Kręć dieselku kręć

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam pytanie, czy jest jakis sposob zeby rozusznik krecil szybciej niz to jest standardowo, choc wczoraj mialem wymiane elektromagnesu bo mi sie zawieszal i nie trybil:/ i wydaje mi sie ze teraz trochu zywiej juz odpala.Bo z tego co pamietam poprzedni wlasciciel czyli moj szwagierek zima mial problem z odpaleniem bo rozrusznik dosc wolno krecil. A moze jakies inne propozycje usprawnienia odpalania??Bo auto stoi pod chmurka caly rok, niestety nie ma przebacz ...
Prosze o pomoc...
  
 
Wydaje mi sie ,że Fordowskie dieselki z natury kreca wolniej niz np. VW, ale jesli masz sprawny motorek i porządne aku to nie powinno być problemu z odpalaniem
Pozdrawiam
  
 
No aku byl ostatniej zimy wymieniany, swiece tez. Silniczek chodzi dobrze. Zobaczymy jak temp spadnie czy bedzie wszystko SI
  
 
Cytat:
2006-09-28 09:10:47, Adammk5 pisze:
Witam. Mam pytanie, czy jest jakis sposob zeby rozusznik krecil szybciej niz to jest standardowo,



Witaj,

W jednym z poprzednich aut mialem podobny problem i pomogla wymiana lozyskowania rozrusznika.
W tamtym rozruszniku lozyskowanie bylo na tulejach (nie wiem jak jest w escorcie). Wymiana tulej lozyskujacych, ich nasmarowanie i wymiana szczotek sprawilo, ze rozrusznik krecil jak nowy.
  
 
Tak diesel forda kreci... slabiej niz inne dieselki. Dobry stan rozrusznika + bardzo dobry naladowany pojemny z duzym pradem rozruchu. Dobry olej w silniku i jazda ;D
  
 
ja się przymierzam do takiej regeneracji,

z tego co się dowiedzialem to muszę kupić tuleje i szczotki ( bo to się zużywa standartowo)

i czym nasmarować tuleje? tego jeszcze nie wiem:/

ps. trudne to rozebrać i złożyć rozrusznik? w książce WKŁ mam rysunek.. ale nie zbyt dokładny.
  
 
Cytat:
2006-09-28 19:21:01, Kajteknr1 pisze:
ja się przymierzam do takiej regeneracji, z tego co się dowiedzialem to muszę kupić tuleje i szczotki ( bo to się zużywa standartowo) i czym nasmarować tuleje? tego jeszcze nie wiem:/ ps. trudne to rozebrać i złożyć rozrusznik? w książce WKŁ mam rysunek.. ale nie zbyt dokładny.


tuleje i cały szczotkotrzymacz. WYmontowanie rozrusznika to banał nawet bez kanału. Tylko jakis debil konstruktor forda śruby włącznika elektromagnetycznego zrobił na krzyzak tak ze bez wykretaka udarowego nie podchodź, zwykłym śrubokrętem na 90% objedziesz śrube. reszta wymiany to banał. Smar na tuleje grafitowy
  
 
Wymienilem elektromagnes bo mialem zawieszajacy sie...
Teraz juz zwawiej kreci niz to bylo kiedys...
  
 
kurde:/ to znaczy że przez tą głupią śrube nie wyjme rozrusznika? a może jak by to WD-40 zalać to by puściło? ja mam tylko 'zwykłe' śruboręty:/
  
 
Cytat:
2006-09-30 19:09:40, Kajteknr1 pisze:
kurde:/ to znaczy że przez tą głupią śrube nie wyjme rozrusznika? a może jak by to WD-40 zalać to by puściło? ja mam tylko 'zwykłe' śruboręty:/


wyjąc wyjmniesz, ale jak sprobojesz odkrecac te 3 sruby i nie bedą chcialy puscic to jedz do jakiegos warsztatu. Za piwo ci to odkręcą. Jak zauwazysz ze przy odkrecaniu kancerujesz krzyzaka to sobie daruj bo potem trzeba bedzie rozwiercac wkreta i szukac nowego
  
 
Wyszukiwarka Panowie. Rok temu specjalnie pisałem żeby nie pytali co chwile O tu
  
 
Cytat:
2006-09-28 09:10:47, Adammk5 pisze:
Witam. Mam pytanie, czy jest jakis sposob zeby rozusznik krecil szybciej niz to jest standardowo



Proponuję zobaczyć czy wszystkie szczotki stykają, oczyścić je i nasmarować przekładnie planetarną. Mi ostatnio padł rozrusznik i się okazało, że 2 szczotki się zawieszały a dwie w ogóle nie stykały. Po niecałej godzinie dłubaniny rozrusznik kręcił jak nowy.
  
 
po regeneracji też nie będzie szybki,musisz mieć dobry akumulator z dużym rozruchem i będzie ok.
  
 
no tak, jak zły aqu to jasne że źle będzie kręcić., ale tu poruszamy problem zjechanego rozrusznika co mu żadne napięcie już nie pomoże

u mnie czasem aż zawyje więc na bank jest do roboty, jutro zorientuje się jaki dokładnie to model i rozejrze się za częściami do nie go. .adres sklepu już mam... mam nadzieje że będzie git tylko ta śrubka o której piszecie mnie martwi.. mam nadzieje że jakoś pójdzie.
  
 
To daj nam kajtek znac co ile kosztuje jak sie dowiesz.U mnie tez jest do zrobienia bo ciezko kreci mimo ze aku nowy
  
 
bylem dzisiaj w odpowiednim sklepie ale okazało się że muszę podać nr rozrusznika.. czyli musze się wczołgać pod auto i spisać go.. mam nadzieje że nie będzie z tym problemu. Na dniach będe wymieniał u mechanika uszczelniacz półosi to zajrze tam, jak auto będzie podniesione to leprze warunki
  
 
Cytat:
2006-10-03 17:12:47, kaes pisze:
To daj nam kajtek znac co ile kosztuje jak sie dowiesz.U mnie tez jest do zrobienia bo ciezko kreci mimo ze aku nowy


sczotkotrzymacz do mojego modelu 65 zł (ceny do innych 45-75) a tulejki dobierałem na wymiar po kilka złotych (2 szt). W innym sklepie oglądałem sczotkotrzymacz do tego modelu za 45 ale kabelek miał wyraźnie za krótki to wolałem dołożyć 20 i mieć dobry.
  
 
65zł? dużo:/ biorąc pod uwagę ile kosztuje używany rozrusznik.. może najpierw zobacze w jakim on jest stanie..
  
 
ja zapłaciłem za kapitalny remąt 150zeta ale wymienili wszystko
stary jest tylko wirnik i obudowa,a kręci niewiele szybciej.akumulator musi mieć duży prąd rozruchu.
  
 
150zł to warte przemyslenia.. skoro części kosztują tyle ile kosztują.. a wiadomo że co fachowiec to fachowiec napewno zrobi to lepiej niż ja..