126p cieknący olej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, niedawno zmieniłem gumowe osłonki półosi w skrzyni biegów na nowiutkie i z pomiędzy półośki a gumy wydobywa się olej. Delikatnie cieknie i półośki są mokre od oleju na powierzchni około 2 cm. Co to może być? Z obu stron jest to samo. W wyszukiwarce nie znalazłem podobnego tematu więc proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  
 
wytarte półosie, ale nie przejmowałbym sie małymi ilościami oleju - ten typ tak ma.

[ wiadomość edytowana przez: PitGTR dnia 2006-10-18 16:12:00 ]
  
 
a posmarowales wargi uszczelniaczy olejem??? bo tu szukalbym przyczyny
  
 
ja bym stawiał na wytarte półosie, pewnie w miejscu gdzie najczęściej sie obraca na gumie półoś ma rowek, ale jak lekko leci to olać to
  
 
Problem jest natury technicznej uszczelniacza półosi, wiem że są dwie wersje uszczelniaczy, takie oc mają dlugie i krótkie wargi, ktore przylegaja do półosi, te z dlugimi wargami puszcają olej jak półoś wsówa sie do skrzyni, te krótrkie można rozpoznać po tym jak sie patrzy z profilu, to wargi są równo z zagięciam gumy.

[ wiadomość edytowana przez: ISO-lator dnia 2006-10-19 01:19:39 ]
  
 
Z początku myślałem, że może mam za żadki olej. Tylko troche go wycieka i niewielka plamka pozostaje na ulicy. Warg uszczelniaczy nie smarowałem. Sprawdze jeszcze półośki. Wielkie dzięki za pomoc.
  
 
tez mam taki problem po wymianie uszczelniaczy polosi na nowe rozcieklo i na postoju znaczy teren, co takiego da posmarowanie warg?? nawet jak tego nie zorbilem to same sie posmarowaly poprzez owe wycieki
  
 
Cytat:
2006-10-19 18:20:22, bandit_650 pisze:
tez mam taki problem po wymianie uszczelniaczy polosi na nowe rozcieklo i na postoju znaczy teren, co takiego da posmarowanie warg?? nawet jak tego nie zorbilem to same sie posmarowaly poprzez owe wycieki


Tylko że zanim dotarl tam olej trochę się im przytarlo.
ISO ma racje; niektóre mandżety różnią się budową tylko że trzeba do tego dochodzić empirycznie bo w sklepie i tak nie powiedzą