Moment dokręcania korbowodów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć

zwracam się z pytaniem do Kolegów Mechaników , jestem posiadaczem omegi z silnikiem 2,5 td ( chyba największe nieporozumienie w historii BMW ) ostanio sytuacja zmusiła mnie do rozmontowania troszku silnika mianowice głowica i tłoki na stół i tutaj pytanie jakim momentem dokręcać Śruby korbowodów ??

z góry dziękuję z potpowiedzi i pozdrawiam MB

[ wiadomość edytowana przez: Res dnia 2006-10-04 09:15:30 ]
[ powód edycji: zminan tematu ]
  
 
Cytat:
2006-10-03 23:47:10, MadziarTG pisze:
Cześć zwracam się z pytaniem do Kolegów Mechaników , jestem posiadaczem omegi z silnikiem 2,5 td ( chyba największe nieporozumienie w historii BMW )



Myślę, że niepotrzebnie się denerwujesz, pewnie znowu Ci się coś popsuło i Cię to pewnie irytuje, ale silnik jest całkiem w porządku, poprostu masz pecha i tyle.
Zrobisz i znowu będziesz zadowolony z maszyny
Każdy silnik się popsuje, wcześniej czy później, wystarczy poczytać forum...
Powodzenia
  
 
1- 20Nm
2- 70 stopni
Przy nowych śrubach
  
 
dzięki za podpowiedź
a Sewcio zrobiłes swojego klekota ja zrobiłem rozrzad w zeszłym roku przjechałem 50 tys i znowu silnik na Śrubki

miałem wcześniej dwa benzyniaki opla 1,6 8 zaworów - astra 1 ; 6 lat bez awarii ??
1,6 16 V - vectra B - 2 lata bez awarii i sprzedałem bo zachciało mi się omegi C w dieslu i mam dzięki temu nowe hobby

pozdro for all
  
 
Coś tam ktoś podłubał, ogólnie działa dobrze, mam nadzieję, że nam się nic nie będzie psuło w naszych klekotach.
Nie przejmuj się, są gorsze silniki od naszych w tych samochodach...

Będziesz na zlocie??

Pozdro
Wojti
  
 
jaK GO POSKŁADAM TO MOŻE WPADNĘ