Pomocy !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Gasł mi samochód na wolnych obrotach ( jak stał i go przygazowałem spadały i łup gasł) wymieniłem silniczek krowky na nowy oryginalny i co ? NIC! nadal gaśnie ... ktoś ma pomysł co to może być ? .... filtry all są nowe .... czekam na pomysł
  
 
1. jak chcesz uzyskac szybko odpowiedz to w temacie napisz jakiego rodzaju masz problem.

2. temat obrotów był wałkowany X razy na forum i podanych jest wiele możliwych przyczyn, wiec użycie wyszukiwarki ułatwi ci szybką likwidacje problemu.
  
 
Dokładnie jak ToFast pisze...
  
 
hmm dzięki ... tylko widzisz ja nie znalezłem nic dla mojego essiego a propo obrotów i we wszystkich pisze to samo że to krowoy i jescze krowkoy a i ten krokowy wiec nie pomogła mi wyszukiwarka. dlatego założyłem ten post.
  
 
wpisz w wysukiwarke "gasnie"
i masz czytania do rana
  
 
taaaa tylko w wiekszosci ze to silniczek krokowy a u mnie tak nie jest ! ... sorka ale juz wozylem, w ten samochod ( w silnik) ponad 2 tys ... i jak ktos mi mowi ze to jest to co juz 3 razy wymianialem i sie okazywalo ze to nie to ... to ja juz nie mam sily ... wiec nie smiesza mnie zarty chcialem odpowiedzi ... ale patrze ze utaj mi nie bardzo ma kto pomoc
  
 
pawel2344-się zaraz tak nie denerwuj koledzy chcieli tylko zaznaczyc że wyszukiwarka pomaga w wielu sprawach bez pisania postów ale skoro twierdzisz że tak nie jest to może napisz jaki masz silnik bo od czegos trzeba wyjść,czy to jest mono wtrysk czy EFI? powoli będziemy zaczynać tylko potrzebne jest więcej danych
Pozdrawiam
  
 
niektzorzy to sa bardzo drazliwi
poszukaj tez tutaj w wyszukiwarce
klik
a byles na kompie??
u mnie jest po 60 zl, moze wtedy cos wyjdzie, nigdy nie robi sie nic w ciemno.(a bo brat cioci powiedzial , ze to krokowy to wymieniam krokowego, ktory nie jest przeciez tani
jak zauwazyles dosc czesto w postach sie zdarzalo ze wymiana krokowego nic nie dawala.
u niektorych cos z przepustnica (gdzies to wyczytalem), przeplywomierz, zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej, (lub jakies nieszczelne przewody, przez ktore lapaly troche lewego powietrza, czesto nieszczelnosc gumowej rurki ktora idzie wlasnie do zaworu skrzyni korbowej.........


[ wiadomość edytowana przez: radekbox dnia 2007-03-08 19:42:37 ]
  
 
nie moge isc na kompa bo nie moge samochodu podpiac pod iego nie mam jak. Wiec to odpada i w tym jest problem
  
 
1) nadal nie wiemmy co to za silnik
2) nie da sie niemoc podjechac na diagnostyke kompa....
jak nie masz jak ???
  
 
silnik mam 1,4 Escorta z roku 1993 i panowie powiedzieli mi ze nie moga podpiac go pod komputer bo nie ma czegos tam ( nie pamietam jakiegos gniazda czy cos) Wiec nie weim ... ja sie na mechanice nie znam
  
 
Cytat:
nie moge isc na kompa bo nie moge samochodu podpiac pod iego nie mam jak


a co cie to obchodzi.......
jedziesz do diagnosty i to jego sprawa
on robi a ty sie drapiesz w ....... (w co chcesz )
za to mu przeciez placisz
  
 
moze to jacys zlamasy a nie mechanicy
podjedz pod innego
  
 
wiesz w sumie sie walasnie nad tym zastanawiam sie okaze jak w ciagu jutra nie znajda to go wezme i podjade do innego ( bo co to 1 w miescie jest ?) Zobaczymy zobaczymy
  
 
tak zrobie jak w ciagu jutra nie znajda co mu jest to zabiaram bo to juz przesada... Sorka ze tak lekko gryzlem na poczatku ale rozumieie ci mechanicy mnie dobijaja
  
 
a restarcik po wymianie krokowca robiłeś ??
  
 
Wiesz to nie ja go zakladalem tylko "fachowcy u mechanika" wiec nie wiem jutro sie zapytam jezeli nic takiego nie zrobli to ich ochrzanie i wezme samochod ... oni chyba nie sa jednak dobrzy .. :/
  
 
ja mysle że restarcik może pomóc , możesz sam to zrobić , odkreć minusowy przewód (czarny z reguły) z akumulatora i poczekaj kilka minut , potem przykręć spowrotem i przejdź się z 8 KM żeby komp się skalibrował
  
 
oki. A jezeli to nie bedzie to to napisze jescze jutro sie okaze wszystko.
  
 
sprawdz przewody podciśnienia
a kokładnie przy kolektorze sącym w okolicach bagnetu
podejrzewam że albo się zsunoł albo jest dziurawy

[ wiadomość edytowana przez: Darek_M dnia 2007-03-08 21:27:50 ]