejeżdzam ok. 1-3km w zależności od temp. zewnętrznej. Przejechane 30 tkm i nic póki co się nie dzieje. Instalację montowałem w Parznicach koło Radomia i uważam że nie zrobili tego najgorzej. Pozdrawiam
  
 
Witam.
Autko Seat Cordoba 1.4 75 KM instalacja Gas Tech 504S firmy DT Gas System. Instalacja zakładana w Białymstoku w firmie Unimot 1 na ul. Handlowej. Mają tam pracownika który zajebiście zna się na ustawianiu instalacji: pan Marek.

Przejechałem na gazie ok 16500 km i odpukać nie miałem większych problemów. Gaz przełącza się niemal niezauważalnie. Mogę śmigać nawet 170-180km/h. Co prawda Vmax osiągam trochę wolniej niż na benie ale różnica jest bardzo mała. Spalanie średnie gazu przy dynamicznej jeździe to ok 9-9.3 l gazu na 100 km a przy spokojniejszej około 7,8 litra gazu na 100km Spalanie gazu według moich szacunków jet o ok.25% większe niż benzyny
  
 
witam
ford orion 1,6 EFI 105KM, instalcja II gen Stefanelli na komputerku stefanelli city. Instalka była w aucie w czasie zakupu ale to badziewie-nieczęsto spotykana, mało informacji, problemy z serwisem a jak już znajdziesz to nie potrafią wyregulować. trudno znaleźć soft a parownik to jakiś wynalazek z jedną śrubą regulacyjną. po czyszczeniu parownika konieczna ingerencja w soft więc dopóki nie zmontuję sobie interfejsu śmigam ze "śrubą" zamiast krokowca. pali 12/100 (średnio 2/3 trasy w mieście) ale da się rozbujać do 170km jeśli macie taką instalkę do wyboru - nie polecam, lepiej wziąść coś popularniejszego i sprawdzonego.
pozdra/Yagr
  
 
Samochodzik: Audi 80 B4 2.0 na jednopunkcie. Instalka II gen. ster. Bingo M, parownik i wielozawór Tomasetto, zbiornik Stako w kole. Śmiga bez zarzutu, pewne kłopoty ze sterownikiem wynikały z niezbyt starannego montażu (przewód odcinający wtryskiwacz za blisko bloku) , poza tym ok.
Spalanie w trasie do 9,5/100, miasto do 13,5/100 (zimą do 15,5 - króciutkie odcinki).
Jak dotąd (to już drugie autko z takim zestawem) zero problemów chodzi wyśmienicie .
  
 
Toyota Carina 2.0 133KM. Instalacja II gen. ,autronic al-700, reduktor lovato( najprostszy model), krokowy,butla w kole 43litry.
Komputer Autronic robi problemy z jazdą na benzynie( duze opóznienie na pedał gazu) i wolnymi obrotami na benie.
Mikser 32 mm( przelot to 60mm),to za duża zwęzka do tego silnka , po 5 tyś.obr silnik słabnie,a przedtem szedł jak burza do odcięcia.
Reduktor ,to jakies padło , skręce lekko w lewo,to chce gasnąc silnik,nawet jak wjeźdzam na parking,a jak jeszcze jest lekko z górki to gaśnie momentalnie.Było to zgłaszane ,cos porobiono,ale auto dalej jest niebezpieczne na drodze.
Raz na luzie trzyma wolne obroty ,raz nietrzyma.
Spala jakies 25% więcej LPG niz beny. Pali jakies od 8.3 do 10.3 litra lpg na setke.
Co do zakładu który mi to montował ,to więcej nic tam niezamontuje.
Podejście jest takie ,ze na wstępie ja nic niewiem ,a gaz to czarna magia i harry poter,potem jak okazuje się ,ze cos wiem ,to niemają czasu na rozmowe. Prostych problemów niechce im się rozwiązac przy moim samochodzie ,a związanych tylko z lpg ,zwalają na zasilanie benzynowe ...itd i na to ,ze wymyślam
Póki co omijaj Auto -Gaz ul.pszczyńska 12 Gliwice ,mam tam jeszcze gwarancje ,więc nic niemoge se sam polepszyc ,a przyczyna tych problemów gdzies tkwi,tylko prosby niepomagają by to usunąc.


