[s]Fiat 131 Special 2 drzwiowy anno "77

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam moją czarną 131-kę. Rocznik 1977, pojemność 1600 (w papierach 1300), skrzynia 5, przegląd zrobiony wczoraj, OC opłacone na pół roku. W ostatnim czasie wymienione:
-wszystkie przewody hamulcowe z tyłu+elastyczne z przodu+nowy płyn
-wymienione tylne szczęki i cylinderki
-nowe sprężyny z tyłu (polonez truck)
-nowe amortyzatory z tyłu (opel astra)
-olej w silniku (mineralny Elf Sporti)



Samochód po generalnym remoncie blacharki i lakierowaniu w 2004 roku, 2 letnia instalacja gazowa (butla w kole-wszystko legall)
Ma sporo ciekawych gadżetów: centralny zamek na pilota, elektryczne szyby, odcięcie zapłonu, polerowaną kierownicę abarth-a, polerowane felgi ATS classic 6x13 ET 30 z pomalowanymi na czarno ramionami+opony 205/60/13 z mnóstwem bieżnika, niklowane ramiona wycieraczek, 4 lampy H3 (to nie pomyłka), które na prawdę pięknie świecą . W przyszyłym tygodniu do odbioru mam robioną przez tapicera na zamówienie welurową tapicerkę w kolorach samochodu (czarno-beżową).

Fura ma kilka udoskonaleń, m.in. elektroniczny zapłon z poloneza, polonezowski gaźnik, aluminiową chłodnicę z opla corsy.

Fotki z remontu -TUTAJ-, fotki samochodu -TUTAJ-. Aktualne fotki pokażę jak będzie tapicerka i wtedy też wystawię samochód na allegro.

Cena. No cóż-jest to prawdopodobnie jedyny 2 drzwiowy special w takim stanie w kraju także raczej niska nie jest. Czekam na rozsądne oferty (jeśli ktoś chce zaproponować 2 tysiące, to niech się nawet nie sili ).

Istnieje także możliwość przerobienia tego samochodu na replikę Abarha po sfinalizowaniu transakcji na oddzielnie ustalonych warunkach (posiadam cały body kit Abartha)
  
 
Przyszło parę privów więc odpowiadam:

-pierwsza rejestracja w kraju to 10.02.77 więc można przyjąć, że był kupiony w Polsce (żaden składak). Niestety nie udało mi się poznać pełnej historii tego samochodu.
-silnik 1600 OHV (wałek w kadłubie) na tłokach 84,4, wymienione i dotarte zawory ssące (zawory nówki sztuki)+uszczelniacze. Silnik pracuje jak na mój gust bardzo dobrze-zero dymienia. Jak ktoś sobie wsadzi do niego mocne 2.0 to przy tej masie dostanie samochód który spokojnie powinien zejść poniżej 10 sekund do 100 km/h
-skrzynia 5 z fiata 131, kołnierz z rozrusznikiem od strony wydechu
-most 3.9
-wydech wymieniony na wiosnę na bazie tłumików poloneza (długa rura+ dwa tłumiki), dwururka była obspawywana i jest OK. Z resztą przy jeździe po mieście nie słychać ani wydechu ani silnika-jest po prostu cicho .
-samochód 2 tygodnie temu został cały zabezpieczony antykorozyjnie (podłoga, nadkola, drzwi od środka itp.). Robiłem taki zabieg co roku.
  
 
tak dla porównania-funt est po 5.8złmirka

albo


-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówektu

[ wiadomość edytowana przez: mar125 dnia 2006-09-08 10:25:56 ]
  
 
MAR - wszystko fajnie , ale te ceny maja sie nijak do tego ile to auto jest warte w naszym kraju.
  
 
Cytat:
2006-09-08 11:04:17, BULLITT pisze:
MAR - wszystko fajnie , ale te ceny maja sie nijak do tego ile to auto jest warte w naszym kraju.


wiem,tyle tylko że daje to jakikolwiek obraz cen takich autek...

to tak aby głupich komentarzy nie było co do ceny...


-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
ale te ceny nie sa u nas w kraju Ostatnio Bart pokazywal mi Argente za 15 kawalkow ( w przeliczeniu ) ...a u nas taka ladna ile jest warta ? 5-6 tys ? ...ostatnio tez TADZIK dzwonil o pontona do myslenic...auto top tip na fotkach z 1 lakierem ...chlop chce 20 tys ( i ciezko mu bedzie sprzedac za tyle ) ...a zobacz np na mobile.de - tam pontony chodza po 8 - 10 tys euro. O ile sie nie myle ..jadalny special stoi niedaleko mnie ( Bart , albo koniu powinni sie wypowiedziec - na tylach "Krakszklo" ) . Mysle ze jesli ktos da 8 kawalkow za tego fiata bedzie dobrze. Auto jest niestety warte ..tyle ile ktos zaplaci. Dobrym przykladem jest kanciak z allegro , ktory startowal od 30 tys a teraz byl za 15 .....a sprzeda go w koncu za 10 albo i nie.

