Znosi na prawo, znosi na lewo.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zaraz jak kupiłem Espero zauważyłem, że delikatnie znosi go na prawo. Wyczytałem na forum że niby ten typ tak ma i olałem sprawę. Byłem u znajomego wulkanizatora i powiedział, że mam nierówne ciśnienie w oponach i to przez to. Okazało się, że z prawej opony uchodzi powietrze. Felga była zardzewiała więc założył mi felgę z zapasu a tamtą wziął do wyczyszczenia. Przez kilka dni nie znosiło mi nic samochodu, było ok. Podjechałem aby założył naprawioną felgę ale na lewe koło, gdyż z lewego też zaczęło uchodzić (zardzewiała felga). Mabił mi po 0,2 na każde koło z przodu i pojechałem. Jeżdże drugi dzień i zauważyłem, że znowu mi ściąga auto, tym razem na LEWO! Dzwoniłem do niego, że po zmianie felgi z prawej na lewo zmieniła się strona ściągania, twierdzi żeby sprawdził ciśnienie i ew. dobił z lewej na 0,22 a na prawej zostawić 0,20. WTF?
  
 
Przy takich radach, to zmień wulkanizatora i sprawdź krzywizny felg oraz stan zawiechy i geometrię. Znajomość znajomością, ale druciarstwu mówimy stanowcze nie.
  
 
Cytat:
2006-09-13 11:58:33, Walus pisze:
Przy takich radach, to zmień wulkanizatora i sprawdź krzywizny felg oraz stan zawiechy i geometrię. Znajomość znajomością, ale druciarstwu mówimy stanowcze nie.



Podpisuję się oboma rencami....

Że też takie technicze imbecyle funkcjonujom jeszcze i pewnie jeszcze mają klientów ...straszne
  
 
Znaczy się felga walnięta? Też to mu mówiłem, że jak była z prawej do znosiło na prawo, a teraz jest na lewej i znosi na lewo, a na zapasowej nie znosiło nic a nic. Co ciekawe nie trzęsło kierownicą, a teraz powyżej 100km/h znowu telepie. Niby wkładał do jakiegoś urządzenia gdzie się koło obracało i mówił, że jest ok.

PS.
Znajomy, ale nie robione "po znajomości", po 38zł za felge, z wyważeniem urwał mi. Chyba jade do niego i mu karczycho walne.