Przeróbka wycieraczki szyby przedniej--pytanie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam kolegów.mam pytanko ---czy ma ktoś z was jedno pióro zamiast dwóch na przedniej szybie? cieżko to zrobić?prosze o podpowiedzi jak to wykonać
z góry tenks
  
 
siema, z tego co sie orientuje to trzeba zalozyc silniczek od wycieraczek z fiata uno - gdzies w wyszukiwarce powinno byc wiecej informacji
  
 
lum mercrdesa 190
  
 
Cytat:
2006-09-15 22:35:09, marimar pisze:
Witam kolegów.mam pytanko ---czy ma ktoś z was jedno pióro zamiast dwóch na przedniej szybie


Witam
1.Moje zdanie - po co?
2. Masz gorzej wytartą szybę po stronie kierowcy = mniejsza powierzchnia w okolicy słupka.
3. Wygląd ... wątpliwa rzecz gustu (kiedyś w dziale wiejski tiuning był złośliwy komentarz "przynajmniej mu wycieraczka staje")
4. Moim zdaniem przeróbki samochodu powinny podnosić jego funkcjonalność a nie pogarszać.

pozdrawiam i odradzam
Arrturek
  
 
Cytat:
4. Moim zdaniem przeróbki samochodu powinny podnosić jego funkcjonalność a nie pogarszać.



to ciekawe co powiesz o glebach i niskoprofilowych oponkach... ;]

to jest dzial tuningu....a tuning nie koniecznie rowna sie funkcjonalnosc



ps.Mercedes 190 b. fajna mial ta wycieraczke...
  
 
dobrze gadasz zniesmaczony
  
 
gleba i oponki poprawiaja prowadzenie w zakretach wiec dla niektorych to jest podniesienie funkcjonalnosci
  
 
jedna wycieraczka = tak

stojaca = NIE!!!
  
 
Tenks za porady --
-----pomysle czy przerabiać----
-----ale w końcu jak tuning to na maksa---
  
 
jak ja bym miał czas i kase to bym przerabiał kapowo wyglądają escorty z jedną wycieraczką
  
 
Wystarczy spawarka i kawalek plaskownika.
  
 
mazzi 19 a tak dokładniej bo spaware mam
  
 
a czy ktoś próbował zrobić stojącą wycieraczkę z tyłu? Taką jak np w Oplach?
  
 
Cytat:
2006-09-17 22:42:36, marimar pisze:
mazzi 19 a tak dokładniej bo spaware mam


trzeba przeciac ten plaskownik co wychodzi przy silniczku i przedluzyc go o 15mm. wtedy wieksza sie zakres pracy wycieraczki kierowcy na cala szybe.
Kwestia pion/z boku to sprawa ustawienia.
  
 
" - po co?"
o ile wiem jeżeli taka modyfikacja jest w aucie sportowym to po to aby zmniejzszyć opór powietrza. W mieście nic nie daje ale mamy wtedy w aucie rozwiązanie z toru wyścigowego a tak wogóle to mi zawsze jak przekraczam 100km/h wycieraczki podnoszę się o jakieś 1-1,5cm czyli jednak w tym miejscu występuje pewny opór.
  
 
mazzi 19 a po takiej przeróbce pióro chodzi po całej szybie czyli lewo --prawo czy tylko zamiata połowe szyby?
Cytat:

trzeba przeciac ten plaskownik co wychodzi przy silniczku i przedluzyc go o 15mm. wtedy wieksza sie zakres pracy wycieraczki kierowcy na cala szybe.
Kwestia pion/z boku to sprawa ustawienia



[ wiadomość edytowana przez: marimar dnia 2006-09-18 20:12:17 ]
  
 
Cytat:
2006-09-18 20:07:10, marimar pisze:
mazzi 19 a po takiej przeróbce pióro chodzi po całej szybie czyli lewo --prawo czy tylko zamiata połowe szyby?



no przez pol szyby to juz chodzi przeciez to po kiego by przerabiac gdyby mialo byc tak samo? aha. wskazane ramie wycieraczki od uno bo ladniej wyglada