[ wiadomość edytowana przez: BULLITT dnia 2006-09-08 11:13:44 ]
  
 
BEZ OFFTOPA
BULLITT przestań marudzić
  
 
ok - 100 milionow poraz pierwszy
  
 
Dam 900zł.
  
 
Cytat:
2006-09-08 11:10:50, BULLITT pisze:
O ile sie nie myle ..jadalny special stoi niedaleko mnie ( Bart , albo koniu powinni sie wypowiedziec - na tylach "Krakszklo" ) .

ciemno niebieski?
  
 
Cytat:
2006-09-08 11:58:37, -maly- pisze:
ciemno niebieski?



dokladnie o tym mysle

PS : odrestaurowywanie tak sie odrestaurowuje samochod !!

[ wiadomość edytowana przez: BULLITT dnia 2006-09-08 13:02:47 ]
  
 
Bullit ma niestetu rację-samochód jest wart tyle ile ktoś za niego zapłaci Inna sprawa, że po pierwsze to nie jest dla mnie piekarnia-nie muszę go sprzedawać na gwałt (najwyżej Jesion się wkurzy ) i samochód z dnia na dzień zyskuje a nie traci a po drugie tych samochodów nie przybędzie także cena też nie będzie spadała z powodu nagłego zwiększenia podaży W samochodzie jest wszystko zrobione i będzie jeździł kupę czasu także najwyżej zainwestowałem dla siebie. Jeśli go nie sprzedam w najbliższym czasie, to zrobię z niego replikę Abartha i sprzedam na zachodzie za normalne pieniądze. Swoją drogą myślicie, że ktoś w Polsce da za replikę powiedzmy 20 tysięcy? Na zachodzie repliki chodzą najtaniej po około 10 tyś Euro i więcej (2xwięcej niż oczekuję).

Jeśli chodzi o cenę za samochód tak, jak stoi to oscyluje ona wokół tej, którą podał Bullit (czyli 8 tyś do negocjacji). Za przeróbkę na Abartha z dowolnym malowaniem 6 tysięcy (razem z bodykitem). Do tego doszedłby ewentulanie silnik 2.0 (może być z turbiną), abarthowska deska, kubły i klatka jeśli ktoś sobie zażyczy. Sprawa otwarta-ja jestem elastyczny

I jeszcze jedno: wiem ile płaciły pewne osoby z kraju i zza granicy za 131-ki 2 drzwiowe w stanie do remontu i uwierzcie mi: 7-8 tysięcy za gotowy samochód to niewiele więcej niż płacili za samochody do kapitalki i żaden z nich nie był specialem
  
 
Bullit-wiem, że mój remont nie był zrobiony profi bo mnie po prostu na taki nie było stać ale z drugiej strony gdyby był tak zrobiony, to musiałbym sprzedać tą 131-kę za cenę z E-baya (czyli w granicach 30 tyś PLN) bo inaczej by się to nie opłacało nikomu poza kupującym Coś za coś...
  
 
No dobra chłopie - lubię cie, tak się nastarałeś, tak ładnie rozpisałeś.
Masz tysiaka i po sprawie.
  
 
sorki za OT
bullit: nie wiesz gdzie tego garba z tej strony ktora dales tak ladnie ocynkowali?? i ile to kosztowalo??
  
 
Mozliwe ze w Krakowie , zapytam kumpla i dam "cynk"
  
 
Tapicer się ociąga i fotele będą na piątek ale samochód już wystawiłem:

-Moje Fiackisko-
  
 
Cytat:
2006-09-08 12:54:15, BULLITT pisze:
dokladnie o tym mysle PS : odrestaurowywanie tak sie odrestaurowuje samochod !! [ wiadomość edytowana przez: BULLITT dnia 2006-09-08 13:02:47 ]


o nawet mojego brata zacytowal na pierwszej stronie:]
koles porzadnie swoje autka robi
  
 
Cytat:
2006-09-08 13:09:23, -SerU- pisze:
Bullit-wiem, że mój remont nie był zrobiony profi ...


przegladajac z remontu foty potwierdzam ...


[ wiadomość edytowana przez: trez dnia 2006-09-21 01:25:25 ]
  
 
Cytat:
2006-09-20 23:13:13, jaqo pisze:
o nawet mojego brata zacytowal na pierwszej stronie:] koles porzadnie swoje autka robi



Twoj brat ma warsztat i bawi sie w "belzebuba"?