Jak skasować luz na listwie w układzie kierowniczym ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, mam znaczny luz na listwie (to napewno nie sa luzy na końcówkach drązka i samej maglownicy, kiedyś mechanik mi powiedział, ze jest to luz na listwie tylko jak go skasowac bez rozbierania polowy samochodu, ktos to robil i moze mi lopatologicznie napisac ?? mam do dyspozycji kanal bo pewnie on bedzie niezbedny....denerwuje mnie juz latanie kierownicy kiedy jade np po bruku, dziurawej drodze itd....
  
 
zaspawać na stałe...
  
 
Cytat:
2006-09-07 13:11:34, Kielek pisze:
zaspawać na stałe...




jeszcze raz i powoli co ja mam zaspawac na stale ??
  
 
spawaj wszystko co sie rusza i nie jest plastikowe. przyspawaj listwe do maglownicy, maglownicę do uchwytów, uchwyty do błotników, drzwi zaspawaj i obowiązkowo przyspawaj maskę do błotników, wszystko, totalne spawanie... i gwarantuję, że nie będzie żadnych luzów nigdzie




[ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2006-09-07 13:44:02 ]
  
 
od spodu jest taka nietypowa nakretka z zewnwtrznym gwintem, po przeciwnej stronie co walek od kolumny kierowniczej.musisz se dorobic z duzej sroby klucz ala imbus i ja troczke wkrecic.ten luz co masz to luz miedzyzebny.tak jest przynajmniej w MKIV
  
 
Cytat:
2006-09-07 13:42:57, Kielek pisze:
spawaj wszystko co sie rusza i nie jest plastikowe. przyspawaj listwe do maglownicy, maglownicę do uchwytów, uchwyty do błotników, drzwi zaspawaj i obowiązkowo przyspawaj maskę do błotników, wszystko, totalne spawanie... i gwarantuję, że nie będzie żadnych luzów nigdzie [ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2006-09-07 13:44:02 ]



alllleeeeee smieszne normalnie padam i sie smieje.....łeh łeh łeh niech ktos mnie uspokoi.......
  
 
Cytat:
2006-09-07 13:54:26, gryzonxr3i pisze:
od spodu jest taka nietypowa nakretka z zewnwtrznym gwintem, po przeciwnej stronie co walek od kolumny kierowniczej.musisz se dorobic z duzej sroby klucz ala imbus i ja troczke wkrecic.ten luz co masz to luz miedzyzebny.tak jest przynajmniej w MKIV



ok musze zajzec pod samochod ale wydaje mi sie ze w MK7 to nie jest takie proste...
  
 
własnie to dzis zacząłem rozbic, z rana się rozciekł. Poodkręcałem wszystko i bede wyciagał całość z ramą pomocniczą. Kanał obowiązkowo!
  
 
Cytat:
2006-09-07 14:17:46, kiepas96 pisze:
własnie to dzis zacząłem rozbic, z rana się rozciekł. Poodkręcałem wszystko i bede wyciagał całość z ramą pomocniczą. Kanał obowiązkowo!


ok to proponuje pozniej napisac jakiegos manuala, ulatwi to zycie wielu uzytkownikom essa...czyli mam rozumiec ze rame pomocnicza musze obowiazkowo opuscic ??
  
 
fotorelacja juz jest kompletna. Trzeba rame spuścić bo niema dostępu ani z dołu ani z góry

klik


[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2006-09-07 21:51:48 ]
  
 
Cytat:
2006-09-07 15:33:34, kiepas96 pisze:
fotorelacja bedzie juz jest ale jeszcze nie kompletna. Trzeba rame spuścić bo niema dostępu ani z dołu ani z góry



ok to poczekam na pelny opis...byle zeby mnie zima nie zastala