Ile lpg palą wasze 1.5 16v?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zastanawiam się nad reulacją bo spokojna jazda po mieście wychodzi 11L a kuzynowi lanos z tym samym niby silnikiem pali 8-9l wiec cyba coś za dużo ,ma palic niby litr więcej niż NoPb tak powiadają więc by 9 wychodziło instalka ma kilka lat 2generacja krokowiec - "landi" na parowniku tylko 1 śruba do wolnych więc jak tym regulować jak to się ma w wozach kolegów??
  
 
U mnie w mieście teraz 11. Chwilę po regulacji u gazowników 10 ale 11 w mieściu to standard u mnie. Na długiej trasie w nocy (gniezno-Zamość) udało mi się zejść do 7 z kawałkiem przy prędkościach w okolicach 120
2 generacja z komp. Autronic.
  
 
Cytat:
2008-10-01 08:11:03, raper6 pisze:
kuzynowi lanos z tym samym niby silnikiem pali 8-9l



Co za problem ? Też zacznij się chwalić, że pali Ci 8.
  
 
a mi po wawie pali 14 i co??
  
 
moja instalka II gen. (zreszta tak jak Jabcokowi) wciaga w miescie 14 z czestym butem w podlodze i staniem w korkach
na trasie przy rownie ostrej jezdzie kolo 11

PS wyszukiwarka sie klania, o spalaniu bylo juz duuuuzo

-----------------
..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::..
  
 
U mnie pali 11 do 11,6 w mieście niezależnie czy jazda ostra czy spokojna na trasie poniżej 9 l
  
 
średnio 10,5
ostatnio w korkach i z przyczepką wyszło 11,9
  
 
Mój, dopóki żył jarał 10 w mieście i w trasie. Jak trasa była spokojna, bez konieczności wyprzedzania co chwilę to schodził do około 7.
  
 
12 to srednia, czesem 11 a z butem 12,5-13
  
 
Cytat:
2008-10-01 14:52:25, adamesce pisze:
12 to srednia, czesem 11 a z butem 12,5-13




czyli regulacje sobie daruje a co zrobic aby zapalał na zimnym z gazu?? nowe membrany do parownika ? bo nowe filtry nie pomagają
  
 
Cytat:
2008-10-01 18:56:55, raper6 pisze:
czyli regulacje sobie daruje a co zrobic aby zapalał na zimnym z gazu?? nowe membrany do parownika ? bo nowe filtry nie pomagają


A po co?
Odpalasz go na benie, przygazówka i jest na LPG, jaki tu sens palić go na LPG. Nie utrudniaj sobie przyjacielu życia.
  
 
Cytat:
2008-10-01 19:18:41, kisztan pisze:
A po co? Odpalasz go na benie, przygazówka i jest na LPG, jaki tu sens palić go na LPG. Nie utrudniaj sobie przyjacielu życia.



tak robie tylko skubaniec gasnie jeszcze z 2 minuty jazdy potem dopiero jak sie zagrzeje to chodzi ...
  
 
0d 8-9 spokojna jazda na trasie, 11 trasa gaz prawie w podłodze, 16 miasto. Albo nie potrafię jeździć, albo kłamać
  
 
u mnie jak pisalem wczesniej od 11,5 do 12,5 . Instalacja II generacja, komp STAG + LOVATO i TOMASETTO (czy jakos tak). Zalozona w marcu tego roku. Czyli prawie nowa. Na LPG przejechane 9 tys.

Kazdy ma inne spalanie moje wydaje mi sie troche za duze ale juz sie przyzwyczailem do tego.
  
 
Cytat:
2008-10-01 08:11:03, raper6 pisze:
zastanawiam się nad reulacją bo spokojna jazda po mieście wychodzi 11L a kuzynowi lanos z tym samym niby silnikiem pali 8-9l ...



Tak... 8-9l chyba benzyny. Jeżeli ci pali 11L to jest dobry wynik i nic z tym nie rób. U mnie spalanie gazu w mieście (z butem w podłodze) oscyluje między 11-12L. Na trasie 7,7L instalacja 2 generacji landirenzo.
  
 
LPG między 7 coś tam a 9 coś tam czyli średnio 8 coś tam
podawanie zużycia w mieściewiększego sensu nie ma - po pierwsze mało kto jeździ tylko w mieście i to jeszcze zależy w jakim mieście i o jakiej porze dnia czy nocy, także zmiennych jest wiele i dlatego jednemu spali 10 drugiemu 14 i też dobrze. Dla niskiego w miarę spalania najwazniejsze to, że pali od pyknięcia, nie szarpać się - kolejna zbędna sygnalizacja świetlna dla idiotów i tak zmusi cię to hamowania czyli bez pisku opon i rozpędzać się płynnie w miarę możliwości toczyć się unikając hamowania i ponownego rozpędzania się gdy nie jest to konieczne ofkos. Efekt to tania, bezstresowa eksploatacja pieknego acz leciwego autka i do tego to jest cool bo eco driving jest na fali
  
 
Cytat:
2008-10-01 18:56:55, raper6 pisze:
czyli regulacje sobie daruje a co zrobic aby zapalał na zimnym z gazu?? nowe membrany do parownika ? bo nowe filtry nie pomagają



u mnie w BRC i dopracowanej wlasnej regulacji kompa 13-14l czysta jazda Wroclaw czy z butem czy bez, trasa A4 ok 150-160 km/h kolo 10-11l ale na trasie schodzilem do niecalych 8 przy w miare dynamicznej jezdzie. Jak ktos ma za nisko - typu lanos 8l to zbyt dlugo nie pojezdzi - stara prawda.
Jak chcesz palic z gazu to zmien membrany - ja na wiosne odlaczylem na stale pompe paliwa i resztki z baku juz dawno odparowaly a pali mi identycznie jak na Pb i zadnych problemow nie ma - kwestia tez taka na ile twoj komp pozwala na odpalanie na gazie. Przy moim sposobie eksploatacji po ok 30 tys km membrana za 50 zł do wymiany ale za to parownik chodzi jak nowy
  
 
u mnie pali na III gener. instalacji srednio 10 l na trasie tak ponizej 9 zeszedl przy spokojnej zezdzie.. pozdrawiam
 
 
Cytat:
2008-10-01 19:20:03, raper6 pisze:
tak robie tylko skubaniec gasnie jeszcze z 2 minuty jazdy potem dopiero jak sie zagrzeje to chodzi ...


Słabej jakości gaz.
Ja tak mam gdy zatankuję gaz np z Orlena lub na PetroTanku.
Tankując na Shellu spokojnie zaraz po odpaleniu, jeszcze na zimnym silniku, mogę przejść na LPG.
Polecam sprawdzić ten trop.
  
 
dużo coś palą te wasze 1,5... Moje 1,8 pali średnio 10,5 l/100 km. Z włączoną klimą jakieś 1-1,5 litra więcej.
Ojca ford mondeo 2,0 - 130 KM, masa własna coś koło 1,5 tony pali przy normalnej jeździe poniżej 10l/100. Przyspieszenie i dynamika auta bez porównania z mułowatym espero, a spalanie niższe... Załamka...