| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2006-09-14 20:54:48 może coś co puka czyli pukadełko!!!!!!!! gumy moze od tamtegfo roku już starciły no tą elastyczność wewnętrzno-molekularna i w wyniku tarcia względem osi wektora reakcja ra spowodowała wypłaszczenie srodka cięzkości , co spowodowało ze siły działające na pręt powodują jego ugięcie w miejscu przyłożenia siły g jako ze podpora jest nieruchoma a działające siły nie równoważa się powstaje luz osiowy który jest powodem stuku,
ucze się mechaniki tarcia belki hu..... muje dzikie węże |
galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2006-09-14 21:37:56 ![]() ![]() ![]() |
![]() MARCINZ ford escort Rumia | 2006-09-14 22:55:08 A może po prostu coś się poluzowało,sprawdż wszystkie śruby.... |
OskaRGD Ford Focus 1.8 TDCI Wolne Miasto Gdańsk | 2006-09-15 13:44:05 RemikGT no to ładnie koledze wytłumaczyłeś
galowy a jeździsz dużo po dziurach ?? może gumy stabilizatora nie były najlepszej jakości, po roku użytkowania mogły już paść na naszych drogach |
Eskort1972 Sympatyk FEFK Ford Escort Ghia Tarnów | 2006-09-15 13:50:11 Ja w styczniu wymienałem 2 łączniki stabilizatora i jeden z nich poszedł się bujać tydzień temu no i pukało i stukało..... po wymianie jest ok. |
panbert1 FE mkVII 1.8 TD kombi Wawa | 2006-09-16 08:58:00 Pukac moze drążek kierowniczy lub jego końcówka.
Podnieś samochód i poruszaj kołem w prawo-lewo, jak będzie luz to prawdopodobnie to. No i łacznik też moze być, na naszych drogach duzo nie wytrzymują. pozdro |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2006-09-16 10:23:46 ja ostatnio mialem dokladnie tak jak Ty... lacznik drazka stabilizatora do wymiany |
YaNeK1 ESCORCIK SPRZEDANY :) ŁÓDZ | 2006-09-16 11:44:42 najprosciej podjechac gdzies na przeglad zawiechy Darku czasami w ŁODZI w NASTAPOLU maja takie akcje ze sprawdza CI zawieche GRATIS Ewentualnie za 30zł na SZPARAGOWEJ 4 |
szurmen Focus 1.8 TDDI Tarnów, Wieliczka | 2006-09-16 12:10:34 zrobiłem przegląd - powiedzieli, że stuka jeden łącznik stabilizatora i jedna końcówka drążka kierowniczego. Wymieniłem obydwa łączniki i obydwie końcówki drążka (tak na wszelki wypadek).
Efekt: nadal stuka i stuka i stuka..... Wniosek: a może Ford to takie cuś, co ma stukać, pukać i takie tam? Może taki jego "urok"... |
retrospect byl MKV Opole | 2006-09-16 13:09:32
do tego jeszcze skrzypiec ![]() |