Fiat CC 899. Problemy z temp. silnika ..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie. Mam pewien problem z Fiatem. Jest to CC 899+LPG. Ma nowy termostat, sprawną chłodnicę i świezy płyn a zdarza mu się przegrzewać w mieście i "zagotować" płyn. Po odpowietrzeniu jest dobrze, tak, że ciężko go nagrzać pow 90 stopni ale nie wiadomo kiedy i dlaczego czasem się znowu zapowietrzy i po właczeniu wentylatora chłodnicy temperatura dalej rośnie i przy 100 stopniach potrafi wyrzygać płyn ze zbiorniczka .. Przy okazji czasem po włączeniu nawiewu czuć przez chwilę płyn chłodniczy. Z rury wydechowej ostatnio mi pokropił posadzkę, mimo, że był nagrzany. Płynu nie ubywa albo ubywa niewiele. Już nie mam pomysłów a nie bedę go przecież drugi dzień go odpowietrzać ..
  
 
niedostaje sie czasem plyn do ukladu? nieszczelnosc jakas glowicy?
  
 
Cytat:
2006-10-05 18:57:55, pablo_fso pisze:
Witajcie. Mam pewien problem z Fiatem. Jest to CC 899+LPG. Ma nowy termostat, sprawną chłodnicę i świezy płyn a zdarza mu się przegrzewać w mieście i "zagotować" płyn. Po odpowietrzeniu jest dobrze, tak, że ciężko go nagrzać pow 90 stopni ale nie wiadomo kiedy i dlaczego czasem się znowu zapowietrzy i po właczeniu wentylatora chłodnicy temperatura dalej rośnie i przy 100 stopniach potrafi wyrzygać płyn ze zbiorniczka .. Przy okazji czasem po włączeniu nawiewu czuć przez chwilę płyn chłodniczy. Z rury wydechowej ostatnio mi pokropił posadzkę, mimo, że był nagrzany. Płynu nie ubywa albo ubywa niewiele. Już nie mam pomysłów a nie bedę go przecież drugi dzień go odpowietrzać ..

uszczelka pod głowica do wymiany
  
 
Cytat:
2006-10-05 20:45:49, fulda pisze:
uszczelka pod głowica do wymiany



no nie wiem wydech mokry bo lpg jak troche zimniej to leci jak z parowozu
  
 
Cytat:
2006-10-05 20:45:49, fulda pisze:
uszczelka pod głowica do wymiany



potwierdzam, przy okazji zaopatrz sie w nowe nakrętki do szpil głowicy bo oryginalne sa strasznie słabe i lubia sie zrywac na gwincie

[ wiadomość edytowana przez: _Arti_ dnia 2006-10-05 22:22:44 ]
  
 
Cytat:
2006-10-05 22:20:59, _Arti_ pisze:
potwierdzam, przy okazji zaopatrz sie w nowe nakrętki do szpil głowicy bo oryginalne sa strasznie słabe i lubia sie zrywac na gwincie [ wiadomość edytowana przez: _Arti_ dnia 2006-10-05 22:22:44 ]

i najlepiej przy okazji splanowac głowice zeby czasem znowu po czasie nie padła uszczelka
  
 
Cytat:
2006-10-06 10:42:38, fulda pisze:
i najlepiej przy okazji splanowac głowice zeby czasem znowu po czasie nie padła uszczelka



To sie chyba powinno robic przy kazdej wymianie UPG?
  
 
Cytat:
2006-10-06 10:47:11, bart322 pisze:
To sie chyba powinno robic przy kazdej wymianie UPG?

tak! a dlatego ze głowica jest z aluminium ktore podszas dokrecania zawsze costam sie odkształci wiec najlepiej splanowac i miec wtedy pewnosc ze wszystko bedzie banglac
  
 
dzięki za porady, ale skąd mieć 100% pewności, że to właśnie UPG ? wczoraj odpowietrzyłem i dziś śmiga wszystko w porządku, poza tym wogóle nie zauważyłem, żeby ciśnienie w ukladzie było jakoś zwiększone jak to często ma miejsce... może też w inny sposób się zapowietrzać ?