Gaz - muł co 3 kilometry

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem. Na zimnym silniku samochód na gazie poprawnie się zachowuje, gdy silnik się nagrzewa samochód dostaje muła, aż gaśnie na gazie. Na benzynie jeździ normalnie. Gdy zaczyna się mulić, przełączam na benzynę i spowrotem na gaz, wtedy chodzi normalnie, do momentu gdy przejadę kilka kilometrów, wtedy znowu się muli, i muszę powtarzać operacje. Co to może być ?? Tak jakby zawór od butli sam się zamykał ?? Mam instalację II gen, Bingo-S, silnik 2.0 16 V.
  
 
Najpierw zobacz czy w momencie tego mulenia nie zamarza Ci parownik. Jeśli tak to sprawdź poziom płynu chłodniczego. Jeśli poziom ok. to zobacz czy jest obieg przez reduktor. Jeśli parownik nie zamarza. To napisz będziemy gdybać dalej.
  
 
Płyn mam , wczoraj dolewałem i zero poprawy
  
 
Czyli co parownik zamarza, mimo że płynu masz wystarczająco? Bo tak to zrozumiałem .
  
 
Nie sprawdzałem czy zamarza, ale wczesniej wszystko było ok.
  
 
Twoje objawy nasuwają mi skojarzenie z zamarzającym parownikiem, sprawdź to. To że wcześniej było ok. nie znaczy że teraz jest . Parownik po nagrzaniu silnika ma być gorący (bardzo), a nie letni, czy ledwo ciepły.
  
 
Sprawdziłem...jest bardzo gorący
  
 
No dobra, to teraz pasowałoby podpiąć lapka albo chociaż miernik pod sondę (lapek byłby lepszy bo oprócz mieszanki byłoby widać co się dzieje z resztą instalacji i zobaczyć podczas jazdy jak jest to mulenie to co się dzieje z mieszanką, czy jest uboga czy wręcz odwrotnie, wzbogacana za mocno. Osobiście nie widzę innego wyjścia, żeby dojść co mu dolega. Chyba, że ktoś już się z takim zjawiskiem spotkał i bez tego wie co mu jest .