[s] fiat 126 75 KM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
z żalem przymierzam się do sprzedania mojego marzenia, tak wiem marzen sie nie sprzedaje, foty w profilu wiecej na maila.

fiat 126 SWAP 75 KM poj. 1,05


sprzedam fiata 126 z silnikiem z f127 sprt o mocy 75 koni mechanicznych, przyspiszenie na prawde robi wrazenie, okolo 9s do 100 km/h predkosc max nie zmierzona. buda po remoncie w listopadzie 2004, kolor pomaranczowy akryl z palety fiata doblo. Stan bardzo dobry. SWAP zacząłem budowac we wrzesniu 2005, skonczony w lutym 2006 z pomocą specjalistycznej firmy zajmującej się właśnie takimi przeróbkami. Małe poprawki trwały do maja.

Wyposażenie:

-silnik f127 75 km
-świece NGK (komplet dobierany specjalnie do silnika sport)
-dwugardzielowy gaźnik weber
-chłodnica uno 1,1 (w trasie układ trzyma temp 86-94 st c.)
-nagrzewnica z bisa
-nowy filtr powietrza i oleju
-zalany olejem shell 15w 40
-skrzynia f126 w stanie idealnym
-sprzęgło i doscisk ap+drugi komplet
-fabryczne przeguby i zabieraki (sprowadzane z włoch)
-fotel kubełkowy 'wrc' (bardzo głęboki, jak sparco)
-pasy schroth
-drugi fotel lotniczy
-komplet wskaznikow (obrotomierz, temp. cieczy, cisnienie oleju + kontrolka stanu oleju, poziom paliwa)
-kierownica monza 32 cm
-koła 13" (dodatkowo 2 koła rekinki + opony 195/45 fulda carat attiro)
-nowe sprężyny
-resor sklepany
-amortyzatory gabriel red ryder
-halogeny h4 zamiast seryjnych lamp
-białe klosze kierunków i tylnych lamp
-zderzaki chrom
-pół klatka
- w tej cenie oferuję dodatkowo drugi silnik z f127 sport kompletny rozebrany i masę przydatnych części do malucha.

samochod wyposażony w komplet elementow z zakresu bezpieczeństwa (trójkąt, podnosnik, linka, apteczka). budowa samochodu kosztowała około 8 tyś złotych. WSZYSTKO W STANIE IDEALNYM NIE WYMAGA WKŁADU FINANSOWEGO


cena: 4000
telefon: 500042632
imię i nazwisko: Marek Nycz
adres: Bielsko - Biała
województwo: śląskie
e-mail: mickeynycz@wp.pl



[ wiadomość edytowana przez: markus-orange dnia 2006-07-24 01:00:08 ]
 
 
wykresik jakis?
  
 
chyba wykresu nie potrzeba bo 1050tka sport w serii miała 70 czy tam 75km...
  
 
Cytat:
2006-07-21 22:42:16, Dar00 pisze:
chyba wykresu nie potrzeba bo 1050tka sport w serii miała 70 czy tam 75km...


Ano ma 70 HP
  
 
zapraszam na przejazdzke, wrazenia gwarantowane nie trzeba wykresu to po prostu rakieta jest, 700 kg i 75 podkreslam 75 koni mechanicznych
 
 
Jeżeli ktoś przy silniki moncioł, remontowal itd to moze i ma taką moc. Jeżeli silnik ma lat dziesiąt bez większych ingerencji to z 60 się ostało.
  
 
jak mowie niedowiarkow zapraszam na przejazdzke, moze byc ze stoperem i elektronicznym pomiarem predkosci zeby bylo wiarygodnie wrazenia gwarantowane, wbija w fotel opel tigra 1,6 zostaje , ale panowie prosze bez dyskusji n/t mocy silnika nie o tym temat niestety... Czekam na oferty
 
 
Hehehe a ja wiem czemu ma 75 koni

Poza tym proszę o zaśmiecenie tematu, bo kolega go wcale nie chce sprzedać, tylko tak mu się w głowie pomieszało i chce zamienić to na merca 190 2.0 diesel
Zaśmiecać, zaśmiecać!



[ wiadomość edytowana przez: Wujek-Kajtek dnia 2006-07-22 00:20:02 ]
  
 
up
 
 
wlasnie sprzedalem coltawiec jakies nowe niecodzienne auto by sie przydalo. wstaw jakies fotki aktualne , zarejestrowane to itp? jak ze spalaniem?
  
 
spalanie 7-8 przy w miare spokojnej jezdzie, kolo 10 jak chcesz czasem depnac. Zarejestrowane, oc do pazdziernika. Wiec kupujesz wsiadasz i jezdzisz. Zdjecia porobie jak bede w Bielsku, napisz mi dokladnie czego foty sobie zyczysz, to dorwe cyfrowke i zabawie sie w fotografa we wtorek postaram sie wrzucic cos wiecej, a tymczasem przesle jakies 4 z marca chyba na maila. Jak mowilem we wtorek-srode bede w bielsku wiec moze od razu wpadniesz na mala przejazdzke
 
 
wydaj 100 zlotych jedz na hamownie i pokaz te 75km moje 1.2 mialo pod 80 pewnie krotka skrzynie i nie mowilem ze to rakieta jest. to sciema jakas
  
 
Cytat:
2006-07-23 11:41:06, ZoLt4R pisze:
wydaj 100 zlotych jedz na hamownie i pokaz te 75km moje 1.2 mialo pod 80 pewnie krotka skrzynie i nie mowilem ze to rakieta jest. to sciema jakas



hehe..bo Zolti należysz do tej kategorii : never enought.

