| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-10-31 12:23:55 Pokrętło nawiewu, to którym włącza się klimę oraz przełączą między recyrkulacją wewnętrzną a dopływem świeżego powietrza połączone jest w klapką w komorze silnika za pomocą płaskiej taśmy metalowej.
Idzie ona po powierzchni czarnej puszki obudowującej wentylator nawiewu. Poproście kogoś, aby przełączał nawiew pomiędzy pozycjami recyrkulacja i świeże i zobaczcie pod maską, tuż pod podszybiem jak działa to płaskie cięgiełko. Ono zimą, jak pocieknie na nie woda, spadnie śnieg przymarza do puszki i wtedy nie ma sterowania klapką. Jeśli zamarznie w pozycji dopływu świeżego powietrza, to pół biedy. Gorzej jak w pozycji recyrkulacja, bo wtedy niemiłosiernie zaczyna parować. Dlatego warto już teraz, przed nadejściem mrozów przesmarować to cięgiełko i powierzchnie po której się porusza smarem. [ wiadomość edytowana przez: darmcdoman dnia 2006-10-31 15:27:35 ] |
pawkulaga Escort Ghia 1.6 16V Kraków | 2006-10-31 13:33:05 takie wskazówki są zawsze mile widziane, bo nigdy nie wiemy co nas zaskoczy. Czasem widuję w zimie samochody calkowicie zaparowane w środku i zastanawiam się jak ci kierowcy prowadz- może mają kamery zainstalowane na zewnątrz |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-10-31 15:28:26 Może w autach bez klimy klapka sterująca dopływem świeżego też jest sterowana podobnie?
|