[swap1.1] Nie mieszczace sie sprzegło

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie, mam problem pytanko, wstawiam silnik 1.1 do malucha, flansza od Nitra 20mm, zamach seryjny przerobiony na docisk z cc900. Po przykreceniu flanszy do silnika, zamachu i sprzegłą do zamachu okazało sie, że kołnież skrzyni nie wejdzie do końca na tulejki flanszy. Blokuje sie z dociskiem sprzegła, na tym elemencie (zdjecie pozyczone z allegro)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Czym może to byś spowodowane, nie jestem pewien co do pochodzenia mojego docisku, kupiłem z allegro, jest mozliwe że mój docisk nie pochodzi z cc900 i dlatego nie pasuje ? dodam że tarcza ma 170mm. Doradzcie, co robić wspawać dłuzsze tulejki, czy poszukac pewnego sprzegła z 900-ty ?
  
 
były chyba 2 rodzaje docisków do sprzegła - że tak powiem mieszczące się i niemieszczące się w swapie
  
 
Cytat:
2006-10-08 12:36:32, rosck pisze:
były chyba 2 rodzaje docisków do sprzegła - że tak powiem mieszczące się i niemieszczące się w swapie



o kurde niewiedziałem A jak je rozróznic ?

ja mam na 99% takie jak na fotce

[ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2006-10-08 12:41:26 ]
  
 
żeczywiscie są dwa typy docisków dociask od sc/cc i docisk od 127 i właśńie docisk od 127 jest wyższy ten sam problem miałem ostatnio, zobacz czy dasz rade może podszlifować kołnież skrzyni może to mopoże i wejdzie
  
 
Cytat:
2006-10-08 12:43:41, wojtaz pisze:
żeczywiscie są dwa typy docisków dociask od sc/cc i docisk od 127 i właśńie docisk od 127 jest wyższy ten sam problem miałem ostatnio, zobacz czy dasz rade może podszlifować kołnież skrzyni może to mopoże i wejdzie



Nie bardzo mi sie widzi podcinanie tego, wezme moje sprzegło i pujde do motoryzacjnego zobaczymy co z tego wyniknie.
  
 
to niech ci tokarz obniży docisk czyli stoczy zamach na grubości .
jak chcesz to mogę ci zrobić fotki mojego koła i zmierzyć


[ wiadomość edytowana przez: sebcyc dnia 2006-10-08 13:09:55 ]
  
 
zobacz na 126fan.pl - sprzeglo od 1.1 nie miesci sie w obudowie sprzegla skrzyni malucha - od sc/900 sie miesci. a i tak trzeba troszke obudowe sprzegla dostosowac gumowka ;]

a tu dwie foty specjalnie dla Ciebie:


  
 
Poprosze o foty...., ale toczenie to jedyne wyjscie ? Najpierw spróbuje z dociskiem z 900.
  
 
Cytat:
2006-10-08 13:13:09, wojtas7 pisze:
zobacz na 126fan.pl - sprzeglo od 1.1 nie miesci sie w obudowie sprzegla skrzyni malucha - od sc/900 sie miesci. a i tak trzeba troszke obudowe sprzegla dostosowac gumowka ;] a tu dwie foty specjalnie dla Ciebie:



dzieki wielkie Wojtas, mam sprzegło 170mm takie jak w 900, spróbuje podciąć kołnież tak jak Ty na fotach, ale to jutro
  
 
To ci nic nie da piłowanie skrzynie bo i tak tyle nie uzyskasz i weź pod uwagę ze tam jest flansza 30mm a ty masz 20mm
  
 
Cytat:
2006-10-08 13:31:02, sebcyc pisze:
To ci nic nie da piłowanie skrzynie bo i tak tyle nie uzyskasz i weź pod uwagę ze tam jest flansza 30mm a ty masz 20mm



Kurde myślałem że Zuraw robi 20mm Sebcyc, a ty też masz flansze od nitra ? I mówisz że Ci tokarz to obnizył, ile trzeba to ztoczyc ? Jest jeszcze opcja, że dospawam tulejki 20mm i bede miał łącznie te 30mm, ale musiał bym odciąć stare tulejki :/
  
 
Ja zawsze robilem 30mm i nigdy nie bylo problemu z dociskiem od 900 - mial jeszcze troche luzu.
  