W 127ce były 2 sporty : 1050 (70hp) i 1,3 (75hp)...co najsympatyczniejsze na zewnątrz nie odróżnisz tych silników - są gabarytowo identyczne (sprawdzone empirycznie ww budzie )

kwestia tylko ile zostało tych Hp po tylu latach.

PS. Furka spoko...jedynie szkoda że nie zmieściłeś silnika w obrysie klapy
  
 
hmmm kupilem gotowa flansze i belke do tego silnika, poza tym slyszalem o tym ze trzeba przypilowac walek sprzeglowy zeby sie zmiescil, za duzo kombinowania, mialem plany jak zrobic to zeby nie bylo widac, i wiele innych rzeczy. Chcialem na cudo zrobic to autko... niestety nagly brak zrodla kasy i na paliwo nie ma... Zoltar, powiem Ci ze silniki ze 127 sie nisko krecily wiec skrzynia automatycznie takjakby krotsza byla a wiesz czym sie rozni Weber od wtrysku? ja wole Webera
 
 
Cytat:
2006-07-23 12:28:39, markus-orange pisze:
hmmm kupilem gotowa flansze i belke do tego silnika, poza tym slyszalem o tym ze trzeba przypilowac walek sprzeglowy zeby sie zmiescil, za duzo kombinowania, mialem plany jak zrobic to zeby nie bylo widac, i wiele innych rzeczy. Chcialem na cudo zrobic to autko... niestety nagly brak zrodla kasy i na paliwo nie ma... Zoltar, powiem Ci ze silniki ze 127 sie nisko krecily wiec skrzynia automatycznie takjakby krotsza byla a wiesz czym sie rozni Weber od wtrysku? ja wole Webera



Nie powiesz mi że silnik 1050 o skoku wału ~58mm kręci się nisko.

Może niżej ten 1300ccm sport, ale nie 1050tki które się kręci aby jechały
  
 
Cytat:
2006-07-23 12:28:39, markus-orange pisze:
hmmm kupilem gotowa flansze i belke do tego silnika, poza tym slyszalem o tym ze trzeba przypilowac walek sprzeglowy zeby sie zmiescil, za duzo kombinowania, mialem plany jak zrobic to zeby nie bylo widac, i wiele innych rzeczy. Chcialem na cudo zrobic to autko... niestety nagly brak zrodla kasy i na paliwo nie ma... Zoltar, powiem Ci ze silniki ze 127 sie nisko krecily wiec skrzynia automatycznie takjakby krotsza byla a wiesz czym sie rozni Weber od wtrysku? ja wole Webera



mysle ze nie ma sensu polemizowac na tym polu. mysle tez ze chyba przesadzasz z ta "rakieta"
  
 
Cytat:
2006-07-23 13:43:11, Porthos pisze:
Nie powiesz mi że silnik 1050 o skoku wału ~58mm kręci się nisko. Może niżej ten 1300ccm sport, ale nie 1050tki które się kręci aby jechały



1,05 sport maxymalna moc 70 hp uzyskuje przy 5600 obr/min nie powiesz mi chyba ze to wysokoobrotowy silnik podejrzewam ze zoltarowego fajera mozna bylo spokojnie do 7000 wykrecic?
 
 
Cytat:
2006-07-23 11:49:46, Porthos pisze:
hehe..bo Zolti należysz do tej kategorii : never enought. W 127ce były 2 sporty : 1050 (70hp) i 1,3 (75hp)...co najsympatyczniejsze na zewnątrz nie odróżnisz tych silników - są gabarytowo identyczne (sprawdzone empirycznie ww budzie ) kwestia tylko ile zostało tych Hp po tylu latach. PS. Furka spoko...jedynie szkoda że nie zmieściłeś silnika w obrysie klapy



hehe no wlasnie, nie do oroznienia... jest 1,05 i tyle a ze ma 75 koni to swoja droga
 
 
Cytat:
2006-07-23 14:43:07, markus-orange pisze:
1,05 sport maxymalna moc 70 hp uzyskuje przy 5600 obr/min nie powiesz mi chyba ze to wysokoobrotowy silnik podejrzewam ze zoltarowego fajera mozna bylo spokojnie do 7000 wykrecic?



po wirusie krecil 7500 ale moglby jeszcze wyzej. w 16v na wyczynowych klamotach mozna 10k zakrecic
  
 
No właśnie, to jest 1050, które nie mogąc być odróżnionym ma 75 koników hehe
Silnik generalnie w bardzo dobrym stanie, więc dużo mniej ich tam raczej nie ma
Ale i tak nie sprzedawaj, bo będę musiał Ci JE*NĄĆ !
Nie po to się 2 dni męczyłem z wkładaniem tego gówna, żebyś teraz to sprzedawał!
NUNU