Nowy nabytek, znowu uległem pokusie FSO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Oto przed chwilą stałem się właścicielem tego samochodziku, długo nie mogłem oprzeć się pokusie, ale uległem i już widzę że było warto
  
 
no to czekamy na dokładne sprawozdanie ...np. co poprzedni własciciel musiał zrobić aby to tam wsadzić (bez skojarzeń) i wogóle wszelkie parametry...no i jak się jeżdzi oczywiście
  
 
Gratuluję Ciekawi mnie strona techniczna tego sprzetu.Co jak i dlaczego Porób fotosy,zwłaszcza bebechów.Poza tym jakoś tani ten Poldek,albo mi się wydaje, bo nie znam obecnych cen Poldolotów...Silnik zajefajny,o niebo lepszy niż to gówno od Scorpio w osławionym rozrzutniku szpachli,ATU koloru srebrnego,no i nic nie widać z zewnątrz-duuuuży plus
  
 
Narazie nie dużo wiem, kupowałem go jak było ciemno i mokro, hamulce seryjne, ale bardzo sprawne, ręczny też bardzo dobry, w środku nic nie poza przednimi fotelami i tapicerką przednich drzwi, biegi wydają się bardzo krótkie, w środku głośno, przy tej pogodzie, ślizga się do czwartego biegu, widzę że trzeba się tym nauczyć jeździć.
  
 
Cytat:
2006-02-22 22:47:43, kaovietz pisze:
Poza tym jakoś tani ten Poldek,albo mi się wydaje, bo nie znam obecnych cen Poldolotów...



Nie znasz się... W sumie to nie wiem czy się cieszyć czy wręcz przeciwnie, ale mój kolega "nawrócony" ze złej drogi, były posiadacz zeszrociałego kadetta, znalazł ostatnio plusa z 1997 roku z 1.4 MPi + lpg za 1900zł... i kupił. Ceny naszych autek sięgnęły dna...

EDIT: Ups... Kihas, gratulki sprzęta!! 6-cyl silniki bmw są nie do zaj....nia. Mam nadzieję że most to wytrzyma!!

Pozdrawiam
Tony


-----------------
Może i stary, ale za to brzydki.

[ wiadomość edytowana przez: Tony dnia 2006-02-22 23:10:25 ]
  
 
YAAHAAAA
oj będzie się działo!!
pisz Kolego opis jak to działa, jak to jezdzi i jak to zbudowane
uwielbiam dzwięk silników BMW, szczególnie jak kręci się na granicy odcięcia obrotów, w zasadzie to masz teraz idealny przyżąd do utylizacji opon


[ wiadomość edytowana przez: sova dnia 2006-02-22 23:04:55 ]
  
 
Zrób dokumentacje, wrzuć do WW i niedługo wszyscy będą motóry z BMW słopować do FSOwych autek, hehe.
  
 
Wielka gratulacja!!! Sam myslalem o tego samochodzie.... Zajefajna rozwiazanie, mam nadzieje ze wszystko dobrze dziala. Prosze o dalsze raport!!!
  
 
no no furka konkretna...sie nadajea najbardziej(tuz za silnikiem)podobaja mi sie felemoze sie chcesz zamienic na alusy 15stki??foto w profilu
  
 
Cytat:
2006-02-22 23:00:21, KIHAS pisze:
biegi wydają się bardzo krótkie, w środku głośno, przy tej pogodzie, ślizga się do czwartego biegu, widzę że trzeba się tym nauczyć jeździć.



To mnie akurat nie dziwi - silniki 2.5 12V z E30/E34 miały fabrycznie 170KM, choć łatwo je "podkręcić" do ponad 200KM. Miałem taki silnik w mojej starej 525i z 1989 roku, auto miało przejechane ponad 300.000km i odpowiednio kręcone potrafiło mielić do 4 biegu nie tylko na mokrym. Bmw ważyło 1610kg na "sucho", poldek nawet z tym sercem pewnie sporo mniej, stąd efekt "krótkich" biegów - po prostu auto bardzo szybko sie rozpędza. Do tego efekt "six-cylinder-sound", zgaduję że układ wydechowy Twojego polda pewnie przelotowy na maxa... Ogólnie bardzo fajny pomysł, tylko musisz się nastawić na dosyć duże spalanie, ale to kwestia drugorzędna - nikt nie kupuje takiego auta myśląc o ekonomiczności

Życzę szczęścia i pozdrowienia dla tylniego mostu

Pozdrawiam
Tony bmw-fan

-----------------
Może i stary, ale za to brzydki.
  
 
ano właśnie z czego to fele i gdzie robione podpytaj byłego właściciela, bo wyglądają imponująco
  
 
No nie powiem nie powiem...zazdroszczę szpeja i to bardzo.
Wydaje mi się, że jest to znacznie lepsze rozwiązanie niż dohc.
To ma przynajmniej moc
  
 
Cytat:
2006-02-22 23:39:27, Wujek-Kajtek pisze:
Wydaje mi się, że jest to znacznie lepsze rozwiązanie niż dohc. To ma przynajmniej moc



W porównaniu z fiatowskim 2.0 DOHC nie jesteś w stanie zakatować tego silnika kręcąc go pod czerwone pole, oczywiście pod warunkiem że masz olej w misce i takie tam... Prędzej przekręci most (z pięć razy) niż się silnik skończy...

Pozdrawiam
Tony Twincam

-----------------
Może i stary, ale za to brzydki.
  
 
Ale to juz nie to-nie ten klimat prawie 40 lat temu silniki BMW to był mały miki w porównaniu z fiatowym DOHC No potem sie różnie porobiło,hehe.Pytanko - jaka tam siedzi skrzynia biegów?Bo mniemam,że BMW?
  
 
Gratuluje. I wrzuć troche fotek.
  
 
Cytat:
2006-02-22 23:48:22, kaovietz pisze:
prawie 40 lat temu silniki BMW to był mały miki w porównaniu z fiatowym DOHC



Masz rację....40 lat temu
BTW mam pytanie, czy w borku jest tyle samo miejsca pod machą co w caro?
  
 
Cytat:
2006-02-22 23:48:22, kaovietz pisze:
Ale to juz nie to-nie ten klimat prawie 40 lat temu silniki BMW to był mały miki w porównaniu z fiatowym DOHC No potem sie różnie porobiło,hehe.Pytanko - jaka tam siedzi skrzynia biegów?Bo mniemam,że BMW?



Na przyklad V8 3200 z wczesnie 60-ach latach?? Tez I-6 do 3,0 litrow bylo produkowane dawno temu.
  
 
Cytat:
2006-02-23 00:00:26, Wujek-Kajtek pisze:
Masz rację....40 lat temu BTW mam pytanie, czy w borku jest tyle samo miejsca pod machą co w caro?

Zasadniczo,pobieznie-TAK!
  
 
No i Hamulce,wątpie w skutecznośc FSO orginalnych hebli w zestawieniu z tym motorem.

Ale gratuluje sprzetu,bo dzwiek 6-ki BMW jest w mojej hierarchi drugim zaj... odgłosem silnika.No i ten motor jest debiloodporny-chociaż widziałem korbowód poza blokiem w BMW E30 325I

Pozdrawiam qbus125rally
  
 
Cytat:
2006-02-23 00:03:17, hetman pisze:
Na przyklad V8 3200 z wczesnie 60-ach latach?? Tez I-6 do 3,0 litrow bylo produkowane dawno temu.

Zgadza się.Jednak porównania silnikowe aut klasy średniej pod koniec lat 60-tych wygrywał FIAT, model 125
Ale dośc OT.Prosimy o szczegóły FSOBMW