MotoNews.pl
  

FIAT 127D 1300 DIESEL 1983 -SPRZEDAM, ODDAM W DOBRE RĘCE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
MK 3 WERSJA BRAZYLIJSKA, KOLOR BORDO - WYMAGA REMONTU BLACHARKI. NAJPIERW ZACZĄŁ KORODOWAĆ PRÓG A TERAZ I PODŁOGA. SILNIK SPRAWNY MIMO, ŻE NIE JEŻDZĘ NIM OD ROKU.
LICZĘ NA ZAINTERESOWANIE OSOBY, KTÓRA GO ODREMONTUJE I BĘDZIE NIM JEŹDZIĆ. MOJA 7-KA NIE ZASŁUŻYŁA NA ZŁOMOWANIE. EWENTUALNIE PROSZĘ O INFO GDZIE WYREMONTOWAĆ BLACHARKĘ W-WA I OKOLICE (TANIO I SOLIDNIE)
  
 
gdzie można go zobaczyć?
  
 
Elvis - wysłałam Ci na priv informację jak dojechać.
  
 
W moim profilu są dostępne wczorajsze zdjęcia mojej 7-ki. Drzwi były wymieniane 3 lata temu i mają listwy od 900. Mam oryginalne listwy od 1300 diesel tylko trzeba dopasować mocowania.
  
 
może 300 pln.?
  
 
poprosze lepsze zdjecia na hudy05@wp.pl oraz przeglad aktułalny i oc ? oraz cene na @
  
 
prosze o fotki grzesxxxx@wp.pl
  
 
Uprzejmie informuję potencjalnych zainteresowanych, że wystawiłam moją 7-kę w serwisie otomoto:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1775584
pozdrawiam klubowiczów
margerita
  
 
w jakim stanie silnik i ile to pali?
  
 
Silnik jest w dobrym stanie zważywszy, że nie jeżdżę samochodem już od ponad roku - odpalam bez problemu. Kilka lat temu były wymieniane pierścienie na jakieś grubsze (specjalnie dorabiane).
Oczywiście ma już przedmuchy ale w sumie bierze nie dużo oleju.
Przy tym jest bardzo ekonomiczny pali 5-6 litrów ON.
Jak to diesel zimową porą nie zawsze odpala ale taka uroda silników diesla.
Identyczny silnik był montowany w Fiacie Uno 1.3d.
Gdyby blacharka była w lepszym stanie to na pewno bym go nie sprzedała.
  
 
Oferta sprzedaży mojej 7-ki jest już niaktualna - właśnie dzisiaj została sprzedana.
Teraz pozostaje mi tylko zazdrościć Brazilowi moja też była made in Brazil.
Będę zaglądać do was na forum, bo myślę, że jeśli ktoś miał tą przyjemność jeździć, no i czasem naprawiać Fiata 127, to już zawsze będzie się oglądał na drodze za znajomym kształtem.
Pozdrawiam
margerita