Najgorszy sklep z częściami do Daewoo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Odradzam wszystkim kożystanie ze sklepu www.czescisamochodowe.com, nagannie traktują klienta, wysłałem do nich zapytanie i przez dwa dni niedoczekałem się odpowiedzi. Więc napisałem do nich maila z zażaleniem. Obrazili się na mnie, że ich skrytykowałem i skasowali mi konto. Po prostu mają klienta gdzieś i nieznoszą krytyki o sobie. Szczerze odradzam korzystanie z tego sklepu.
  
 
dzięki za ostrzeżenie, co prawda nie kupuję części w internecie .......
  
 
A ja tam kupowałem dwukrotnie. Jedyny plus tego sklepu to bogaty (przynajmniej 3 lata temu) asortyment.
  
 
Cytat:
2006-09-21 18:35:56, piotr_ek pisze:
A ja tam kupowałem dwukrotnie. Jedyny plus tego sklepu to bogaty (przynajmniej 3 lata temu) asortyment.



Jeżeli zna się numery katalogowe to z kupnem nie ma problemu, ale jeśli chce się otrzymać od nich jakąś informacje poprzez kontakt mailowy to trwa to wieki, poprostu olewają klienta. Rzekomo wg. ich regulaminu mają na odpowiedź 5 dni, śmiech na sali.

Natomiast mogę szczerze polecić hurtownie Potak z Łodzi, która na takie samo zapytanie o część odpowiedziała w ciągu może 15 minut.
To jest prawidłowe potraktowanie klienta, klient pyta i ma zaraz odpowiedź.
  
 
Cytat:
2006-09-22 08:31:25, pawel_cybulski pisze:
Rzekomo wg. ich regulaminu mają na odpowiedź 5 dni, śmiech na sali. Natomiast mogę szczerze polecić hurtownie Potak z Łodzi, która na takie samo zapytanie o część odpowiedziała w ciągu może 15 minut. To jest prawidłowe potraktowanie klienta, klient pyta i ma zaraz odpowiedź.




Nie chcę być złośliwy
Ale czy Ty byś siedział 8-10 godzin dziennie przy komputerze i co minutę odświeżał skrzynke mailową w nadzieji, że jest jakieś zapytanie


Sprawdzają raz na 2-3 dni i wtedy odpisują na wszystkie maile
Mam nadzieję
  
 
Cytat:
2006-09-22 15:00:00, krzychu_ch pisze:
Nie chcę być złośliwy Ale czy Ty byś siedział 8-10 godzin dziennie przy komputerze i co minutę odświeżał skrzynke mailową w nadzieji, że jest jakieś zapytanie Sprawdzają raz na 2-3 dni i wtedy odpisują na wszystkie maile Mam nadzieję


Jasne lepiej siedzieć i nic nie robic a kase brac.
Jakoś inni siedzą i odpisują nie olewają klienta.
  
 
od naglych odpowiedzi to ma sie TELEFON :p
  
 
podam adresy sklepw bardzo fajnych ktre może nie w 15 minut, ale bardzo szybko odpowiadają na zadane im pytania, tj www.akwimat.pl, oraz www.4cars.pl. Bardzo polecam, możecie być niemal pewnie iż dostaniecie fachową odpowiedź i dobry towar.