Dobor dysz pod silnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szykuje gaznik pod silniczek ale zastanawiam sie jakie dysze by mu zafundowac. Do wyboru mam dysze paliwa 117, 120, 125, powietrze seria, rurka F8 lub F74. Co Wy byscie mi doradzili za dysze i rurke do takiego silniczka (oczywiscie zeby spalanie nie bylo 15l/100km) :

-głowica 3,5 mm splanowana w zakladzie u Hruzrowicza (obrobka rowniez z prowadnicami) do tego polerowane i powiekszone kanaly wylotowe i dolotowe i GNIAZDA ZAWOROWE DOTARTE W 3 PŁASZCZYZNACH
-nowy walek sportowy IRECO 5
-nowe szklanki popychaczy
-oslony popychaczy skrocone
-wypolerowane zawory
-wał po I szlifie
-nowe panewki glowne i korbowodowe
-kolo zamachowe odelzone (waga 3,95kg.)
-wszystkie nowe uszczelki
-nowe tłoki na 3 szlif
-nowe pierscienie!!!
-cylindy po III szlifie
-rurka od 600
-wywiercone dziory w puszce filtra powietrza
-nowe bebechy w aparacie zaplonowym
-wydech pustak z duzej puchy z koncowka z dyfuzorem
  
 
F 75 dysza paliwa 120 dysza powietrza seria wolnych 45 albo 50 spalanie optymalne przynajmniej u mnie około 9l max przy katowaniu
  
 
nie no bez przesady, dysza wolnych mnie nie obchodzi Ale mile widziane jeszcze jakies propozycje. Wraz z podanym spalaniem Dzieki z gory.
  
 
a oco chodzi z dyszą wolnych ??
  
 
no właśnie, to jest dobre pytanie
  
 
Cytat:
2006-09-26 23:20:31, mateuszc pisze:
a oco chodzi z dyszą wolnych ??



moze powodowac dlawienie silnika przy zmianie biegu, ogolnie nie jest odpowiedzialna jedynie za wolne obroty.
  
 
Cytat:
2006-09-27 00:16:12, Krzyh00 pisze:
moze powodowac dlawienie silnika przy zmianie biegu, ogolnie nie jest odpowiedzialna jedynie za wolne obroty.



Jak pamiętam z dziejów malucha to na rurce F74 wolne obroty były tylko na 45 a na 50 coś chrząkał.
  
 
to mi sie widzi silnik dominikka. czemu jego nie zapytasz, albo simona ktory go skladal? oni powinni najlepiej wiedziec na czym to bedzie chodzilo. jak dla mnie to paliwo 120, powietrze 190 a dalej testowac. wieksze paliwowki i rurki to juz w zaleznosci jak to bedzie chodzilo. nie jestes w stanie okreslic odpowiedniej konfiguracji tylko po opisie silnika kazdy motor ma swoje zachcianki. jednym slowem testuj
  
 
A mnie nadal nurtuje dysza wolnych....

U mnie na wnitownym rozpylaczu (drut fi 1mm w dyfuzor + polerka) zaklejonych sławetnych otworach w uszczelce i dyszy głównej paliwa 120 i dyszy wolnych 50 szarpie przy gwałtownej zmianie biegu (trzeba na sprzęgle niwelować, ale wtedy naprawdę ch*** sie jeździ).

Aha a przed gaźnikiem siedzi "czarna wdowa".
  
 
Cytat:
2006-09-27 11:34:32, Chudy89 pisze:
Aha a przed gaźnikiem siedzi "czarna wdowa".


za duzo powietrza na moj gust...sprawdzales na dyszy wolnych 45ce?
  
 
nie wiem po co ten drut to raz a dwa gardzieli i dyfuzora w gazniku sie nie poleruje tak samo jak kanalow ssacych glowicy.
  
 
Na 45-tce będe sprawdzać dzisiaj.

Dlaczego nie powinno się polerować dyfuzora i kanałów ssących??

Drut rzekomo ma pełnić funkcję odadatkowego rozpylenia mieszanki.
  
 
bo to jest silnik dominika Ale ze gaznik mial seryjny to szykuje cos pod niego. Pytalem dominika co tam wstawic to mowil ze 125 ale na innych forach pisza ze to za duzo bedzie, ze styknie wogole 115 . Ogolnie to bylbym sklonny ku konfiguracji 120, 190, f74. Ale bede testowal z roznymi dyszami (jak kupie ) 117, 120, 125 powietrze seria-190 i rurki f8 i f74. To chyba na tyle.

[ wiadomość edytowana przez: curek_88 dnia 2006-09-27 15:22:47 ]
  
 
jak nie przetestujesz sobie wszystkich konfiguracji to nic nie zdziałasz. Ja już tyle ustawień miałem i powiem jedno, dobrze szczelinówka daje więcej niż ustawianie dysz, obecnie jeżdze na 120(125 gdzieś zgubiłem ) i powietrza 220, ogólnie poziom w gaźniku jest tak duży że paliwo wywala ale nie zalewa, ani nie brak mu paliwa a ze pali hmmm bardzo dużo to co tam, ale ogólnie z gaziora malucha za dużo sie nie da wyciągnąć, trzeba powalczyc z czymś ciekawszym
  
 
tak to moj silniczek

ja curkowi radzilem(moze przez to ze nie szykowalem tego silnika na miasto tylko ) bardziej agresywnie czyli dysza paliwka 125 (moze nawet 130) powietrza moim zdaniem skromnym(ja sie nie znam) moze byc seria ale wtedy struma dolotu a jak nie to troche rozwiercic powietrza... no i dobrze ustawiony zaplon... a co do gaznika mialem robiony i to dosyc sumiennie(kilka nocy spedzonych z dremelem w reku ) ale sprzedalem komu innemu calosc (calego malca z czesciami) a tamten sprzedal silnik curkowi

pozdro
  
 
Cytat:
Dlaczego nie powinno się polerować dyfuzora i kanałów ssących??


gaźnika też nie, bo jak wypolerujesz to nie pozostawisz możliwości odparowywania paliwa, jak przejedziesz drobnym papierkiem to zostawisz małe ryski dzięki którym paliwo bedzie dobrze odparowywać. peace
  
 
dodam tez cos od siebie, bo dyszami to sie w sumie kiedys bawiłem

dla mnie najlepsza konfiguracja to 119 paliwo 185 powietrze, rurka F74...

na 180 powietrze tez ładnie jezdził...

ale tak jak juz ktos powiedział, rurki szczelinowe daja wiecej, kaszel nie był moze taki elastyczny itp, ale buta miał

w sumie jeszcze mi jakies szczelinki zostały, razem z jedna prosta, ale wyjatkawa o nazwie sport by Mazik
jezdziło sie na niej przyjemnie , hehe

i niby nic specjalnego, rurka- 4 dziurki i szczelina, a jednak
  
 
dobra, wiem juz co chcialem i temat uwazam za zamkniety. Pzdr
  
 
Hej a wiecie moze czy te rurki szczelinowe podpasuja pod gaznik Poloneza ? Jesli tak to chetnie bym odkupil po 1-dnej na kazdy przelot

Pozdro

Rider
  
 
Widze ze brak odpowiedzi a moze ma ktos chociaz fotke jak wygladaja takie rurki szczelinowe lub pozyczylby ktos do sprawdzenia ?