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2006-08-28 21:00:12 ]

[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2006-08-28 21:02:03 ]
  
 
Moj poprzedni samochod:
Audi 80, B-3, silnik 1,8S wtrysk jednopunktowy, instalacja II- generacji, reduktor Lovato, reszta Tomasetto, sterownik Bingo M. Bylem srednio zadowolony, bo komputer benzynowy - ECU lapal bledy od instalacji. Jazda na LPG byla bezproblemowa . Spalanie trasa 9 L, miasto ok 12 L.
Obecny samochod :
Audi 100, C-4, kombi, silnik 2,0E wtrysk wielopunktowy, instalacja II- generacji BRC Blitz, Wszystko dziala bez zarzutu. Spalanie: trasa ok 11L miasto ( bez korkow ) ok. 13L.
  
 
1. Polonez Caro GLi wtrysk jednopunktowy Abimex. Instalacja Elpigaz, komputer Voila plus. V-max 145. Spalanie średnie 10-11L. Po ok. 8000Km rozregulowywały się zawory i spalał do litra więcej. Z padniętą sondą 15-16L. Jak zawory były dobrze naregulowane to chodził jak brzytwa. Ogólnie byłem bardzo zadowolony. Montowałem w Kowarach.
2. Polonez Caro Plus GSi wtrysk wielopunktowy Delphi. Instalacja cała Lovato. Nie wiem jaki sterownik też Lovato. V max 145. Spalanie średnie 10L. Zapalał się check engine. Dwa razy wymieniałem uszczelkę pod głowicą, jak się dzisiaj domyślam od ubogiej mieszanki. Oprócz korokowego była śruba. Potem mi go ukradli((. Instalacja już w nim była jak go kupiłem założona we Wrocławiu.
3. Daewoo Nexia 1,5 8V. Wtrysk wielopunktowy. Instalacja Elpigaz, komputer Nicolaus, mikser 30mm z klapą.. V max ponad 170. Spalanie średnie 9L. W mieście tylko krótkie trasy do 11L. Po montażu nie chciała chodzić na benzynie, bo komputer głupiał. Było złe połączenie z masą. Miałem to kilka razy. Jak wszystkie połączenia grają to chodzi jak brzytwa. Zakładałem w Jeleniej Górze na Nerudy. Więcej tam nie pojadę.
4. Daewoo Espero 1,8. Wtrysk wielopunktowy. Komputer AL-700, reduktor LOV-TEC, wielozawór Tomasetto, mikser 32mm. V max nie wiem ile ponad 150. Spalanie średnie 10,3. Zapala się check engine, ale nie chciało mi się sprawdzać jeszcze kodu. Zdarzło mu się zgasnąć np. po długim zjeździe (hamowanie silnikiem). Po pierwszym przeglądzie i nowej autoadaptacji jeszcze nie zdarzyło się, ale nie miałem gdzie przetestować. Mam go niecałe 3000km i ogólnie chodzi jak brzytwa. Zakładałem w Gorzowie Wielkopolskim na Mickiewicza.
Wszystkie auta zawsze paliły mi tyle samo w trasie i w mieście (a wiec i średnio), bo poza miastem lubię położyć nogę
  
 
Opel Astra F 1.6 16V pełny wtrysk, instalacja II gen. BRC BLITZ. Bezproblemowa praca na gazie, nie zauwarzalny spadku mocy. Na beznynie też jest ok. spalanie Lpg 8,5l/100km w cyklu mieszanym, w miejskim ok. 10l/10km, na trasie przy 120km/h 7l/100km. Instalka ma już 2 lata 35tys km, obylo sie bez wiekszych problemów.
  
 
..dzięki za odpowiedzi

Pozdrawiam wszystkich
  
 
witam
temat jest o.k. więc mój apel do moderatorów o podpięcie go na początku. da się zrobić?
pzdr