Mały problem z moja omega:(

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

Posiadam 2.0 16v i chodzi jak disel Iklekocze) co to może być?
i na zimnym silniku jak dodaje gazu to zamiast obroty rosnąć to spadają tak jak by miał zgasnąć! (filtry były wymieniane, świece, przewody podobno dobrej firmy jeszcze dobre, silniczek krokowy wyczyszczony i takie tam)
Mechanik na klekot stwierdził że ople tak maja! Już do niego nie jeżdzę

Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Przemek

Cytat:
2007-07-24 00:01:34, PolDekor pisze:
i na zimnym silniku jak dodaje gazu to zamiast obroty rosnąć to spadają tak jak by miał zgasnąć!

silnik to złożony mechanizm ale takie coś świadczyć może o zbyt bogatej mieszance. może być coś np. z sondą, sprawdzałeś błędy? podaj przebieg jaki masz w tej omci.

Cytat:
Mechanik na klekot stwierdził że ople tak maja! Już do niego nie jeżdzę

no i dobrze, tak trzymać

przebieg dochodzi do 200 tys. standard
co i raz jestem u swojego mechanika (który jest teraz na urlopie) to zawsze podłącza pod kompa i z tego co pamiętam to sonda dobrze wskazywała

przebieg dochodzi do 200 tys. standard
co i raz jestem u swojego mechanika (który jest teraz na urlopie) to zawsze podłącza pod kompa i z tego co pamiętam to sonda dobrze wskazywała

Ja proponuję odłączyć kabelek od przepływomierza i zobaczyć jak pracuje w trybie awaryjnym, jak będzie dalej klekotał to raczej coś z regulatorami luzu na zaworach,
i jeszcze jedno piszesz, że wymieniłeś filtry zakladam, że olej również

z tym klekotaniem to było tak że jak go kupiłem to od czasu do czasu delikatny klekot teraz jest praktycznie cały czas (od zakupu mineło około 2 miesięcy) regulacja zaworów jest bardzo kosztowna ktoś robił coś takiego?

klekotać na zimnym silniku może również z powodu pękającego kolektora wydechowego. Wcześniej może pękniecie było nieduże a teraz się powiększyło, stąd głośniejszy klekot.

najszybciej klekocza popychacze hydraulicze, samoregulatory...w tym silniku nie reguluje sie zaworow