Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-08-30 17:46:35 a mi to wygląda na zatarty silnik - o kosztach chyba nie muszę wspominać |
![]() MARCINZ ford escort Rumia | 2006-08-30 20:48:32 Nie chcę Cie pocieszać ale masz szansę że to tylko pompa stoi i trzyma paskiem.Wiec przypadkiem nie próbuj krecić bo pęknie i po zaworach........ a to boli..... Z zatarciem bym nie przesadzal,bo jeżeli temperatura na czujniku była ok (obserwowałeś wskażnik) i go nie przegrzałeś to powinien byc silnik ok. Pytanko czy puszczał czarny dym z rury,bo to jest oznaka zatarcia. |
misio557 Escort Polska | 2006-08-30 22:08:14 Czarnego dymu nie zauważyłem ale nie wiem dokładnie bo lał deszcz. Poziom oleju jest ok. Wskażnik był w normie. Też się boje że zatarłem a wtedy to kaplica. Jutro się okaże co i jak, bede dobrej myśli |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-08-31 09:44:03
kolega zdaje się że nie napisał że obserwował i że temp była ok a wytłumacz mi jeszcze tak prosto - co to znaczy "pompa trzyma"?? |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2006-08-31 09:48:24 pewnie chodziło o to, że zatarła się (zacięłła) i blokuje ruch paska, a tym samym silnika. |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-08-31 09:49:52 osobiście z tym się nigdy nie spotkałem
i tak na zdrowy rozum, silnik ma 90KM - więc jak to możliwe żeby nawet zatarta pompa zahamowała go?? |
![]() ZieleTDH Sympatyk FEFK ![]() Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2006-08-31 09:52:30 Przy odpalaniu raczej mu zaworow nie wygnie. W gromiastym przy 100 polecial czyli troche powyzej 3tys i sie wygial 1 zawor. Co do uszczelki swojego czasu tez mialem problem z pompa ale ona nigdy nie "trzymala"Zagotowalem silnik nie raz ale nigdy i para z pod maski nie poszla. Uszczelka byla ok. Aczkolwiek Ty go chyba bardziej zagotowales. Ale czy pasek by dawal rade "trzymajacej" pompie? raczej by pekl. Cos innego go trzyma....chyba |
![]() Darek Ford Mondeo Ghia, au ... Turek | 2006-08-31 10:00:09 Nie było wody w bloku więc czujnik mógł fiksować co do wskazań danych o temperaturze więc całkiem możliwe że jakiś czas jechałeś i się silnik zatarł gdzieś załapał rozbierzesz zobaczysz bo na to że pompa go trzyma to raczej nie wierzę chociaż jakby zatarło się łożysko kto to wie różne cuda są |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2006-08-31 10:16:00
Sławek, chodziło mi o brak możliwości odpalenia, czyli pompa hamuje jedynie rozrusznik. Mówię tylko teoretycznie, bo nie wiem, czy w rzeczywistości byłoby to mozliwe. ![]() |
![]() misiolino Opel Signum prawie f ... Miasto Soli Wieliczka | 2006-08-31 10:30:04 Pompa raczej się nie zatrze, prędzej się łożyska rozlecą i będzie miała luż osiowy, ja tak miałem i sąsiad też. Co do skrzywienia zaworów przez kręcenie rozrusznikiem to jest to możliwe, był taki przypadek w klubie, ktoś chciał zaoszczędzić na mechaniku ale źle pasek założył i zamiast ręcznie sprawdzić czy wszystko gra, przekręcił kluczyk. BUM i skończyło się u mechanika. |
misio557 Escort Polska | 2006-08-31 11:46:36 Dzis trochę mu się przyglądałem. Olej strasznie śmierdzi spalenizną więc chyba na pewno silnik kaput. Będe wiedział dokładnie wieczoremjak obejży go mechanik. Remontu na pewno nie opłaci się robić, tylko trzeba szukać drugiego silnika. Na allegro ceny są kosmiczne ![]() |
![]() misiolino Opel Signum prawie f ... Miasto Soli Wieliczka | 2006-08-31 12:17:40
To że śmierdzi spalenizną nic jeszcze nie znaczy, a co do kupna silnika to Janek-RS się tym trudni, zagadaj to może coś Ci doradzi ![]() |
![]() Darek Ford Mondeo Ghia, au ... Turek | 2006-08-31 13:00:19 Zdaje się że kolega Borys silnik ma na handelek spytaj |
![]() ZieleTDH Sympatyk FEFK ![]() Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2006-08-31 14:58:51
U mnie w Gromiastym zawsze olej smierdzi spalenizna. Wiadomo jak jezdze, tym bardziej ze 5tyskm powininem wymienic olej :/ |
misio557 Escort Polska | 2006-08-31 21:47:15 Dzisiaj byłem u mechanika, narazie wygląda to na walniety rozrząd, bo pasek ma za duży luz (prawdopodobnie któraś rolka się posypała), w kolektorze dolotowym jest jakiś czarno biały syf. Więc napewno głowica do roboty, pogiete zawory, ale dokładnie się dowiem jak ją zdejmie a to dopiero w przyszłym tygodniu bo ma kupe roboty. Może mi ktoś podać orientacyjne ceny zaworów, uszczelki pod głowice, uszczelniaczy zaworów i innych części potrzebnych do zrobienia głowicy. |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-09-01 09:57:41 jeśli chcesz to dobrze zrobić to przygotuj się na 1000-1500zł |
![]() mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2006-09-01 14:09:08
Oj nie wiem czy sie zmiesci ![]() Policzmy rozrzad 330zl/kpt pompa wody 180zl uszczelka pokrywy zaworow 33zl uszczelka glowicy 80zl szpilki glowicy 40zl/kpt uszczelniacze walkow (tu pewny nie jestem) 50zl/2szt filtr oleju 20 filtr powietrza 20 olej 100zl/4l plyn chlodniczy 40zl/4l planowanie glowicy 50zl No i juz mamy 943zl A nie licze tutaj pogietych zaworow i przy okazji uszczelniaczy. Niech powalczy jeszcze ze sruba na kole pasowym to i mechanik go spooooro skubnie. |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-09-01 14:39:29
tak tylko sobie strzeliłem ![]() |