Wysoko Temp. wody

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj jade krótki odcinek - temperatura zaczeła mi wędrowac do góry zawsze wskazówa była na literce M z napisu NORM (mk6)

a wczoraj na O i tendencja wzrastająca

zagladnełem pod mache i mam optymalny poziom wody lekko podniesiony poprzez tą wyższą temperature

jutro mam wolne wiec na jakie koszty lub ewentualne rzeczy mam się nastawic?? ja nie mam pomysłu, termostat?

p.s odcinek był krótki 2 km zawsze taki pokonuje do pracy i normalnie to łapał mi normalną temperature gdzies przy dojezdzaniu do miejsca a tu w połowie drogi juz poszła duzo wyzej


[ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2006-10-08 09:50:27 ]
  
 
Termostat IMHO. Ale czujnik wskaźnika temperatury też sprawdź.
  
 
Cytat:
2006-10-08 10:32:30, WilK pisze:
Termostat IMHO. Ale czujnik wskaźnika temperatury też sprawdź.



w razie czujnika temperatura własciwa - a wskazania błędne - dobrze mówie?
martwie sie o uszczelke jakby co
  
 
Cytat:
2006-10-08 10:33:34, skidmarks pisze:
w razie czujnika temperatura własciwa - a wskazania błędne - dobrze mówie? martwie sie o uszczelke jakby co



Niom. Najłatwiej sprawdzić przy jakim wskazaniu załącza się wentylator chłodnicy. Wtedy bedziesz miał jasność.
  
 
też stawiam na termostat ) u mnie znow sie coś nie teges bo mi nie pokazuje wogóle a wczesniej sie gotowal poprostu termostat sie nie otwiera
  
 
dzieki bardzo
  
 
U mnie był problem podobny. Bardzo szybko rosła temperatura (aż w końcu po chwili na czerwone pole dochodziła). I wtedy wydała się podejrzana jedna rzecz. Rura z wodą idąca do chłodnicy nie jest gorąca! A powinna skoro temperatura wg. czujnika jest maksymalna.
Winny okazał się wtedy termostat (wymiana bardzo łatwa).
  
 
ja go do czerwonego nie doprowadziłem ale kiedys miałem tak w BMW ze rurki tak były napuchniete ze strach było w okolicy silnika przebywac (groziło poparzeniem) a rurek wszystkim nie sprawdziłem ale zaraz sie ubieram i jade do sklepu po termostat



  
 
Cytat:
2006-10-08 10:36:36, WilK pisze:
Niom. Najłatwiej sprawdzić przy jakim wskazaniu załącza się wentylator chłodnicy. Wtedy bedziesz miał jasność.

zakładając, że czujnik wentylatora jest sprawny...

Jak rozłaczysz czujnik wskaźnika, to tem powinna spaść na zero, jak zewrzesz piny we wtyczce (lub zewrzesz wtyczkę do masy), to powinna skoczyć na max. Jeśli jest inaczej, to czujnik, lub wskaźnik do wymiany.
  
 
No a ja ostatnio przegrzałem silnik i wywaliło uszczelke po głowicą. Problem był podobny ale ja napiszę co było u mnie. Jeden cylinder był walnięty, i chodził na 3 i to było powodem grzania się. Pozatym jeszcze miałem wyciek oleju, ten trefny cylinder był pozatym "dziurawy" miał mikropęknięcie.

Ogólnie to teraz idzie jak rakieta, ale tyle rzeczy musiałem wymienić (stary samochód a ja mam go od 4 miesięcy)