Poranne szarpanie silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam klubowiczow
mam problem polegajacy na tym ze codziennie rano zaraz po uruchomieniu silnika poprostu nie da sie tym jechac
silnik pracuje jak chce:
nie pali na wszystkie gary, szarpie, kicha
trwa to wszystko do czasu gdy sie nagrzeje i wtedy juz jest dobrze.
swiece i kable juz wymienilem i objawy nadal sa takie same
jezeli ktos mial juz taki problem to prosze o rade i wskazowki jak sie tego pozbyc bo czasami mam wrazenie, ze rozrzad tego nie wytrzyma i przy kolejnym szarpnieciu urwie sie pasek
  
 
ja tak miałem, a araz potem poszła cewka
  
 
jak kol.e-gen stawiam na cewkę ,miałem to samo na zagrzanym silniku było nieco lepiej (jakiś czas )
-na allegro wczoraj widziałem kilka nowa 150,uzywka 100 powodzenia
  
 
jutro wyciagne cewke sie zobaczy
napisze co i jak a narazie dzieki za namiar na usterke
  
 
NIE MUSI BYć CEWKA HYUNDAIA
RóWNIE DOBRZE MOżESZ ZASTOSOWAć CEWKę INNEJ FIRMY. NA WłASNE OCZY WIDZIAłEM LANTRE 1.6 Z G4CR Z CEWKAMI OD ESCORTA 1.6, PRZYMOCOWANYMI NA śCIANIE GRODZIOWEJ. I OD KILKU LAT TO DZIAłA
  
 
widze ze temat szarpania i skakania na obrotach jest wałkowany na forum od dłuższego czasu, co jest z tymi lantrami ze wszystkie choruja na to samo??
moza jakas wada techniczno-konstrukcyjna tego elementu ukladu zapłonowego??
ja narazie mam luzik bo szarpanie ustalo ale jak to długo potrwa tego chyba nawet najstarsi gorale nie wiedza bo ona zyje swoim zyciem i jak wszystkie kobiety ma swoje humorki
  
 
jak jeździsz na LPG to cewka ma większą pracę do wykonania...warto zmniejszyć przerwę na elektrodach świec i kontrolować stan przewodów WN - w ten sposób ulżysz cewce


Inna sprawa że cewki zlokalizowane są jakby w kolektorze dolotowym i jest im tam bardzo ciepło co ciekawe, w następnej generacji Lantry cewki powędrowały w bardziej przewiewne miejsce