 
Tak mam od Nitro
no tak ale jak do spawasz duszę tulejki to ci więcej silnik będzie wystał
  
 
no tak, ale to tylko 1 cm. Jak masz możliwość to podeślij mi fotki Twojego zamachu, bede wdzięczny. A jak jest potem z trwałoscia takiego zamachu ??
  
 
Be problemu nawet ci szybciej będzie wchodzi na obroty zrobiłem ok. 1300km
I na 4 bitego do odciec czyli prawe 170km/h i spisuje się dobrze ja płaciłem za tom usuge z dopasowanie docisku od 900 50zł u znajomego


[ wiadomość edytowana przez: sebcyc dnia 2006-10-08 14:57:42 ]
  
 
Cytat:
2006-10-08 14:38:06, sebcyc pisze:
Be problemu nawet ci szybciej będzie wchodzi na obroty zrobiłem ok. 1300km I na 4 bitego do odciec czy prawe 170km/h i spisuje się dobrze ja płaciłem za tom usuge z dopasowanie docisku od 900 50zł u znajomego



Mi to znajomy taniej zrobił Ale mniejsza o to, czekam na zdjecia i chyba jednak podtocze jeszcze to koło, tylko musze wiedzieć o ile (bo chyba nie 1 cm?)

[ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2006-10-08 15:29:18 ]
  
 
Ja mam flansze 28 mm i docisk do 899 (w 899) firmy LUK obcieral o skrzynie, natomiast VALEO nie obcieral, ale nie dzialal .

Btw. przy 20 mm flanszy nie bedziesz chyba mial zadnego luzu pomiedzy lozyskiem oporowym a sloneczkiem docisku - ja mam 28 mm i mam okolo 4 mm miejsca.

Nie prosciej zrobic tulejki 8mm zamiast toczyc kolo i je potem jeszcze wywazac?
  
 
Cytat:
2006-10-08 18:22:39, klr pisze:
Ja mam flansze 28 mm i docisk do 899 (w 899) firmy LUK obcieral o skrzynie, natomiast VALEO nie obcieral, ale nie dzialal . Btw. przy 20 mm flanszy nie bedziesz chyba mial zadnego luzu pomiedzy lozyskiem oporowym a sloneczkiem docisku - ja mam 28 mm i mam okolo 4 mm miejsca. Nie prosciej zrobic tulejki 8mm zamiast toczyc kolo i je potem jeszcze wywazac?



już wszystko przemyslałem na spokojnie, dotocze jeszcze te tulejki i dospawam.
  
 
Toczenie i inne tego typu mody przynajmniej mi zalatują drutem. Proponuje to zrobić jak bozia przykazala przy wkladaniu silnika 1.1:
-zamach z uno 1.0
-docisk z tarczą z uno 1.0/cc900
-flansza 10mm
-tulejki flansza/skrzynia >16mm
Na sprzęgle Valeo przy minimalnej odleglości tj. 26mm na pewno będzie obcieralo o kolnierz skrzyni. Dlatego albo wyższe tulejki albo drobna persfazja kątówką w kolnierz tam gdzie się blokuje. W sumie i jedno i drugie jest dobrym rozwiązaniem.
Ja mam 30mm w sumie wszystkiego a i tak nie obeszlo się bez w/w operacji.
Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2006-10-08 20:57:23, DAWCY pisze:
Toczenie i inne tego typu mody przynajmniej mi zalatują drutem. Proponuje to zrobić jak bozia przykazala przy wkladaniu silnika 1.1: -zamach z uno 1.0 -docisk z tarczą z uno 1.0/cc900 -flansza 10mm -tulejki flansza/skrzynia >16mm Na sprzęgle Valeo przy minimalnej odleglości tj. 26mm na pewno będzie obcieralo o kolnierz skrzyni. Dlatego albo wyższe tulejki albo drobna persfazja kątówką w kolnierz tam gdzie się blokuje. W sumie i jedno i drugie jest dobrym rozwiązaniem. Ja mam 30mm w sumie wszystkiego a i tak nie obeszlo się bez w/w operacji. Pozdrawiam.



Dawcy, chciałem kupic zamach z uno 1.0, nikt nie miał na sprzedaż. Uważam że jeżeli wszystko jest równo dopasowane, i dobrze powiercone i nagwintowane, to nie ma mowy o drucie Co do tulejek, wiem gdzie popełniłem bląd, i wiem jak go naprawić, więc powinno być OK