Lantra szrpie przy hamowaniu silnikiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
mam problem - kolejny - z moją lantrą, otóż gdy silnik się nagrzeje zaczyna szarpać przy przyspieszaniu (tak przy obrotach do 2400) i co gorsze szarpie też przy zwalnianiu! WYmieniłem świece przewody WN i nadal to samo. Dzieje się to przy jezdzi na PB i na LPG. Czy spotkał się ktoś z takim czymś? co to może być???

[ wiadomość edytowana przez: damian-k dnia 2006-09-30 15:57:16 ]
  
 
ja juz napisalem raz post na ten temat tylko u mnie to wystepuje przy zimnym i goracym silniku
nadal nie wiem co to moze byc
czekam jak sie zepsuje do konca to bede wiedzial jaka byla tego przyczyna
  
 
lepiej nie czekać, bo przy -10 stopniach nieprzyjemnie grzebie się przy aucie

Do sprawdzenia (kolejność nieprzypdakowa): cewki, TPS/IPS, lambda, czujnik temp. płynu chłodzącego, silnik krokowy, komputer .

A jako pierwsze,pierwsze należałoby wymienić odczyt błędów rejestrowanych przez komputer; więc LED-y w dłoń i do dzieła
  
 
Witam.
Mam prostą chyba do sprawedzenia sugestia
Rozgrzej silnik i odepnij kabelki od silnika krokowego - sprawdź wówczas jak jezdzi autko.
Pozdrawiam.
Misio
  
 
e-gen, jak mi opiszesz jak ledami sciagnac błędy z kompa lantry będe ci niezmiernie wdzięczny, pozatym co ma silnik krokowy do szarpania???
  
 
nie wiem ile w szczecinie ale w stargardzie w salonie hyundaia za skasowanie bledow ze sterownika facec bierze 40pln wiec chyba nie oplaca sie samemu kombinowac
  
 
Kasacja błedów jest automatyczna przy odłączeniu akumulatora i dodatkowym zmasowaniu +
Inna sprawa odczyt błedów - koszt w Krakowie 60zł
Pozdrawiam.
Misio
  
 
ale co mi po skasowaniu błędów, do tego wystarczy odłaczyć akumulator na 15 sekund, najważniejsze jest żeby sprawdzić co to za błędy.
  
 
Problem wydaje się być rozwiązany - przestało szarpać. Winny okazał się układ prostowniczy w alternatorze a właściwie to zimne luty łączące go z uzwojeniami.