| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-10-04 10:11:19 Ostatnio przeprowadziłem ekperyment. Na kazdym polejnym biegu pozwalałem obrotom spaść do minimum, czyli okolo 1000 obrotow. Udawalo sie to nawet na V biegu, auto sie nie dusilo, nie dostawalo wibracji, nie szarpa;p. Po wcisnieciu gazu do podlogi bardzo bardzo delikatnie sie rozpedzalo im wyzsze obroty tym sila ciagu byla wieksza. Od 1800 zaczyna pompowac turbina, przy 2200 obrotow pelny ciag az do 4500.
|
vipmen4 Ford Escort 1,8TD 94r. Szczecin | 2006-10-04 10:27:07 Zgadza się. Jestem też zadowolony z elastyczności mojego TD. Very postive feelings |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2006-10-04 10:28:00 serio, serio? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-10-04 10:29:25 tak to już jest z naszymi dieselkami. |
Kerry Ford Orion Wrocław | 2006-10-04 11:18:28 A ja mam benzynkę 1,4 i sprawdzałem tylko na 3, na wyższych nie mam za bardzo gdzie sprawdzić, ale kiedyś sprawdzę. Na tej 3 spokojnie jechał. ZTCW powinien jechać na wszystkich biegach na najniższych obrotach, nawet w instrukcji podaje się prędkości na poszczególnych biegach przy obrotach 1000. |
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2006-10-04 11:28:20 mi sie wydaje ze dopiero zaczyna ciagnac od 2400-2500 obr/min
ponizej tez sie rozpedza ale nie tak predko. co do elastycznosci to chyba nie nalezy tak robic ze na 5 biegu masz 1000 czy 1500 obr i wciskasz pedal gazu do oporu bo niszczysz wtedy silnik a i spalanie tez rosnie. przy takich obrotach na V lub 4 biegu trzeba operowac gazem delikatnie i stopniowo go wciskac w miare przyspieszenia. |
PATENT Sympatyk FEFK bordowe kombi Głogów | 2006-10-04 11:34:35 ale nikt mi nie powie ze 1,8 TD jest mułowaty |