[900] Jakie luzy zamków pierscieni pod rajdy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moje skromne pytanko jest takie. Mam silnik o przebiegu ok 30tyś jest ok luzy na zamkach są ok 0,35 ksiązkowo zakładają nominał 0,25....0,45 i moje pytanko czy moge dać górny i środkowy 0,2 a dolny 0,15. Silnik bedzie dość doprężony i niebedzie miał za duzo czasu sie ułozyć gdyż za tydzień start. Chce uniknąć przedwczesnej smierci kolejnego silnika. Czy takie luzy nie spowodują przytarcia? pytanie do speców

Motoren
  
 
luzy w zaleznoci od wielkości tłoka szacuje sie na 0,15-0,35mm.

luzy większe niż 0,5 - kwalifikują pierścienie do wymiany

  
 
Ruff o ile mnie pamięć nie myli ja w mojej 903 mam górne 0.2 a dolny 0.25 . Wszystko jest ok, tylko ja miałem silnik na pełnym docieraniu (szlif bloku, wału, nowy wałek rozrządu etc...) Był cholernie pasowny i nie wiem jak będzie u Ciebie ale na moim silniku w tydzień po poskładaniu raczej bym miał ciężko przejechać jakiś kjs lub coś podobnego.