| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-11-05 17:21:43 Chyba dobrze - w momencie grzania napiecie bylo a po puszczeniu przekaznika napiecia praktycznie brak |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2005-11-05 19:43:15 Bardzo dobrze To 0,01 to poprostu bład miernika lub niewielkia różnica potencjału co jest rzeczą naturalną. Uznaje się to jako zero. |
mati09 escort MK VI / mond ... Tarnów - Kraków | 2005-11-05 23:40:00 takie miezenie nie wiele daje jek chcesz miec pewnosc to trzeba sprawdzic kazda swiece z osobna albo pomierzyc a najlepiej wykrecic i sprawdzic jakgrzeje i czy szybko sie nagrzewa tylko uwarzaj nie popaz sie ![]() |
serbia Bytom | 2005-11-06 07:28:54 Rozchodziło mi się tylko o sprawdzenie przekaźnika ,świece działają bez zarzutu. |
natan303 Escort Kombi Diesel Żurawnica-25km od Zamościa | 2006-12-15 20:13:52 Witam!
Mam małe pytanko.Poczytałem trochę postów o świecach, ale nic tam takiego nie było.Chodzi mi o to, że moje świece włączają się ponownie w czasie uchamiania silnika i grzeją tyle co normalnie,do pyknięcia przekaźnika. Moim zdaniem to już niepotrzebnie grzeją, a tylko w chwili kręcenia osłabiają baterię. U was też tak jest? Pozdrawiam |
SebaNowy Sympatyk FEFK Już nie escort Navan | 2006-12-15 20:38:34
Tak to normalne, bo przy pierwszych sekundach pracy pomaga to spalać mieszankę przez jej podgrzanie |
diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2006-12-15 21:32:22 Odnośnie napięcia aku i na świecach - bo ostatnio pomierzyłem:
Aku po nocy - 11,7 V Na świecach gdy grzeją- 10,3 V Na aku przy grzejących świecach - 11,3V Po drodze ucieka 1 V, ale nie na masie i na przewodach - sprawdzałem oporność i napięcie z drugim biegunem bezpośrednio na aku. Wniosek - spadek na przekaźniku. Wymieniłem na nówkę - to samo. Świece żarowe Escorta mają nap. znamionowe 11,5V Gdy kiedyś przyniosłem świeżynkę od prostownika aku (miał koło 13 V) odpalił jak dziki. A jak jest u was? |
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2006-12-15 23:29:10 A mi mechanik powiedzial ze owszem swiece grzeja tylko do pykniecia przkaznika ale tez przestaja grzac w momencie proby rozruchu zanim przekaznik sam pyknie, oczywiscie on wtedy pyknie tylko tego nie slychac bo rozrusznik zaczyna krecic silnikiem, dzieje sie tak po to by caly prad z aku poszedl tylko na rozruch a nie na dodatkowo grzanie.
Swiece maja pewna bezwladnosc i nawet po 2 sek po odlaczeniu pradu sa jeszcze bardzo gorace. |