MotoNews.pl
  

Opel corsa muli go jak sie nagrzeje

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CO ROBIC USTAWIŁEM MIESZANKE MIMO TO JAK TEMP PODSKOCZY DO OKOŁO 100 STOPNI NIE DAJE NIM SIE RUSZYC PRZEŁANCZAM NA PB


[ wiadomość edytowana przez: michal9 dnia 2006-09-12 09:54:22 ]

[ wiadomość edytowana przez: michal9 dnia 2006-09-12 10:03:56 ]
  
 
a wymieniłeś filtr powietrza powinno trochę pomóc (w ciężkich warunkach należy nawet 2 razy do roku wymienić bo z zawalonym to można ustawiać miesznkę do znudzenia a jak sie zagrzeje to tlenu mniej a jak go jeszcze przypcha filtr to już amen) znam to z autopsji. W następnaj kolejności świece i (kable jak kiepskich lotów) napewno silniczek odżyje.
  
 
FILTER WYMIENIM CO TRZY MIESIĄCE TO TYLKO 4 ZŁ TAKŻE NIEWIELKI WYDATEK NA ŚWIECACH ZROBIŁEM JUŻ 20000 A KABLE STARE TYLKO NIE WIEM CO ONE MOGA MIEĆ Z TYM WSPÓLNEGO PO WYMIANIE AKMULATORA PALI Z PIERWSZEGO
WIĘC PROSIŁ BYM O ODPOWIEDZ ODNOŚNIE KABLI CZY MOGĄ BYĆ PRZYCZYNĄ MULENIA SIE PRZY WYSOKIEJ TEMPERATURZE
  
 
Po pierwsze nie krzycz (wielkie litery to krzyk). Po drugie instalacja WN musi być w idealnym stanie, jak Masz świece jednoelektrodowe to raczej do wymiany, kable jak stare to też, nie wiem czy Masz kopułkę i palec czy moduł, jak Masz kopułkę to przynajmniej zdejm i obadaj czy nie jest powypalana, to samo z palcem. Co prawda nie sądzę by miało to wpływ na mulenie po nagrzaniu silnika, ale "dla spokojności" warto to zrobić. Sprawdź czy Masz płyn chłodniczy na poziomie. Na benzynie jest jak najbardziej w porządku, czy też nieciekawie? A filtr gazu kiedy wymieniany? Jaka instalacja I czy II gen.? Jak druga to jaki komp? Może warto podpiąć lapka i zobaczyć co się dzieje.
  
 
instalacje mam gazsystem z kompem świece jednoelektrodowe bosha polecił mi je mechanik twierdził że że są leprze do gazu bo jest jedna i duża iskra pozatym m myśle że instalacja elektryczna w tym przypatku nie odgrywa dużej roli możliwe że stwardniały membrany w parowniku i należy je wymienic jak sie myle to mnie poprawcie