Porblem z gazem przy zimnym silniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Renault Thalia 1,4 8V
Instalacje założono przy 15 tys km
pierwszy przegląd 39 tys km ( wymiana dwóch filtrów )
teraz mam 50 tys km i jestem właśnie po regulacji zaworów .Po tej regulacji ( być może ta zbieżność to przypadek )mam takie objawy że jak samochód jest zimny lub niedogrzany do końca przełącza sie na gaz to jest lekkie szarpanie , silnik nie moze wejść na większe obroty ( tak jakby nie palił na wszystkie cylindry ) i nieraz potrafi zgasnąc np ruszając z pod świateł , nierównomierne obroty na biegu jałowym ( tylko na gazie ) , trzeba go przygazować po paru km sytuacja sie normuje .
Czy po regulacji zaworów wymagana jest jakaś regulacja komputerka wtrysku , świece wymieniane około 8tys km temu
Instalacja IV generacji Elisa

Pozdrawiam Rafał
  
 
Witam
Naprawde intensywnie się zastanawiam
Regulacja zaworów (inaczej luzu zaworowego)
To polonezy z 97 roku juz miały automatyczną kasacje luzu zaworowego albo starsze cc ale Thalia
Albo naprawde jestem niedoczuczony w tym temacie, luz zaworowy to pamietam ustawiało się w maluchu
Akurat nie jestem znawcą instalek Iv generacji (raczej tyvh prostrzych) ale ten luz to raczej zdecydowanie nie to
Pozdrawiam i powodzenia w diagnozowaniu usterki
  
 
witam. Ja zakupilem cordobe na gazie II generacji i rowneiz na zimnym silniku czuc szarpanie. Ale na tym polega umiejetnosc jazdy na gazie, ze jezdzi sie na nim gdy silnik jest cieply.

Moj kolega w cordobie na sekwencyjnym gazie ma ustawione automatyczne przelaczenie gazu przy 30 stopniach i ladnie chodzi.

Trzeb arozgrzac silnik troche i tyle.

Pozdro.
  
 
Byłem wczoraj u mojego gazownika . Poprostu zatankowałem syf . Tak wiec wymiana dwóch filtrów i czyszcznie jednego wtryskiwacza załatwiło sprawe.
Pozdrawiam . Rafał